MuscleMeat

Heb je ooit iemands leven gered?

rivelino

Ripped Bodybuilder
Waardering
73
N.a.v. een topic op dbb, geopend door een zekere persoon wiens naam ik niet nader zal noemen(Anders wordt dit topic gesloten) Maar hij is wel een ****ing held daar niet van.

Heb jij wel eens iemand leven gered?

Edit: Nvm :p

dfamjd.jpg

Ja, ik heb ooit een vriend van me een duw gegeven aan de rand van een afgrond voor de grap, in de fractie van het moment dat hij dacht te pletter te vallen trok ik hem terug.

Achteraf gezien behoorlijk idioot maar ja, hoe oud was ik..

Ja, toen ik bij een maat WoW uninstalleerde.

Ja, ik heb ooit een vriend van me een duw gegeven aan de rand van een afgrond voor de grap, in de fractie van het moment dat hij dacht te pletter te vallen trok ik hem terug.

Zo is het makkelijk om levens te redden :P.

ja, bij mn ex baan als marinier op een bergtraining.
Een laten we zeggen wat ouder majoortje trok t even niet zo tijdens een klim en glee bijna onderuit wat toch redelijk dodelijk is.

nu moet ik er wel meteen bij zeggen dat ik vooral bang was zelf meegesleurd te worden:D

Als iemand dat bij mij zou flikken zou ik 'm helemaal de t*ring in trappen. Hoop dat je genoeg klappen hebt gevangen voor deze actie.

helaas.

Als iemand dat bij mij zou flikken zou ik 'm helemaal de t*ring in trappen. Hoop dat je genoeg klappen hebt gevangen voor deze actie.

We waren echt ontzettend jong, jaar of 14 ofzo. Ik denk er nog regelmatig aan terug, wat een debiele actie dat wel niet was. Blik in zijn ogen was ergens wel hilarisch, moment van doodsangst en de opluchting een seconde daarna :D

Nee.

Ik ben Sniperx.

Ja dus.

Nee.

Neen en ik weet niet ofdat ik het ook zou willen.

nee. maar ik heb wel ehbo verleend bij iemand die bewusteloos was. niet dat dat lastig is .. :P

Ja ik had hem aangereden de bloedspetters zaten op het voorruit. Toen ik uitstapte zag ik dat het bloed uit zijn oren liep damn wat moest ik nu dacht ik. ik heb hem stabiel gelegd en wat hart massage gegeven, na 2 minuten stond hij op en vloog gewoon weer verder. K*t duif.

Als kind had ik ooit het geniale idee om over het verdunde van een vijver te springen. Natuurlijk viel ik er gelijk in omdat ik nog niet die epische jumping skills bezat zoals nu. Ik was vrij zwaar gekleed en de randen waren hoog en modderig, met andere woorden ik kon er niet uit en was tevens in paniek. Toen heeft mijn neef me eruit gesleurd, de epische held. :treuren:

Terug
Naar boven