MuscleMeat

heeft iemand amp gebruikt van ergolean

jeanmichel

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
ik ben net 3 week met mn kuur klaar

250 testo p/w
25 deca p/w
5 week lang

en wou ik vocht/vet kwijtraken
en ik wou amp gebruiken van ergolean wie heeft dit al gebruikt en wat vond je ervan alvast thnx

Ikke niet, maar een maat van me had het erover dat hij Amp gebruikte.
ik dacht nog wat is dat nou weer voor product maar nu jij erover begint kan ik in ieder geval vertellen dat hij er tevreden over was.. goede pomp zei hij
meer weet ik niet

• Topic Starter Topic Starter
meer mensen?

In AMP zat toch een amfetamine? Zo ja, dat is toch illegaal? als het illegaal is werkt het!

meer mensen amp of goede review erover?

Heb je haast ofzo dat je elke 2 uur gaat vragen of meer mensen het kennen....

Bevat wel degelijk een soort amfitamine:

http://www.ergogenics.org/382.html

Volgens het artikel bevat het een stof met een chemische structuur gelijkaardig aan efidrine en
amfitamine. Waarschijnlijk zal het product dan wel goed werken, als het ook "veilig" is weet ik
niet.

thnx

davy1010 zei:
Bevat wel degelijk een soort amfitamine:

http://www.ergogenics.org/382.html

Volgens het artikel bevat het een stof met een chemische structuur gelijkaardig aan efidrine en
amfitamine. Waarschijnlijk zal het product dan wel goed werken, als het ook "veilig" is weet ik
niet.

Veilig zal het wel zijn, net als ephedra, 't is veilig alleen werd veel misbruik gemaakt bij uitgaan.

product is legaal en staat ni op dopinglijst.
vond hem ni slecht, maar ook geen giller..

Heb ook een potje gebruikt. Deed niet veel bij mij. Lette goed op mijn voeding. Na 2 dagen, toen het potje op was, kreeg ik afkick verschijnselen. Hoofdpijn. Komt door de cafeine.

Ik gebruik het ook af en toe en niet om droog te komen maar als energieboost.
Dit omdat ik lange kantooruren heb en dipjes krijg als ik moet gaan trainen.
Ik neem er een 2 tal per week.

Ben er niets van afgevallen maar qua energie is het super. Geeft je gefocuste energie, niet van die agressieve met getril zoals stackers met efedrine.

Toch raad ik iedereen venom hyperdrive aan, zou het beste cut-supplement zijn en een waanzinnige energie booster, zónder rotzooi erin

grtjs

Haha hyperdrive zonder rotzooi? :D Als er iets is waar rotzooi is zal zitten is het hyperdrive wel, je moet alleen maar naar de sides kijken dan weet je genoeg.

ik heb AMP gehad van ergolean!
ik kreeg er vreselijk veel energie van maar geen zenuwachtig gevoel.
een vriend van mij heft het ook gebruikt en is er ook flink mee afgevallen ( goeie training / goeie voeding )
ik zou het zeker proberen.

Haha hyperdrive zonder rotzooi? :D Als er iets is waar rotzooi is zal zitten is het hyperdrive wel, je moet alleen maar naar de sides kijken dan weet je genoeg.

Sorry dan ben ik slecht geinformeerd, wat voor smeerlapperij zit er dan in?
Ik ben nog niet volledig van het noob-virus vanaf ;)

-> maar ja ookal zit er ook rotzooi in, dan kan je van AMP hetzelfde zeggen.
Amfetamines ..

grt

ik heb AMP gehad van ergolean!
ik kreeg er vreselijk veel energie van maar geen zenuwachtig gevoel.
een vriend van mij heft het ook gebruikt en is er ook flink mee afgevallen ( goeie training / goeie voeding )
ik zou het zeker proberen.

Ik heb deze ook, goeie energieboost die natuurlijk aanvoelt.
Echter gaat snel weg

Kvind AMP niet goed, slecht gevoel kreeg ik ervan

Heb ook een potje gebruikt. Deed niet veel bij mij. Lette goed op mijn voeding. Na 2 dagen, toen het potje op was, kreeg ik afkick verschijnselen. Hoofdpijn. Komt door de cafeine.

WTF!!!!!

45 caps per dag? :rolleyes:

Ik heb AMP (versie 1) ook eens gebruikt en vond het een goed product, flinke energieboost. Daarvoor gebruikte ik het dan ook niet niet om droger te worden, dus lagere dosering (1-2 voor de training) dus kan weinig zeggen erover als fatburner.

Terug
Naar boven