Fitness Seller

heeft iemand al ervaring met winstrol???

khalilo

Novice
Waardering
0
Hoi, heeft er iemand al ervaring met winstroll???
Wat zijn de resultaten en de neveneffecten.
Alle raad en tips zijn welkom want ik wil het ook gaan gebruiken. Wat is de normale prijs van zo een potje. Heb je er ook een nakuur voor nodig.
Waar kan ik het verkrijgen en hoe moet ik het pakken.

hier kan je er een beetje over lezen:
http://www.finalflex.com/st_stromba.htm

prijs kunnen we je niet aan helpen, en nakuur heb je altijd nodig ja.
waar je het kan verkirjgen kunnen we je nogmaals niet aan helpen, hoe je het moet pakkken ligt eraan of je orals hebt of depot.

verder zou ik er nog niet aan beginnen want je weet er nog geen kont vanaf.

groeten Daan

je hebt niet altijd nakuur nodig daan.

Ik mag niet zeggen dat het ongeveer evenveel kost als 13 pakjes marlboro :D

Een supplier ga ik je niet aan helpen...zulke mensen laat ik mij niet mee in, dat is tegen de wet.

:D :D :D

Ik heb een winstrol only cycle gedaan veel massa zul je er niet mee gaan winnen, met de juiste dosis voeding en training max 5 kilo denk ik zo dat in zo´n 6 weken.
Met goede voeding en supplementen moet je in dezelfde tijd ook wel een kilo of 3 droge massa kunnen winnen, samen met creatine wel meer als je er goed op reageerd, maar das voornamelijk vocht.

bij een (lichte) anavar only kuur

khalilo zei:
Hoi, heeft er iemand al ervaring met winstroll???
Wat zijn de resultaten en de neveneffecten.
Alle raad en tips zijn welkom want ik wil het ook gaan gebruiken. Wat is de normale prijs van zo een potje. Heb je er ook een nakuur voor nodig.
Waar kan ik het verkrijgen en hoe moet ik het pakken.
Je kunt voor het winnen van gewicht betere middelen gebruiken. En voor het verliezen ervan zeker :)

6 weken wintrol: is geen nakuur nodig!!!

daanjebreen: waarom zou je een nakuur nodig hebben na een strombaonly kuurtje van 6 weken?

Volgens mij zijn er veel mensen die niet nakuren als ze alleen winstrol hebben gebruikt.
Je test productie zal niet ingezakt zijn, maar je HPTA wel, en daarom evengoed nakuren.

lunatic zei:
Volgens mij zijn er veel mensen die niet nakuren als ze alleen winstrol hebben gebruikt.
Je test productie zal niet ingezakt zijn, maar je HPTA wel, en daarom evengoed nakuren.

??? ??? ???

:windup: Ben er nu zelf ietjes langer dan een week bezig ben wel 4 kg aangekomen maar dat komt omdat ik eet als en mother****er.Visueel begin ik nu pas beetje te mereken maar ja heb nog 5 weken te gaan dus..Mijn lul is wel harder geworden ff serieus.Ik gebruik 6 pillen per dag 30mg.

Bosnjic zei:
:windup: Ben er nu zelf ietjes langer dan een week bezig ben wel 4 kg aangekomen maar dat komt omdat ik eet als en mother****er.Visueel begin ik nu pas beetje te mereken maar ja heb nog 5 weken te gaan dus..Mijn lul is wel harder geworden ff serieus.Ik gebruik 6 pillen per dag 30mg.

:who:

Gaat lekker zo nogmaals doe wat ik al eerder heb gezegd!!

Terug
Naar boven