- Waardering
- 32
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou mooi zijn. Ware het niet dat hij een idioot is.Als het een beetje meevalt met de publiciteit is er straks niet eens meer een Nederland om over te lullenAls die Deense cartoons al half de moslimwereld gek maakte, ben ik benieuwd wat deze film gaat doen.

Als het een beetje meevalt met de publiciteit is er straks niet eens meer een Nederland om over te lullen![]()

Fijn dat er mensen bestaan die zomaar klakkeloos aannemen wat anderen hen voorkauwen....

Leuk dat Nederland op deze wijze weleens speerpunt zou kunnen worden in de Arabische wereld, en ik zou verdomme graag daar eens een culturele reis maken.
Ik wil niet door een gedeelte v/d wereld met de nek worden aangekeken omdat Wilders er een potje van heeft gemaakt. En uiteraard van beveiliging geniet terwijl de onschuldige Nederlander op de ambassade misschien straks in doodsangst moet leven.
Hij maakt de vrijheid v/d Nederlander om te gaan en staan waar hij wil vele malen kleiner.
Heel grappig dat je dat zegt
Wat doen gelovige mensen ook alweer![]()