XXL Nutrition

heel belangrijk help me

Maheel

Novice
Waardering
0
Ik train al een poos maar wil nu echt resultaten zien,ik weet dat bepaalde middelen niet goed zijn voor vrouwen maar ik heb research gedaan maar ik twijfel er over... weet ik wel genoeg. en weet ik genoeg over de bij werkingen?
ik wil nml Anavar en Primo gebruiken,wil wat harder worden en zeker wat vet kwijt en duidelijke spier vertoning maar moet niet al te mannelijk worden,beetje mag wel.
ik heb besloten de dosis teminderen omdat ik een vrouw ben

alle oraal..
1e week 5 mg anavar per dag/25 mg Primo
2e week 10 om 50 per dag
3e week 15 om 75
4e week zelfde
5e week 20 om 100
6e week 15 om 75 hier begint af bouwen
7e week 10 om 50
8e week 5 om 25

wie kan mij adviseren/bij sturen

op en afbouwen is niet slim
verder primo-tabs? die zijn erg zeldzaam, wss fake
mss deca met kort werkende ester?
en waarom geen enkel middel om te kijken hoe je daar op gaat?

Denk dat je dit beter bij het vrouwenforum kunt neerzetten,daar zitten een paar wedstijddames.Waarscheinlijk zul je dan antwoordt krijgen via de pm.

Op en afbouwen niet slim? Nou dat wil ik niet meteen zeggen. Het heeft geen nut, dat vind ik wel. Maar persoonlijk lijkt me 20mg anavar een beetje te weinig van het goede.

dosis anavar mag gerust hoger hoor.
20 mg/dag om te beginnen en opbouwen naar 60 mg/dag
van anavar ga je er als vrouw niet mannelijker gaan uitzien, je zal ook enkel een krachttoename voelen en geen echte massa winnen.
en er zijn haast niks van sides aan verbonden, behalve bij mannen die het heel lang en veel gebruiken gaat het de axis wat onderdrukken.

van anavar ga je er als vrouw niet mannelijker gaan uitzien, je zal ook enkel een krachttoename voelen en geen echte massa winnen.
en er zijn haast niks van sides aan verbonden, behalve bij mannen die het heel lang en veel gebruiken gaat het de axis wat onderdrukken.

60mg is veels te veel voor een vrouw.Er zitten hier wel wat vrouwtjes die je kunnen helpen.
Succes!

Zou alleen voor de anavar gaan.

Primo is zeer hoog androgeen, dat wil je niet als vrouw.

• Topic Starter Topic Starter
heel belangrijk deel 2

Thanks Guyz,ik zal ff bij de vrouwen vragen
Maar ik wil niet alleen kracht toename voelen ik wil wel spier massa erbij
wat kan ik dan proberen voor dat effect????

Misschien kan je ook eens beginnen met zelf een beetje te zoeken in het vrouwenforum.

60mg bij een vrouw?

wtf! Verzin je dat gewoon? Niet echt verantwoord bij een beginnende vrouw imo.

Een vrouw kan al leuke resultaten halen met 10/20mg anavar. Echter zelfs bij deze doseringen kan je stem veranderen en acne krijgen.

60mg is veel teveel!!!

indd, pas op met dit soort opmerkingen jongens!

als je het niet zeker weet hou dan gewoon je mond, laat andere er op reageren.

ik zou je ook aanraden eerst alleen anavar te proberen op lage dosis. DANI heeft hier 2 logs overgemaakt een tijd geleden. PM haar of zoek ff met de search.

succes!

• Topic Starter Topic Starter
zal ik doen ..,Thanks

WTF?

Lijkt me beter dat jij de dames geen advies meer geeft,kerel:rolleyes:

@Maheel

10-20mg anavar per dag is voldoende voor een beginnende dame en je zou beter de primo nog weg laten.

Kijk eerst hoe je lichaam reageert op de var zodat je een evt 2e kuur al weet wat het met je doet en dan kan je ook kijken naar andere middelen.

Terug
Naar boven