MuscleMeat

Heb je al eens gehuild (of een traan gelaten) bij een film, en zo ja, bij welkéén?

Peiling Peiling Heb je al eens gehuild (of een traan gelaten) bij een film?

• Ja, ik ben een gevoelige jongen

Stemmen: 47 65,3%
  • Nee, ik ben daar te stoer voor

Stemmen: 25 34,7%

• Totaal stemmers
    72
Bij Troy, toen ik zag dat Brad Pitt meedeed.:huilen:

Lion king. Ben diep getraumatiseert door die film krijg nu nog tranen in m'n ogen als ik het zie.
Gosha doe zo'n filmpje voortaan in een spoiler, word er emotioneel van:treuren:

Avatar, elke keer als aang dan iets probeert bij die tjik en t lukt niet.. Echt.. daar kan ik om janken. ZIE JE DE TEKENS NIET, h**r?! is dan ook iets wat ik me nog herrinner :D

nee ben veel te stoer :)

Ik heb gehuild bij Robbert's tripple. Ik hield me voor om niet te huilen, maar op het einde hield ik het niet droog.

Ik ben meer van de brok in mijn keel op zo'n moment, maar een beetje pakkende film met een goede soundtrack kan me dat wel bezorgen. Ik merk ook dat dat hoe ouder ik word vaker gebeurt. Vroeger had ik dat echt NOOIT en nu overkomt het me vrij regelmatig dat ik effe een brok weg moet slikken.

Films als:
Pan's Labyrinth
Crouching Tiger, Hidden Dragon

Ik krijg erg snel tranen in men ogen, maar echt blijten doe ik niet.

ja, bij terminator 2
dat arnie afscheid neemt van kleine john, en hem vraagt om in het kokend metaal te laten zakken.

• Topic Starter Topic Starter
Terminator 2 heeft idd een zeer gevoelig, maar prachtig einde. The Green Mile is idd ook pakkend. The Lion King is ook wel 1 van de ergste disneyfilms, maar Bambi vond ik eig nog wel triester.

The Green Mile & The Notebook xD

. Er is eigenlijk maar 1 film die keer op keer een traan over m'n wang doet vloeien, en dat is de film Ghost met Patrick Swayze en Demi Moore. Ondanks de niet al te brilliante acteerprestatie van Demi krijg ik het toch altijd enorm moeilijk op het laatste (bij het afscheid)(grotendeels door de blik van patrick en de muziek, sfeer).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wtf wtf wtf wtf :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

godfather, waarom moest arme fredo nou dood :(

Ja bij brokeback mountain :D

Bij 'The Champ ', aan het einde van het gewonnen gevecht, waarbij het zoontje van de stervende bokser (Jon Voight) tranen met tuiten huilt om zijn vader.
(krijg alweer een brok in mijn keel als ik er aan denk)

Terug
Naar boven