XXL Nutrition

Heb je ook wel eens

• Topic Starter Topic Starter
Hier ging ik echt stuk om:
''Aan jongeren zie je niet of ze dronken zijn''

Als je op straat willekeurige mensen laat blazen die niet de openbare orde verstoren is dat toch belachelijk. Hoe moet je dan naar huis komen, na een avond drinken ? 100m naar de taxi lopen en je kan al de lul zijn. Verder in het gesprek maakte ze ook nog een mooie opmerking dat ze een ''max'' aan alcoholische drankjes voor op 1 avond wilt instellen voor jongeren. Jammer genoeg reageert een meisje van 1.50 @ 50kg heel anders op drank dan een beer van 2.10 @ 120kg.

Dat vrouwmens is verschrikkelijk dom.

---------- Toegevoegd om 10:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:24 ----------

Ik vind die blaastest een geniaal plan, zo spek je de staatskas, beperk je overlast en voorkom je enorm veel ongelukken!! Want uiteindelijk controleert de overheid via blauw niet voor haarzelf maar speciaal voor jou!!

:roflol:

Irriteer me dan nog meer aan die "Ben jij een beest in bed? sms beest aan naar 2020!", "Sextips nodig? sms coïtus aan naar 2020!", "Wat was jij in je vorige leven? sms leven aan naar 2020!", "Hoe gay ben jij? sms gay aan naar 2020!", kan zo nog wel ff doorgaan..

Nekschot voor de makers van die reklames..

Irriteer me dan nog meer aan die "Ben jij een beest in bed? sms beest aan naar 2020!", "Sextips nodig? sms coïtus aan naar 2020!", "Wat was jij in je vorige leven? sms leven aan naar 2020!", "Hoe gay ben jij? sms gay aan naar 2020!", kan zo nog wel ff doorgaan..

heb ik gelukkig geen last van, ik kijk niet naar muziekzenders waar ze geen muziek op uit zenden :D

ik erger me aan dat wijf dat met een nieuwe klimaatramp film komt achtelijk k*t-kind

qft

Die "Hoe gay ben jij?" slaat echt alles:roflol:

wtf is dit voor topic hijack :(
h**r eens op met die h**ren reclames.

Heb ik heel veel erger me aan alles wat op Vtm komt bvb, series als familie, spoed, code 37 met die trees van sara, wittekerke enzo, ook op Tmf en dergelijke fake clipjes met k*t muziek. en het vele reclame dat tussen films en series komt en dan nog 7minuten duurt telkens.

soms wil ik men tv gewoon kapot trappen, maar heb er de ballen niet voor :p

Hier hetzelfde bij de muziekzender MnM . Die Peter van de Veire
en Regi zijn echt superirritant :fire:

werd die niet bij stu-bru aan de deur gezet, nu ligt hij te janken op Mnm
Regi wat een mong**l ook, zo vol van zichzelf

muziekzender Q-music haat ik nog meer met die dikz*k Sven Cornelis ofzo
altijd dat gezeik over vtm en zen foute muziek
:mad:

Opzich geen slecht idee maar zolang er geen concquentie aan vast zitten en die zitten er hoogstwaarschijnlijk wel aan

Ik ben 08Dennis08

Terug
Naar boven