Fitness Seller

heeft iemand hier touwspringen gebruikt om op laag vet% te komen?

Als je vlak voor het slapengaan dit doet kan dat inderdaad wel ja.

Hiit savonds vind ik persoonlijk niet zo leuk ;o

Op kickboksen moesten wij eerder altijd 10 minuten touwtje springen maar dit was meer om je conditie te verhogen dan dat je het vetpercentage verlaagd. Wel verbrand je met touwtjespringen relatief veel calorieën maar ik denk dat 40 minuten touwtjespringen erg vermoeiend en saai is. Je zou het kunnen combineren? Voordat je gaat hardlopen of iets dergelijks, even 10/15 minuten touwtje springen?

Dat klopt en het ligt aan de techniek indd. Het is wel slecht voor de hartritme dus dat moet zeker in de gaten houwen Ik ken mensen die er niet op zijn geworden. Ik weet niet wrm mensen dit willen doen

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 22:35 ----------

Een tip die ik graag geef. Als je met je voedingsschemaniet naar 13 14 procent kan gaan dan moet er iets mis zijn. Beperk je suiker en zout inname dat zou de vet dat blijft hangen doen verbranden haha en eet niet veel voedsel met fabrikage snapje dat ? Verder luid me vraag: ken jeBepaalde voeding dat je niet goed opneemt een allergie ? Je kan ook een koolh. allergie hebben die dan niet goed opgenomen worden. Eet wat bij je past en alles vermijden wat je te dik doet lijken!!

touwtjespringen werkt heel goed. je verbrandt veel kcal

Ikzelf ben er een grote fan van. Je kan het gewoon bij je thuis doen op ieder tijdstip, en zowellangere sessies als interval. Met een goeie rope en leuk muziekje is dit mijn favoriet tijdens cutting periodes.

Geen enkele sport zal helpen als je te veel eet.

hmm voor vetverbranding moet je meestal langer dan 30 min bezig zijn... 30 mijn touwtjespringen is vrij lang

Na 2-3 minuten is het aerobe systeem al actief (heeft onder andere vetzuren als energie/brandstof).

inderdaadd, aan lage intensiteit spreek je je vetstoffen als brandstof aan.

Terug
Naar boven