Fitness Seller

Heb je ooit iemands leven gered?

mensen moet je niet redden de dood heeft een plan voor iedereen..

Ik heb vorige week aan zee nog een kleuter gered die water aan het happen was. De redders waren aan het kletsen :roflol:

Ja, er was een meisje die had ruzie met haar vader en zei dat ze zelfmoord wou plegen smsde ik haar dat ze het niet moest doen en haalde ik haar op bij het station.. oow wacht eens even dat is niet mijn heldendaad maar die van sniper??????

ik zal nooit een held worden zoals sniper??????:(

:roflol: Walvis

Ja, er was een meisje die had ruzie met haar vader en zei dat ze zelfmoord wou plegen smsde ik haar dat ze het niet moest doen en haalde ik haar op bij het station.. oow wacht eens even dat is niet mijn heldendaad maar die van sniper??????

ik zal nooit een held worden zoals sniper??????:(

episch kloontje:roflol:

Ik was onlangs call of duty aan het spelen, en een teammate van mij lag onder vuur. Ik heb de aanvaller toen afgeleid en de kogels opgevangen. Ik heb mijn teammate's leven gered die dag.

Ik ben een egoist en ik stel onder geen enkele omstandigheid mijn eigen leven in gevaar om dat van iemand anders te redden.

Ik denk het wel. Ik heb veel meisjes van mijn zaad voorzien en daar schijnen anti-depressiva in te zitten.

Wie weet hoe depressief ze anders wel niet waren geworden.

Heb in de verzorging gewerkt....mensen met diabetes die in een hypo lagen met een suikerlvl van 1.1

Terug
Naar boven