b0ner
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zojuist gemaakt, smaakt echt goed met wat zoetstof er doorheen en het vult ook behoorlijk. Ideaal voor in m'n cut![]()

Echt super lekker en 't vult echt super goed!!!
Wat je nodig hebt?
Eieren.
Fruit, nesquik of wat dan ook!Je kan er alles doorheen gooien wat jou lekker lijkt
Wat te doen?
Pak een ei(of meerdere), scheid 't eiwit van 't eigeel.
Klop 't eiwit(met een staafmixer heb ik 't gedaan) in een bakje heel goed op totdat 't schuimachtig word en totdat je 't ondersteboven kan houden zonder dat 't beslag eruit valt.
Dit lukt mij al niet!Ik weet niet wat ik fout doe, maar ik krijg geen schuimachtig iets. Het blijft vloeibaar, dus ik ga echt niet mn bakje onderstboven houden!
Maar goed, in ben gewoon verder gegaan met de stappen, wat vanille zoetstof erbij gedaan. Weer kloppen, nog steeds niet...
Dus heb ik mn bakje vloeibaar eiwit in de magnetron voor 45 sec gedaan. Even losjes roeren, weer 20 sec in de magnetron.
En het was best lekker: Een vanille eiwit omeletje!
Dus deels, thnx!/B]
Echt super lekker en 't vult echt super goed!!!
Wat je nodig hebt?
Eieren.
Fruit, nesquik of wat dan ook!Je kan er alles doorheen gooien wat jou lekker lijkt
Wat te doen?
Pak een ei(of meerdere), scheid 't eiwit van 't eigeel.
Klop 't eiwit(met een staafmixer heb ik 't gedaan) in een bakje heel goed op totdat 't schuimachtig word en totdat je 't ondersteboven kan houden zonder dat 't beslag eruit valt.
Dit lukt mij al niet!Ik weet niet wat ik fout doe, maar ik krijg geen schuimachtig iets. Het blijft vloeibaar, dus ik ga echt niet mn bakje onderstboven houden!
Maar goed, in ben gewoon verder gegaan met de stappen, wat vanille zoetstof erbij gedaan. Weer kloppen, nog steeds niet...
Dus heb ik mn bakje vloeibaar eiwit in de magnetron voor 45 sec gedaan. Even losjes roeren, weer 20 sec in de magnetron.
En het was best lekker: Een vanille eiwit omeletje!
Dus deels, thnx!/B]
heb je 't eiwit gescheiden van 't eigeel?
Of hei klopt et op met een lepel. Gwn staafmixer erin en eigeel eruit doen he!
@MarcoDHollander en nicolas24:
Ja, ik gebruik alleen de eiwit, en ook een staafmixer.
Ik ben echt een 'keukenprinces' maar het blijft bij mij echt vloeibaar...
Practise, practise, practise! Gelukkig blijft het een erg lekker tussendoortje!

krijg jij maar lekker salmonella
[Afbeelding niet meer beschikbaar]