AndroidHealthClinic

Heb je ook wel eens

Ronniej

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.093
dat als je TV zit te kijken en je je gruwelijk ergert aan iemand die zijn verhaal doet, omdat het gewoon belachelijk is en DOM dat je gewoon door de TV heen wilt springen, zodat je dat wijf even een correctietik kan geven in de trant van ''EVEN NORMAAL DOEN NU!!''. Zit/zat Paauw en Witteman te kijken, komt er zo'n vrouwmens over blaastesten voor voetgangers. :roflol: pfff

''Ter Horst wil blaastest voetgangers

AMSTERDAM - Om overlast te voorkomen in uitgaansgebieden waar problemen zijn met openbare orde of geweld, wil minister Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) een blaastest invoeren voor voetgangers in zo'n gebied.

Met haar collega Ernst Hirsch Ballin (Justitie) treft ze voorbereidingen om de gemeentewet hiervoor aan te passen.
De bewindsvrouw kondigde de maatregel dinsdag aan in het televisieprogramma Pauw & Witteman. Ter Horst wil zo overlast door agressie en geweld voorkomen, aangezien veel problemen volgens haar worden veroorzaakt door overmatig alcoholgebruik.''

Hier ging het dus om :o

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
kennelijk niet dus.

dan ben ik gewoon een mong**l.

dat als je TV zit te kijken en je je gruwelijk ergert aan iemand die zijn verhaal doet, omdat het gewoon belachelijk is en DOM dat je gewoon door de TV heen wilt springen, zodat je dat wijf even een correctietik kan geven in de trant van ''EVEN NORMAAL DOEN NU!!''.

Jij kijkt zeker nooit naar MTV of TMF?:p
Kan me er kapot ergen aan huppelk*tjes enz. op tv.

Ik erger me echt ziekelijk aan radio zenders zoals Slam FM. Die kerel die praat en die liedjes die 100000x worden gedraait rot toch op met die troep.

Ik erger me sowieso aan Jan Modaal, met zijn of haar gezeik.

O ik had het eerlijk gezegd over een discussie die wordt gevoerd op tv waar jij heel graag op wilt reageren, omdat dat mens wat aan het woord is het totaal bij het foute eind heeft. ( Dom idee in dit geval )

maar wat jullie zeggen is ook irritant ja.

O ik had het eerlijk gezegd over een discussie die wordt gevoerd op tv waar jij heel graag op wilt reageren, omdat dat mens wat aan het woord is het totaal bij het foute eind heeft. ( Dom idee in dit geval )

maar wat jullie zeggen is ook irritant ja.

Ja domme mensen zijn ook irritant.

Slam FM is op vrijdag- en zaterdagavond geniaal.

Ik erger me echt ziekelijk aan radio zenders zoals Slam FM. Die kerel die praat en die liedjes die 100000x worden gedraait rot toch op met die troep.

Hier hetzelfde bij de muziekzender MnM . Die Peter van de Veire
en Regi zijn echt superirritant :fire:

Ik heb dit altijd als ik Balkellende op tv zie.

en ik bij Albert Verlinde

Hey! Er zit een knop op je tv! Die helpt je zo uit de puree, druk hem in en ga maar mee! De Bloemen buiten zetten...etc. :D

dat als je TV zit te kijken en je je gruwelijk ergert aan iemand die zijn verhaal doet, omdat het gewoon belachelijk is en DOM dat je gewoon door de TV heen wilt springen, zodat je dat wijf even een correctietik kan geven in de trant van ''EVEN NORMAAL DOEN NU!!''. Zit/zat Paauw en Witteman te kijken, komt er zo'n vrouwmens over blaastesten voor voetgangers. :roflol: pfff

hahaha +1 ouwe;)

Hey! Er zit een knop op je tv! Die helpt je zo uit de puree, druk hem in en ga maar mee! De Bloemen buiten zetten...etc. :D

I know. Ben dan zo geïrriteerd geraakt dat ik gewoon niet weg kan lopen van de tv, omdat ik stiekem ook wel benieuwd ben wat voor achterlijke dingen ze nog meer gaat zeggen :P

Ja, natuurlijk heb ik dat wel eens. En ik zag dat bericht over die blaastest net staan op nu.nl, achterlijk inderdaad.

Ja, natuurlijk heb ik dat wel eens. En ik zag dat bericht over die blaastest net staan op nu.nl, achterlijk inderdaad.

Inderdaad, zijn al wetten voor etc. etc., komt zij met haar ''goeie ideetjes'' en dat zit in de tweede kamer, heeft denkvermogen van een pinguïn.

het artikel even toegevoegd @ first post.

Ik vind die blaastest een geniaal plan, zo spek je de staatskas, beperk je overlast en voorkom je enorm veel ongelukken!! Want uiteindelijk controleert de overheid via blauw niet voor haarzelf maar speciaal voor jou!!

Terug
Naar boven