AndroidHealthClinic

heb vragen over generics (goed of rommel?)

T virus

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
ik train al 7 jaar waarvan ik 2 jaar generic gebruik , ik zelf heb een vorm van magerzucht gehad dus had geen vetten enzo toen ik begon dat is nu verbetert... maar van de 10 kilo die ik win houd ik er max 2 over... na 7 jaar trainen heb ik echt enorm veel power gekregen maar weeg nog maar 75 kilo en ben 1.75 dit zou na al die jaren toch meer moeten zijn.. is wel vrij deprimerend...heb al gehoord dat die producten te soft zijn voor iemand met mijn probleem... iemand ideën of aanraders ?

u probleem is dat je niet genoeg eet en dan nog iemand met 7jaar ervaring

Snap de vraag ook niet zo goed? Ligt niet aan t merk maar aan je eetpatroon als je steeds ma 2 kilo overhoud

Yep. Denk dat de voedingsectie ipv de AAS sectie voor jou van belang is.

Zucht-ik-ben-mager???

Is die aandoening medisch onderzocht?

Als het echt zo'n probleem is dan zal er wel een arts zijn die ingrijpt voor jouw probleem.

Producten te soft ... Er staat op wat er in zit en daaraan pas je toch je dosis aan.

zo makkelijk he middelen de schuld geven.Dit is nu een voorbeeld van een persoon die het niet verdient om te kuren. Zo zie je maar dat kuren niet zo makkelijk is. Spieren behouden heb je kennis voor nodig. Als de topicstarter niet eens fatsoenlijk een maaltijdenplan heeft betekend dit voor mij voldoende.

topic zou hernoemd moeten worden naar:
Heb vragen over mijn stats (friet of hamburger)?

mmmmm nou lekker frietjes met een hamburger....jummie

ga 4000kcal eten elke dag
schoon
kijk wat het doet

Ik denk dat als je meer dan 1500kcal boven je onderhoud eet dat het nog weinig uitmaakt hoe schoon je eet.

gewoon meer eten

Een maatje van me eet 7000 a 8000 anders komt ie niks aan

• Topic Starter Topic Starter