AndroidHealthClinic

heeft GH een wisselwerking met medicijnen ?

LangeMan

Huge Freak
Waardering
24
Lengte
1m98
Massa
127kg
Vetpercentage
15%
ik ga binnenkort een GH kuurtje doen 4IU/dag

Alleen ik gebruik soms benzodiazepines om te kunnen slapen
aangezien geen een ander middel werkt zoals melatonine etc
Heeft dat enige wissel werking ?

Ik weet trouwens dat je niet mag drinken als je AS gebruikt,
maar hoe zit dat met GH ??

LangeMan zei:
ik ga binnenkort een GH kuurtje doen 4IU/dag
Alleen ik gebruik soms benzodiazepines om te kunnen slapen
aangezien geen een ander middel werkt zoals melatonine etc
Heeft dat enige wissel werking ?
Ik weet trouwens dat je niet mag drinken als je AS gebruikt,
maar hoe zit dat met GH ??

Drinken is sowieso geen goede keuze als je krachtsporter bent.

GH en medicijnen gaan over het algemeen goed samen. Overleg het wel eerst met je huisarts, dan weet je het zeker.

Ga je die hgh alleen gebruiken zonder a.s erbij?

En tuurlijk hoor je niet te drinken tijdens een kuur....geloof niet dat ik nog hoef te vertellen waarom niet...

als je niet aan de roids zit en alleen maar hgh, dan mag je wel op zn tijd een biertje pakken...

Ja natuurlijk....maar waar gaat ie dat hgh-kuurtje voor doen dan?

Voor de lol?

ik denk het...

• Topic Starter Topic Starter
Mijn doel is mijn schouder blessure genezen, massa is niet de issue hier.
Ik loop al ruim 2 jaar met deze blessure ! :mad:
Ik heb een operatie gehad zodat ik geen inklemming meer heb,
veel fysiotherapie gehad en HEEEEL erg veel rust,
Dus dit is voor mij een laatste poging mijn schouder te genezen

Normaal word bij een blessure 2IU/dag voor 10 weken voorgeschreven door
amerikaanse internisten.
Maar ik zet liever 4IU/dag zodat ik meer zekerheid heb dat dit gaat werken.
Ik heb veel positieve posts hierover gelezen en de dokter van DutchWindmill
stond versteld te zien op foto's hoe snel zijn knie pezen genazen.
http://forum.dutchbodybuilding.com/showpost.php?p=800578&postcount=14

Ik weet dat dit onderwerp erg omstreden is hier maar ik heb geen zin om weer
de discussie aan te gaan hierover aangezien ik vastberaden ben.

Ik kan helaas dat andere onderzoek niet meer vinden maar hier staat ook nog wat :

GH is probably the most remarkable drug at increasing collagen synthesis. It increases collagen syn in a dose dependant manner -- the more you use, the more you will increase collagen syn. It has also demonstrated this ability in short and long term studies. From what I've read, hGH at 6 iu/day increased the collagen deposition rate by around 250% in damaged collagen structures. This result indicates that the increased biomechanical strength of wounds to collagen structures treated with biosynthetic human growth hormone was produced by an increased deposition of collagen in the collagen structures.
Eq, primo, anavar, and deca are all good -- they increase several biomakers of collagen syn -- ie, type III, II, I, procollagen markers. GH just seems to do so most dramatically.

http://forums.steroid.com/showpost.php?p=1401354&postcount=3

Doe je dit op eigen houtje? Lijkt er wel op. Het is maar net wat voor blessure je hebt. GH nemen lijkt me een iets te simpele gedachtengang.

LangeMan zei:
Mijn doel is mijn schouder blessure genezen, massa is niet de issue hier.
Ik loop al ruim 2 jaar met deze blessure ! :mad:
Ik heb een operatie gehad zodat ik geen inklemming meer heb,
veel fysiotherapie gehad en HEEEEL erg veel rust,
Dus dit is voor mij een laatste poging mijn schouder te genezen
Normaal word bij een blessure 2IU/dag voor 10 weken voorgeschreven door
amerikaanse internisten.
Maar ik zet liever 4IU/dag zodat ik meer zekerheid heb dat dit gaat werken.
Ik heb veel positieve posts hierover gelezen en de dokter van DutchWindmill
stond versteld te zien op foto's hoe snel zijn knie pezen genazen.
http://forum.dutchbodybuilding.com/showpost.php?p=800578&postcount=14
Ik weet dat dit onderwerp erg omstreden is hier maar ik heb geen zin om weer
de discussie aan te gaan hierover aangezien ik vastberaden ben.
Ik kan helaas dat andere onderzoek niet meer vinden maar hier staat ook nog wat :
GH is probably the most remarkable drug at increasing collagen synthesis. It increases collagen syn in a dose dependant manner -- the more you use, the more you will increase collagen syn. It has also demonstrated this ability in short and long term studies. From what I've read, hGH at 6 iu/day increased the collagen deposition rate by around 250% in damaged collagen structures. This result indicates that the increased biomechanical strength of wounds to collagen structures treated with biosynthetic human growth hormone was produced by an increased deposition of collagen in the collagen structures.
Eq, primo, anavar, and deca are all good -- they increase several biomakers of collagen syn -- ie, type III, II, I, procollagen markers. GH just seems to do so most dramatically.
http://forums.steroid.com/showpost.php?p=1401354&postcount=3

Elmo zei:
Doe je dit op eigen houtje? Lijkt er wel op. Het is maar net wat voor blessure je hebt. GH nemen lijkt me een iets te simpele gedachtengang.

