XXL Nutrition

Hcg

Outlaw83

Dutch Bodybuilder
Waardering
94
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
10%
Hallo

Ik begin over 2 weken met deze kuur:

wk 1tm4 winny 45 mg pd
wk 1tm10 test e 300 mg pw
wk 1tm8 tren e 375 mg pw

Nu wil ik er ook hcg naast gaan zetten alleen ben ik daar nog niet bekend mee.
Heb 2 keer eerder gekuurd

1e kuur was orals only (i know)
2e kuur was dboll 40 mg pd + test e 600mg pw

Stel ik zet 1x pw 500iu? Hoe maak ik dit klaar en hoe bewaar ik dit het beste?

• Topic Starter Topic Starter
Hmm, word daar niet echt wijzer van..

gast, eerste link, staat potverdomme alles over HCG in.

• Topic Starter Topic Starter
je kan ook gewoon normaal antwoorden ipv zo onnozel te reageren. Of reageer maar liever helemaal niet ;)

je kan ook gewoon normaal antwoorden ipv zo onnozel te reageren. Of reageer maar liever helemaal niet ;)

onnozel reageren? ik geef je een x aantal links waar alles in staat, wordt je kip ook voorgekauwd?

ik kan wel zeggen hoe veel hcg je kan pakken, en hoe je het klaar kan maken maar wat leer je daarvan? je kan toch beter zelf wat lezen en achtergrondinfo opdoen?

maargoed :

HCG vermengen met de bijgeleverde ML steriel water, of je haalt bac-water en mengt het daarmee.

2x 500 iu per week of 375 EOD

succes.

http://forum.dutchbodybuilding.com/aas/

Even naar beneden scrollen.

Die Zeror heeft wel vaker z'n momentjes, moet je gewoon negeren ;)

mza_2192011556993130099.png

kijk, toch wel iemand met common sense!

Enige wat mij nog een raadsel blijft...

"1) Purchase empty 10 ml vial"

waar vind ik een empty vial...? Op farmaline, daxtrio en praxisdienst kan ik niet zo snel wat vinden.

er is wel een website sterielwater.nl ? maar ziet er niet heel betrouwbaar uit naar mijn inziens..

Jij hebt vast wel advies, aangezien ik jouw naam in elk hcg aangemaakt topic wel voorbij heb zien komen ;)

Enige wat mij nog een raadsel blijft...

"1) Purchase empty 10 ml vial"

waar vind ik een empty vial...? Op farmaline, daxtrio en praxisdienst kan ik niet zo snel wat vinden.

er is wel een website sterielwater.nl ? maar ziet er niet heel betrouwbaar uit naar mijn inziens..

Jij hebt vast wel advies, aangezien ik jouw naam in elk hcg aangemaakt topic wel voorbij heb zien komen ;)

Je kan ook de vial met bac water leeg trekken en daar de gemixte HCG in doen...

Je kan ook de vial met bac water leeg trekken en daar de gemixte HCG in doen...

Ja dat is een goede ja. Nu nog op zoek naar een vial bac water van 10 ml.
Tips en links zijn goud waard.
Online heb ik alleen een gietfles steriel water van 1 liter gevonden, buitenlandse websites en diverse online anabolenkoningkortingknallers, je kent ze wel.

Tips please?

Ja dat is een goede ja. Nu nog op zoek naar een vial bac water van 10 ml.
Tips en links zijn goud waard.
Online heb ik alleen een gietfles steriel water van 1 liter gevonden, buitenlandse websites en diverse online anabolenkoningkortingknallers, je kent ze wel.

Tips please?

Een beetje supplier lijkt mij dit wel in zijn assortiment te hebben...voor alleen bac water kan je ook even naar MT2 topic gaan...daar zijn er een paar die het leveren.

Een beetje supplier lijkt mij dit wel in zijn assortiment te hebben...voor alleen bac water kan je ook even naar MT2 topic gaan...daar zijn er een paar die het leveren.

Ik heb de vraag vandaag ook terug gelegd bij de supplier (gaat allemaal via via, beetje omslachtig) dus daar wacht ik sws nog op.

ehmm MT2 topic...? ik heb het gegoogled (kwam op een of ander boardgame topic, en modelbouwforum:D:D) en hier op DBB gezocht, maar helaas nog niet wijzer geworden...???
care to elaborate a little bit more..?

Ik heb de vraag vandaag ook terug gelegd bij de supplier (gaat allemaal via via, beetje omslachtig) dus daar wacht ik sws nog op.

ehmm MT2 topic...? ik heb het gegoogled (kwam op een of ander boardgame topic, en modelbouwforum:D:D) en hier op DBB gezocht, maar helaas nog niet wijzer geworden...???
care to elaborate a little bit more..?

check pb.

Terug
Naar boven