Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ja, bij mn ex baan als marinier op een bergtraining.
Een laten we zeggen wat ouder majoortje trok t even niet zo tijdens een klim en glee bijna onderuit wat toch redelijk dodelijk is.
nu moet ik er wel meteen bij zeggen dat ik vooral bang was zelf meegesleurd te worden![]()

tijdje terug ook zn eerste vriendin gehad.Nice.Ik heb een vriend die echt tot zijn 18e gewoon bang was om te socializen en echt heel de dag achter zijn computer zat; op zijn kamer boven.. hij sloeg zelfs colleges over om boven op zijn kamer te zitten.
Ging echt de verkeerde kant op met hem, hij wilde nooit iets gaan doen met vrienden of zo, kreeg altijd een nee te horen..
Hij was super introvert en passief agressief;
uiteindelijk heb ik hem een keer meegekregen om te gaan bowlen(Damn.. dat duurde echt eeuwen voordat hij overgehaald was ) en naderhand bleek hij het wel leuk te vinden, heb hem daarna nog vaker uitgenodigt wat leuks te gaan doen met vrienden en ook al zei hij het eerste uur ofzo nee, ik bleef bij hem bleef pushen tot hij uiteindelijk toch meekwam.
Langzaam maar zeker werd hij meer open en minder depressief en zat hij minder vaak achter zijn PC boven op zijn kamer en ging hij weer fatsoenlijk school volgen en kwam hij uiteindelijk ook met zijn eigen offers om wat te gaan doen;
en nu herken ik hem niet meer terug man, hij zit nog zelden op zijn pc.. is super extrovert en is nog socialer dan mij gewordentijdje terug ook zn eerste vriendin gehad.
Nou ja het is niet echt een 'leven gered' maar meer het over moeilijke obstakels heen helpen; was veel geduld en tijd voor nodig.

Nee, ik zit alleen maar thuis en ik kom nooit ergens.

ik werd vanmorgen wakker en dacht nog dat er zo'n topic geopend zou worden
i'm ****ing psychic![]()
Ik werd vanmorgen wakker en dacht "Wat is Angelus toch een mong**l", ik kom online en ja hoor: ik had gelijk. I'm ****ing Psychic