AndroidHealthClinic

heb vragen over generics (goed of rommel?)

T virus

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
ik train al 7 jaar waarvan ik 2 jaar generic gebruik , ik zelf heb een vorm van magerzucht gehad dus had geen vetten enzo toen ik begon dat is nu verbetert... maar van de 10 kilo die ik win houd ik er max 2 over... na 7 jaar trainen heb ik echt enorm veel power gekregen maar weeg nog maar 75 kilo en ben 1.75 dit zou na al die jaren toch meer moeten zijn.. is wel vrij deprimerend...heb al gehoord dat die producten te soft zijn voor iemand met mijn probleem... iemand ideën of aanraders ?

u probleem is dat je niet genoeg eet en dan nog iemand met 7jaar ervaring

Snap de vraag ook niet zo goed? Ligt niet aan t merk maar aan je eetpatroon als je steeds ma 2 kilo overhoud

Yep. Denk dat de voedingsectie ipv de AAS sectie voor jou van belang is.

Zucht-ik-ben-mager???

Is die aandoening medisch onderzocht?

Als het echt zo'n probleem is dan zal er wel een arts zijn die ingrijpt voor jouw probleem.

Producten te soft ... Er staat op wat er in zit en daaraan pas je toch je dosis aan.

zo makkelijk he middelen de schuld geven.Dit is nu een voorbeeld van een persoon die het niet verdient om te kuren. Zo zie je maar dat kuren niet zo makkelijk is. Spieren behouden heb je kennis voor nodig. Als de topicstarter niet eens fatsoenlijk een maaltijdenplan heeft betekend dit voor mij voldoende.

topic zou hernoemd moeten worden naar:
Heb vragen over mijn stats (friet of hamburger)?

mmmmm nou lekker frietjes met een hamburger....jummie

ga 4000kcal eten elke dag
schoon
kijk wat het doet

Ik denk dat als je meer dan 1500kcal boven je onderhoud eet dat het nog weinig uitmaakt hoe schoon je eet.

gewoon meer eten

Een maatje van me eet 7000 a 8000 anders komt ie niks aan

• Topic Starter Topic Starter
in elk geval al thanks iedereen voor de reactie's... en idd ben daar ni professioneel mee bezig drm dat ik me aangemeld heb op deze site om het te leren , als je het in real life vraagt aan bodybuilders enzo antwoorden ze toch vaag of zeggen ze toch dat ze zelf niets doen... dus kom ik hier om wat bij te leren , en ja dat generics rommel is heb ik me laten wijsmaken door een ex kampioen hij zei me dat de verhoudingen bij generics ni kloppen drm vroeg ik het aan jullie...kennis moet je opdoen he , ps / tips altijd welkom

(aan men voeding schema ben ik aan het werken.. maar eet wel ongeveer 4000 calorieën / 200g eiwitten en 600g koolhydraten per dag)

Laatst bewerkt:
zo makkelijk he middelen de schuld geven.Dit is nu een voorbeeld van een persoon die het niet verdient om te kuren. Zo zie je maar dat kuren niet zo makkelijk is. Spieren behouden heb je kennis voor nodig. Als de topicstarter niet eens fatsoenlijk een maaltijdenplan heeft betekend dit voor mij voldoende.

topic zou hernoemd moeten worden naar:
Heb vragen over mijn stats (friet of hamburger)?

alsof jij geboren bent met de kennis lolz... iedereen moet ergens beginnen en inplaats van mijn vragen af te kraken zou je mss een medemens kunne helpen met kennis te vergaren... of vormen die een bedreiging voor jou massa of eer ofzo ? :D

ps / ik ben hier om te leren... train al 7 jaar non stop omdat ik het leuk vind en wil me der nu in verdiepen om verder te geraken... thnx anyway ;)

gewoon meer eten, is 100x anaboler als wat je in je kontje drukt. Klaar.

Is die aandoening medisch onderzocht?

Als het echt zo'n probleem is dan zal er wel een arts zijn die ingrijpt voor jouw probleem.

Producten te soft ... Er staat op wat er in zit en daaraan pas je toch je dosis aan.

ja dit is medisch onderzocht... en het eenige wat ze me zeiden was te stoppen met sporten en het verbranden van vet omdat ik een gevaarlijk lage percentage had... dus ben ik met allerlei shakes en andere voedingssupplementen begonnen maar opgeven wou ik niet ik doe het gewoon veel te graag , stoppen is echt geen optie... vandaar dat ik begon met kuren en ja ik doe dit zoals ik het uitgelegd krijg van de verkoper... maar wil het nu echt wel allemaal leren om verder te kunnen in men sport...;)

Uhm.. als je echt een geconstateerde aandoening hebt zou ik niet zomaar op eigen houtje voorgeschreven hormonale medicatie gaan gebruiken.

Als je al wat wil doen dan zeer zeker in overleg met je arts!

WTF heeft dit met "Generics" te maken...? Ik zeg slotje want dit gaat echt nergens over!

Uhm.. als je echt een geconstateerde aandoening hebt zou ik niet zomaar op eigen houtje voorgeschreven hormonale medicatie gaan gebruiken.

Als je al wat wil doen dan zeer zeker in overleg met je arts!

zou idd liever doen in samenwerking met een arts... maar in belgie helpen ze je niet zo snel met zo een aandoening hoor... spijtig genoeg want zou het graag onder begeleiding doen , maar aangezien ze ni willen helpen doe ik het maar op eigen houtjeuh drm heb ik me dees week hier aangemeld omda ik denk dat wel verstandiger is dat ik het van iemand van jullie leer... bloedtesten laat ik sowieso geregeld keertjeuh doen om te chekken of de waarden nog ok zijn :)

maar mijn vraag was eigenlijk of dat goede producten zijn , omda ik steeds hoor da generics en golden gear gepruts is uit iemand zen kelder... en dat de waarden niet op elkaar afgestemd zijn... drm dat ik het aan jullie vraag maar blijkbaar krijg je daar vage antwoorden op want iedereen hier is pro en kent er alles van alle ja zo lijken ze toch te denken hehe grtsss ;)

in elk geval al thanks iedereen voor de reactie's... en idd ben daar ni professioneel mee bezig drm dat ik me aangemeld heb op deze site om het te leren , als je het in real life vraagt aan bodybuilders enzo antwoorden ze toch vaag of zeggen ze toch dat ze zelf niets doen... dus kom ik hier om wat bij te leren , en ja dat generics rommel is heb ik me laten wijsmaken door een ex kampioen hij zei me dat de verhoudingen bij generics ni kloppen drm vroeg ik het aan jullie...kennis moet je opdoen he , ps / tips altijd welkom

(aan men voeding schema ben ik aan het werken.. maar eet wel ongeveer 4000 calorieën / 200g eiwitten en 600g koolhydraten per dag)

Dan blijft er maar weinig over voor vetten... eet je wel genoeg vet?

Terug
Naar boven