Fitness Seller

Heb twijfels over maat naald bij B-12

Herr Meister

Novice
Waardering
0
Ik heb via een vriendin in de medische wereld B-12 ampullen weten te regelen. Zij heeft me er ook naalden en spuiten bij gegeven. Ik twijfel echter of dit wel de juiste maat naald is. Ik heb er 0,8x40 mm naalden bij gekregen. Is dit idd de goede maat?

hangt ervanaf waar je in wil injecteren...die naalden zijn voor de kont...voor been is ie te lang en de rest...;)

GRtz

In been kan, maar je hebt daar liever een 0,6x25mm voor.

ik riskeer het liever niet! straks een zenuw ofzo geraakt;)

Die zenuw kan je altijd raken hoor. :)

0,6 *25 mm voor been is goed inderdaad. Ik heb ook b-12 in mn been gedaan daarmee ;)

• Topic Starter Topic Starter
Dus met 0,8x40 mm kun je gerust in de billetjes injecteren, als ik het goed begrijp?

wat een onzin dat je 0.8x40 niet in de been kan gebruiken. deze wordt daar normaal ook voor gebruikt tenzij je benen van 20cm omvang hebt. in de been en bil gewoon 0.8x40 en niet zo mierennken, 0.6x25
wordt gebruikt voor in de schouder.

Laatst bewerkt:
praetorian zei:
hangt ervanaf waar je in wil injecteren...die naalden zijn voor de kont...voor been is ie te lang en de rest...;)

GRtz

Ik zet ze ook gewoon in m'n been, geen probleem als je op de juist plaats prikt. Beetje vlees aan je benen is wel gewenst natuurlijk, maar eigenlijk moet je ook niet aan de AS als je maar 50cm dijen hebt. ;)

Hardcore 2 the BONE hahaha

Terug
Naar boven