Fitness Seller

Heb je al eens gehuild (of een traan gelaten) bij een film, en zo ja, bij welkéén?

Peiling Peiling Heb je al eens gehuild (of een traan gelaten) bij een film?

• Ja, ik ben een gevoelige jongen

Stemmen: 47 65,3%
  • Nee, ik ben daar te stoer voor

Stemmen: 25 34,7%

• Totaal stemmers
    72

Corleoné

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.273
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
20%
Heb je al eens gehuild (of een traan gelaten) bij een film, en zo ja, bij welkéén?

Vroeger toen ik klein was kreeg ik het al eens moeilijk bij E.T., The Notebook, en enkele andere emotionele films waar mensen afscheid moesten nemen en zo. Maar echt huilen moest ik niet, enkel m'n ogen die wat vochtig en gevoelig werden.. Er is eigenlijk maar 1 film die keer op keer een traan over m'n wang doet vloeien, en dat is de film Ghost met Patrick Swayze en Demi Moore. Ondanks de niet al te brilliante acteerprestatie van Demi krijg ik het toch altijd enorm moeilijk op het laatste (bij het afscheid)(grotendeels door de blik van patrick en de muziek, sfeer).

Bij de originele versie van My Sassy Girl. Een Koreaanse film. Tranen met tuiten :treuren:

Ja vroeger bij de lion king, die ****ing disney films zijn voor 18+.

Nog nooit, ik ben dan ook een echt alphamannetje.

Vroeger toen ik klein was kreeg ik het al eens moeilijk bij E.T., The Notebook, en enkele andere emotionele films waar mensen afscheid moesten nemen en zo. Maar echt huilen moest ik niet, enkel m'n ogen die wat vochtig en gevoelig werden.. Er is eigenlijk maar 1 film die keer op keer een traan over m'n wang doet vloeien, en dat is de film Ghost met Patrick Swayze en Demi Moore. Ondanks de niet al te brilliante acteerprestatie van Demi krijg ik het toch altijd enorm moeilijk op het laatste (bij het afscheid)(grotendeels door de blik van patrick en de muziek, sfeer).

:roflol:

ja, maar ik zeg niet bij welke !!

Lion King toen ze pa dood ging,
ik word er nogsteeds emotioneel van.

Lion king is idd een verhaal met een k*teinde, ik kan er nu nog boos om worden.

---------- Toegevoegd om 23:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:48 ----------

Gvd.

Niet echt . Kan wel emotioneel worden van sterke sportprestaties .

Nooit bij een film maar wel bij documentaires over WWII.

Haha ik moest vroeger altijd huilen als de vader van Simba van het ravijn dood viel. En ik moest altijd huilen bij platvoet, toen de moeder van platvoet in een ravijn geduwd werd door een tyranosaurus rex, ****ing zielig.

Platvoet blijft vet, tegenwoordig zijn tekenfilms zwaar k*t.

Ik ben SniperX en huil alleen als mijn vriendin voor de trein springt.

Terug
Naar boven