AndroidHealthClinic

Heb je al eens gehuild (of een traan gelaten) bij een film, en zo ja, bij welkéén?

Peiling Peiling Heb je al eens gehuild (of een traan gelaten) bij een film?

• Ja, ik ben een gevoelige jongen

Stemmen: 47 65,3%
  • Nee, ik ben daar te stoer voor

Stemmen: 25 34,7%

• Totaal stemmers
    72
Yup, why not. Bewijst alleen maar dat ik menselijk ben en dat de film goed is ;) .

dawson_crying.gif

Nee niet bij films.

Nee, ik ben daar te stoer voor

arnold schwarzenegger film toen hij dood ging

arnold schwarzenegger film toen hij dood ging

terminator 2?

OT : bij A.I. het laatste stuk,daarbij moetk me toch sterk houden,om niet compeelt in janken uit te barsten,en anders nog geen films tegengekomen die dat bij me opwekken. wel 1 keer bij the fresh prince of bel air,was een zeer emotionele aflevering,met veel comotie,weet niet precies meer waarom,was iets tussen will en carlton over drugs ofzo, en opt einde was dat zooooo moooooi *snif*

Lion King en iets met 2 broers en een rivier.

Edit: Haha, schaamte alom, maar ook bij Romeo & Juliet geloof ik. Het was zo stom dat ze zichzelf vergiftigde op het einde. :(

Schindlers list, kan die film nog steeds niet met droge ogen kijken. En de Magdalena Sisters. Nee ik kan niet huilen om een Lion king maar wel over uitzichtloos lijden van mensen wat ook in real life plaatsvindt en de machteloosheid die ik erbij voel.

The Lion King natuurlijk.

The green mile natuurlijk, wat verschrikkelijk, ik leek wel een klein meisje!

Lion king en platvoet en zijn vriendjes waren de bom, keek ze altijd vaak meerdere keren op een dag als ik niks te doen had..
Het was vaak een dag vol tranen en mamageroep.

Huilen niet, 'waterig' of 'geraakt' door een film (vanwege de zeer goede uitvoering) wel.

Nog nooit gehuild om een film.. wel depri geweest voor een paar dagen door het 1e deel van Chinese Ghost Story 1, maar toen was ik een jaar of 16 oid en was het net uit met m'n 1e meisje.[/emo]

tijdens backdraft, in die ambulance op 't laatst kreeg ik vroeger altijd zon brok in de keel. Maar nooit gehuild tijdens een film

Terug
Naar boven