AndroidHealthClinic

Heb je altijd maar honger? Zit je nooit vol??

Hoeveel eieren gebruik je hier eigenlijk voor?

zojuist gemaakt, smaakt echt goed met wat zoetstof er doorheen en het vult ook behoorlijk. Ideaal voor in m'n cut :D

Echt super lekker en 't vult echt super goed!!!

Wat je nodig hebt?

Eieren.
Fruit, nesquik of wat dan ook!Je kan er alles doorheen gooien wat jou lekker lijkt :)

Wat te doen?

Pak een ei(of meerdere), scheid 't eiwit van 't eigeel.

Klop 't eiwit(met een staafmixer heb ik 't gedaan) in een bakje heel goed op totdat 't schuimachtig word en totdat je 't ondersteboven kan houden zonder dat 't beslag eruit valt.

Dit lukt mij al niet! :( Ik weet niet wat ik fout doe, maar ik krijg geen schuimachtig iets. Het blijft vloeibaar, dus ik ga echt niet mn bakje onderstboven houden! ;)
Maar goed, in ben gewoon verder gegaan met de stappen, wat vanille zoetstof erbij gedaan. Weer kloppen, nog steeds niet...
Dus heb ik mn bakje vloeibaar eiwit in de magnetron voor 45 sec gedaan. Even losjes roeren, weer 20 sec in de magnetron.
En het was best lekker: Een vanille eiwit omeletje! :D

Dus deels, thnx!/B]

• Topic Starter Topic Starter
Echt super lekker en 't vult echt super goed!!!

Wat je nodig hebt?

Eieren.
Fruit, nesquik of wat dan ook!Je kan er alles doorheen gooien wat jou lekker lijkt :)

Wat te doen?

Pak een ei(of meerdere), scheid 't eiwit van 't eigeel.

Klop 't eiwit(met een staafmixer heb ik 't gedaan) in een bakje heel goed op totdat 't schuimachtig word en totdat je 't ondersteboven kan houden zonder dat 't beslag eruit valt.

Dit lukt mij al niet! :( Ik weet niet wat ik fout doe, maar ik krijg geen schuimachtig iets. Het blijft vloeibaar, dus ik ga echt niet mn bakje onderstboven houden! ;)
Maar goed, in ben gewoon verder gegaan met de stappen, wat vanille zoetstof erbij gedaan. Weer kloppen, nog steeds niet...
Dus heb ik mn bakje vloeibaar eiwit in de magnetron voor 45 sec gedaan. Even losjes roeren, weer 20 sec in de magnetron.
En het was best lekker: Een vanille eiwit omeletje! :D

Dus deels, thnx!/B]

heb je 't eiwit gescheiden van 't eigeel?

klinkt goed, ga het nu proberen.

//edit

het opkloppen van het eiwit ging prima, nadat de nesquik erin ging viel het uit elkaar en bleef het dunvloeibaar.

morgen dus maar eens met fruit proberen

Laatst bewerkt:
@MarcoDHollander en nicolas24:

Ja, ik gebruik alleen de eiwit, en ook een staafmixer.
Ik ben echt een 'keukenprinces' maar het blijft bij mij echt vloeibaar...
Practise, practise, practise! Gelukkig blijft het een erg lekker tussendoortje!

Raar dat bij sommige mensen 't een vloeibaar goedje word.
't maakt bij mij bijna niets uit wat ik erin gooi.. mischien ligt 't aan de eieren?? ???

misschien is het vrouweigen.. ;-) of ik kan gewoon niet goed kloppen/mixen

Maar het goedje opwarmen in de magnetron, vind ik al erg lekker!
Thnx!

@MarcoDHollander en nicolas24:

Ja, ik gebruik alleen de eiwit, en ook een staafmixer.
Ik ben echt een 'keukenprinces' maar het blijft bij mij echt vloeibaar...
Practise, practise, practise! Gelukkig blijft het een erg lekker tussendoortje!

Je keukengereedschap met wel goed vetvrij zijn. Gewoon in een plastic kom opkloppen met een garde zou toch moeten werken.

Dit is zonder zoetstof trouwens het goorste wat ik ooit heb gegeten :D

krijg jij maar lekker salmonella
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

waar slaat dat nou op heb je het zelf wel eens gehad ???

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------

kennen jullie iemand die salmonella heeft gehad ?

Lekkere bump

Zo deze is al oud zeg :p

Zal zometeen maar weer eens een eiwitje opkloppen en daar kwark doorheen gooien en een klein beetje whey. Lang geleden dat ik dat heb gemaakt, maar o zo lekker :D

Vult nog steeds super goed .

vandaag ook gemaakt en was goed te eten!
ook heb ik er koekjes van gebakken:)
gewoon 30 minuten op 100 graden in de oven!

kga hem zo proberen ;)

sorry maar nee, vond het walgelijk

ik kreeg het ei-wit maar niet zo schuimerig dat het vast bleef, dus deed ik het in de magnetron, niet lang, alleen werd dit ook niks

toen aardbeien in de shaker(naam kwijt) en erbij gedaan, in de magnetron, toen werd het structuur wel anders, alleen totaal een ander plaatje als verwacht

Heb je t wel opgeklopt met een mixer? Niet met een handgarde ofzo, en echt alleen het eiwit he ;)

Terug
Naar boven