Fitness Seller

HCL wie heeft er ervaring mee?

R32

Novice
Waardering
0
Dag jongens'
bij ons op sportschool raade iemand mij spullen van hcl te menen
hard core labs.
Er zijn er alle middelen van zoals,super test sustanon deca durabolin
sommige in 10 ml vials.
hcl was ook stuk goedkoper dan gg en gs.
heeft er iemand ervaring met spullen van HARD CORE LABS

graag reacties

r32

Geef je adres maar heb nog een vial sust liggen van HCL mag je zo hebben incl alle vlokken en andere zooi die erin drijft :( . Voor de rest geen ervaring mee. Hoor wel dat het goed werkt maar injectspots pijnlijk zijn.

Ach...een beetje hardcore bodybuilder mauwt niet als ie een week niet kan lopen hoor...kom op zeg...:D

hcl

HCL komt bij mij uit de buurt weg,dus ken het heel erg goed. De T-500 is knettergoed, maar extreem pijnlijk, dus niet meer dan 1ml. Van de Boldenone zou ik aflblijven, ken rond de 5 mensen die er of ziek of een lichte onsteking van hebben gehad. Misschien verkeerde batch ofzo. De Tren acetate bevallen de meeste slecht,maar de andere producten moeten top zijn

gr

supreme87 zei:
HCL komt bij mij uit de buurt weg,dus ken het heel erg goed. De T-500 is knettergoed, maar extreem pijnlijk, dus niet meer dan 1ml. Van de Boldenone zou ik aflblijven, ken rond de 5 mensen die er of ziek of een lichte onsteking van hebben gehad. Misschien verkeerde batch ofzo. De Tren acetate bevallen de meeste slecht,maar de andere producten moeten top zijn

gr

Ik heb nog nooit iets van dat Hardcore Labs gebruikt, maar een lab dat geen overall kwaliteit voor de hele productenlijn kan neerzetten heeft bij mij bij voorbaat al afgedaan.

search misschien?

• Topic Starter Topic Starter
bij google kan ik er niks over vinden

Ik heb al iets tegen een van de promoters via BOS...dan is het bij mij al gauw een nee :D

ik heb de duo deca gehad en ben er zeer tevreden over.
ik heb nu weer wat nieuws van hcl liggen "supersustanon" heb m gekregen om eens te proberen, ben erg benieuwd en zal hier tegen die tijd wel een tread over starten om te laten weten wat ik er van vind

Om het direct af te schrijven is wel jammer. De T-500 is top. Doe nou zelf de supertest, en die is ook top. Lab bestaat nog niet zo lang,en mensen maken ook fouten hoe jammer het ook is. Meende dat toen GS net begon zijn producten ook vaak wat minder waren dan eerst,en nou hoor je daar ook steeds meer klachten over. Dus zou het zobiezo proberen

Terug
Naar boven