XXL Nutrition

Islam film van Geert Wilders

ik wil die film graag zien,

als hij een realistische film maakt over hoe klote de islam omgaat met vrouwen enzo, en hoe erg dat niet in een westerse samenleving past. Met goede argumenten en realistische onderbouwingen dan vind ik dat top!

nee ik ben geen racist, ik hou alleen niet van mensen met ouderwetse denkwijzen en rituelen zoals Islamieten.

beetje jammer dat mensen zo éénzijdig naar de zaken kijken. D'r zijn veel meer religies die net zo rot zijn hoor. En die oefenen een stuk meer invloed uit op ons stelsel. Ik zou zelfs zo ver gaan dat de christelijke invalshoek mbt het zorgprobleem niet echt gunstig uitpakt voor velen. De familie als hoeksteen van de samenleving. Dat pakt nl. op sommige punten als volgt uit:
Ben je meer dan zeven dagen aaneengesloten weg van huis voor je werk, dan heb je recht op bepaalde vormen van zorg, mocht die thuis nodig zijn voor je partner/kinderen. Alles daaronder en je bent een héél stuk meer op jezelf aangewezen, ook al werk je je 50 uur per week de pl**ris.

Maar goed, het geeft natuurlijk wel een saamhorigheidsgevoel, dat 'wij' tegen 'zij' denken. Lekker met z'n allen, dat gevoel van nationalisme op een wat hoger vuurtje zetten. Maar mochten we een beetje rechtlijnigheid in het geheel willen brengen dan zullen we zoveel mensen tegen de borst stuiten dat we het saamhorigheidsgevoel een beetje om zeep zouden helpen.

Kunnen we iig zeggen dat de beide 'opponenten' wat dat betreft dezelfde middeleeuwse gedachten erop na houden. Het schijnt nl. dat een dergelijke blinde woede ons in staat stelt zelfs de meest basale benodigdheden voor een fatsoenlijk leven aan kinderen te kunnen ontzeggen en het goedkeuren onder het mom van integratie en bestrijden van vrouwenonderdrukking. Dan ben je wat mij betreft zwaar van de pot gerukt. Ik heb nog bar weinig mensen daar negatief op zien reageren, integendeel...

Wilders heeft in veel punten gelijk, maar hij moet wel zijn uitspraken anders formuleren om ophef te voorkomen

Op welke punten heeft Wilders allemaal gelijk dan?

Waarschijnlijk en hopelijk wordt de film zo belachelijk extreem en eenzijdig dat zelfs de mensen die van generaliseren hun beroep hebben gemaakt afhaken.

Benieuwd waneer hij uit komt.Ga em zeker kijken.

Of 2009.

Als die Deense cartoons al half de moslimwereld gek maakte, ben ik benieuwd wat deze film gaat doen.

kuifje in moslimland starring wilders?

edit.

Dom om zo de buitenlanders weg te pesten. Buitenlanders toch al flink bezig om het voor zich zelf te verpesten, nu krijgen ze reden en goede tegen argumenten om bepaalde acties te gaan uitvoeren.

Ben heel benieuwd, als hij met goede argumenten komt is er niets mis mee ga de film ook zeker kijken.
Als hij maar niet te ver doordraaft dan staat straks de hele islamitsche wereld in ons landje.

Leuk dat Nederland op deze wijze weleens speerpunt zou kunnen worden in de Arabische wereld, en ik zou verdomme graag daar eens een culturele reis maken.

Ik wil niet door een gedeelte v/d wereld met de nek worden aangekeken omdat Wilders er een potje van heeft gemaakt. En uiteraard van beveiliging geniet terwijl de onschuldige Nederlander op de ambassade misschien straks in doodsangst moet leven.

Hij maakt de vrijheid v/d Nederlander om te gaan en staan waar hij wil vele malen kleiner.

Nee hoor, dat doen de moslims.

Als de moslim zich nu eens zouden aanpassen aan de rest van de wereld.
Maar ja dan moeten ze in 1x 1000 jaar overbruggen, en dat zal moeilijk zijn voor ze.

Terug
Naar boven