Fitness Seller

hebben jullie suggesties?

AssRape

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
85kg
Dag allemaal,
Ik train nu ongeveer 2 maanden( 1, 88m & 84kg ) mijn doel is massa, wil rond 6 a 7 kilo aankomen.
Hiernaast heb ik ook een trechterborst ( zeerlichte vorm ) en na 2 maanden intensief trainen ziet mn borst er heel wat beter uit, maar is het ook mogelijk om dit helemaal weg te trainen?

Ik heb hier onder een schema opgesteld, hebben jullie nog suggesties?

Maandag : borst&triceps
Dumbbel flat chest press
Dumbbel incline chest press
Peck deck
Chest press machine
Incline chest press machine
Tricep pulldown
Tricep pushdown
Reverse tricep pulldown

Woensdag: rug&biceps
Deadlift
Seated row machine
Latt pulldown 6x8
Dumbbel shrugs
Dumbbell curls
Barbbell curls

Vrijdag: benen&schouders
Shoulder press
Front raise
Side raises
Squat
Calf raise
Leg press
Leg curl

Ik zou hem zo doen :

Borst
Benchpress barbell of dumbell
Incline press dumbell of barbell
Flat flyes
Crossover low to high

Voor de rest mist het schema teveel, je mist rug oefeningen (je doet er te weinig) idemdito voor schouders en benen.

Laatst bewerkt:
Dag allemaal,
Ik train nu ongeveer 2 maanden( 1, 88m & 84kg ) mijn doel is massa, wil rond 6 a 7 kilo aankomen.
Hiernaast heb ik ook een trechterborst ( zeerlichte vorm ) en na 2 maanden intensief trainen ziet mn borst er heel wat beter uit, maar is het ook mogelijk om dit helemaal weg te trainen?

Ik heb hier onder een schema opgesteld, hebben jullie nog suggesties?

Maandag : borst&triceps
Dumbbel flat chest press
Dumbbel incline chest press
Peck deck
Chest press machine
Incline chest press machine
Tricep pulldown
Tricep pushdown
Reverse tricep pulldown

Woensdag: rug&biceps
Deadlift
Seated row machine
Latt pulldown 6x8
Dumbbel shrugs
Dumbbell curls
Barbbell curls

Vrijdag: benen&schouders
Shoulder press
Front raise
Side raises
Squat
Calf raise
Leg press
Leg curl

Als je daar mee de genetische pectus afwijkingen bedoelt (pectus carinatum en pectus excavatum) dan is daar niets aan te doen, het is simpelweg hoe je botten zitten en hoe je pecs zich aanhechten, daar kun je niets aan veranderen. Ik heb zelf een hele lichte vorm van excavatum waardoor het lijkt alsof mijn pecs gewoon erg ver van elkaar af staan. Door al het weefsel wat je wel heb goed op te vullen kun je er wel wat mooiers van maken dan het is maar de grootte van de afwijking kun je niet beinvloeden, je kunt alleen zoveel massa kweken dat het misschien minder opvallend oogt.

ik heb het zelf ook een beetje en merk dat je het wel een beetje weg kan werken, de oefening 'Dumbbel pullover' werkt goed, en ik zet hieronder wel ff een link neer met nog wat meer oefeningen die je thuis kan doen, de oefeningen staan op pagina 10 van het PDF bestand.

http://www.ctds.info/pectus_excavatum_exercises.html

succes

Terug
Naar boven