Wat is dat voor een rare opmerking ? ???
AS doen jullie ook op eigen houtje, er is geen enkele dokter die dat voor je gaat
injecteren tenzij je heel erg veel geluk hebt.
En tevens geven nederlandse internisten geen GH bij blessures,
dus ik MOET het wel op eigen houtje doen zoals jullie A.S. op eigen houtje doen.
Maar ik heb er wel een paar gesproken die zeiden dat ik een zeer grote kans op slagen heb !

Ik heb een pees blessure en GH staat erom bekend dat het de collageen
synthese extreem verhoogt en nieuwe cellen aanmaakt.
Dit heb ik in verschillende onderzoeken gelezen, waaronder een die ik in mijn
vorige post hebt geplaats.
En de internisten (hormonen dokters) die ik gesproken heb zeggen precies hetzelfde.

Ik ga echt niet zo veel geld verspillen zonder eerst grondig op onderzoek
te gaan bij verschillende bronnen.

edit: heb je trouwens mijn hele post wel gelezen ? dan weet je dat ik alle mogelijk opties benut heb

Laatst bewerkt:
ik heb afgelopen april mijn borstspier afgescheurd. dus met pees en al van het bot.dit is operatief weer hersteld.ik heb toen hgh en lr3 genomen om het herstel te bevorderen.zowel mijn fysio als de arts die hem er weer aan gezet heeft stonden verstelt hoe snel ik weer genezen/aan het trainen was.

-rodge

plus ik ben altijd al een slechte slaper geweest maar als ik hgh gebruik slaap ik als een roos. dus wie weet kan je de benzodiazepines wel aam de kant zetten.

-rodge

rodge zei:
plus ik ben altijd al een slechte slaper geweest maar als ik hgh gebruik slaap ik als een roos. dus wie weet kan je de benzodiazepines wel aam de kant zetten.

-rodge

cool, dat vind ik echt een erg dikke plus punt, mocht het niet helpen
dan heb ik toch 10 weken lang lekker geslapen
daar heb ik het geld ook wel voor over om eerlijk te zijn

als je hgh voor 10 weken gaat nemen dan zou ik er niet eens aan beginnen. hgh is iets wat tijd kost om het echt te merken.naar mijn mening 6 maanden minimaal,zo niet dan zou ik lr3 nemen.

-rodge

rodge zei:
als je hgh voor 10 weken gaat nemen dan zou ik er niet eens aan beginnen. hgh is iets wat tijd kost om het echt te merken.naar mijn mening 6 maanden minimaal,zo niet dan zou ik lr3 nemen.

-rodge

als je voor massa gaat wel ja

Elmo,wat vind jij hiervan,GH gebruiken om te herstellen van een zware schouderblessure/operatie?Ik vraag dit omdat ik ook 6 weken geleden geopereerd ben aan mijn schouder en ook overweeg om voor het herstel GH te nemen.Het is zoals Lange Man al zegt,erg moelijk om hier goede info over te krijgen.Mijn cholesterol is aan de hoge kant dus ik gebruik al jaren geen AS meer.Ik twijfel dus....Astrid

astrid zei:
Elmo,wat vind jij hiervan,GH gebruiken om te herstellen van een zware schouderblessure/operatie?Ik vraag dit omdat ik ook 6 weken geleden geopereerd ben aan mijn schouder en ook overweeg om voor het herstel GH te nemen.Het is zoals Lange Man al zegt,erg moelijk om hier goede info over te krijgen.Mijn cholesterol is aan de hoge kant dus ik gebruik al jaren geen AS meer.Ik twijfel dus....Astrid

Ik zou eerst maar eens kijken of het op eigen kracht lukt,
tenzij je geld te veel hebt.
Ik heb wel een paar keer gelezen dat mensen met een te hoog cholesterol
na een GH kuur weer normale waarden hadden. Dit kan ik verder niet onderbouwen,
dus daarvoor moet je op onderzoek uit.

hehe, is dat toevallig ook voor een schouder ontsteking? Dan moet ik ook eens voor gh sparen.:p

LangeMan zei:
Wat is dat voor een rare opmerking ? ???
AS doen jullie ook op eigen houtje, er is geen enkele dokter die dat voor je gaat
injecteren tenzij je heel erg veel geluk hebt.
En tevens geven nederlandse internisten geen GH bij blessures,
dus ik MOET het wel op eigen houtje doen zoals jullie A.S. op eigen houtje doen.
Maar ik heb er wel een paar gesproken die zeiden dat ik een zeer grote kans op slagen heb !

Ik heb een pees blessure en GH staat erom bekend dat het de collageen
synthese extreem verhoogt en nieuwe cellen aanmaakt.
Dit heb ik in verschillende onderzoeken gelezen, waaronder een die ik in mijn
vorige post hebt geplaats.
En de internisten (hormonen dokters) die ik gesproken heb zeggen precies hetzelfde.

Ik ga echt niet zo veel geld verspillen zonder eerst grondig op onderzoek
te gaan bij verschillende bronnen.

edit: heb je trouwens mijn hele post wel gelezen ? dan weet je dat ik alle mogelijk opties benut heb

Dan wens ik je veel succes!

LangeMan zei:
Ik zou eerst maar eens kijken of het op eigen kracht lukt,
tenzij je geld te veel hebt.
Ik heb wel een paar keer gelezen dat mensen met een te hoog cholesterol
na een GH kuur weer normale waarden hadden. Dit kan ik verder niet onderbouwen,
dus daarvoor moet je op onderzoek uit.
Geld teveel niet maar kan het me wel permiteren.Weet je,ik ben ook de jongste niet dus herstel is ook niet meer wat het geweest is.Toen ik jou post las dacht ik:yes,dat is een goed idee.Ik hou je op de hoogte van mijn besluit en evt.ontwikkelingen.Elmo,ik vind jou de expert op dit gebied..let me(us)know!!

Terug
Naar boven