MuscleMeat

Heel irritant dronken k*tventje

g-men

Gargantuan Beast
20 jaar lid
Training 10.000 berichten
Waardering
6.993
Lengte
1m79
Massa
105kg
Heel irritant dronken kutventje

http://link.marktplaats.nl/307004983

Zag deze advertentie staan vandaag, dacht WTF? Maar mijn nieuwsgierigheid wint het dan dus ik bel even.

Dronken mong**l aan de lijn die me in de zeik neemt, lachende vrienden op de achtergrond bla bla bla.

Leuk voor een keer. maar nu belt die eikel me al 3x op of ik allerlei shit op marktplaats heb staan omdat ie dus nu m'n nummer heeft.

Iedereen die zich vrij voelt om met nummerherkenning uit deze gast eens te bellen of sms-en voel je vrij:mad:

Hoe kan je hier nou dan in trappen G-man?

1 dag actief op Marktplaats

GRATIS dumbbells/ halters af te halen!
Beschrijving Wegens ruimtegebrek gratis af te halen;

rek met TECHNOGYM halters(sets) in stappen van 2 kg, van 6 t/m 36kg.

gr Pascall

Hij is net 1 dag op marktplaats actief en doet zoiets gratis weg? duuuh :D

Fijne feest dagen verder! ;)

http://link.marktplaats.nl/307004983

Zag deze advertentie staan vandaag, dacht WTF? Maar mijn nieuwsgierigheid wint het dan dus ik bel even.

Dronken mong**l aan de lijn die me in de zeik neemt, lachende vrienden op de achtergrond bla bla bla.

Leuk voor een keer. maar nu belt die eikel me al 3x op of ik allerlei shit op marktplaats heb staan omdat ie dus nu m'n nummer heeft.

Iedereen die zich vrij voelt om met nummerherkenning uit deze gast eens te bellen of sms-en voel je vrij:mad:

Ik zal hem even prive bellen en laten bellen door mijn mensen vannacht die aan het werk zijn, de hele nacht haha

nr bij een gay contactadvertentie plaatsen, ben je klaar :)

beetje naief is het trouwens wel gijs :D

technoygym dumbbells zijn toch crap :P

• Topic Starter Topic Starter
Ik zeg het ook eerlijk. Mijn nieuwsgierigheid wint het dan, ik ben een sukkel. Een geintje kan ik ook best waarderen. Maar hij moet me niet 3x gaan bellen daarna.

Ik kan G-men geen ongelijk geven, het had maar eens waar moeten zijn. Dumbbells kosten veel geld hoor.

Haha. Zelfs na dit topic gelezen te hebben twijfelde ook ik even om te bellen na het bekijken van de link... Mind****:o

Ik zeg het ook eerlijk. Mijn nieuwsgierigheid wint het dan, ik ben een sukkel. Een geintje kan ik ook best waarderen. Maar hij moet me niet 3x gaan bellen daarna.

ik zou ook wel gebeld hebben waarsch :) je weet maar nooit.

maar idd een k*tgeintje, hopen dat het verder afgelopen is

je hebt zijn mail adres toch? Stuur je wat posing pics op, of een Link naar je youtube filmpje van je Car flip tijdens de Sterkste man van Amsterdam. Dat moet hem wel afschrikken.

voor dit soort zaken heb je nou een 2de telefoonnummer nodig.

Ik zou zeggen breek zijn nek op een nonchalante manier. Vlaardingen is immers goed te doen. En laat zijn nummer en account blokkeren op marktplaats.. Daarnaast kun je 24x al zijn halters op zijn harses laten vallen.. lijkt me toch genoeg;)

Damn, dat is idd freaking irritant! Gewoon even doorgeven aan de beheerders van marktplaats.

Vooral niet laten blijken dat je geirriteerd bent, en lachend met ze in gesprek gaan. Als ze doorhebben dat jij er meer lol aan beleefd dan hun is het vast snel afgelopen.

+1, maar dat lost nog niet het probleem op dat hij word gebeld.

niet opnemen? Nummer laten blokkeren?

---------- Toegevoegd om 11:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------

Vooral niet laten blijken dat je geirriteerd bent, en lachend met ze in gesprek gaan. Als ze doorhebben dat jij er meer lol aan beleefd dan hun is het vast snel afgelopen.

:stupid: x-actly

---------- Toegevoegd om 11:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------

btw. met heel dbb hem stalken en opbellen :D

Terug
Naar boven