AndroidHealthClinic

Heel irritant dronken k*tventje

ik weet maar 1 iemand hier die de perfecte wraak actie kan ondernemen.

das martelaar theo, mister prank call himself a.k.a. a1s.

ik zal de link van deze thread is doorgeven aan hem. het komt allemaal goed gijs :D

Wat kan a1s dan? Heeft hij referenties of een portfolio?

Hem uitnodigen voor de dutchbodybuilding-orgie.

ik zal de link van deze thread is doorgeven aan hem. het komt allemaal goed gijs :D

Haha, hij moet het wel opnemen natuurlijk.

Behalve als het hem is natuurlijk :P

Het zal me trouwens niks verbazen als het iemand van dbb was.

Ik ga hem ook even bellen met een leuk stemmetje binnenkort.

Wat kan a1s dan? Heeft hij referenties of een portfolio?

haha ja, zat referenties... maar hij geeft meestal alles via msn. hij beperkt zich niet alleen tot prank calls, nog veel genialere acties...

Haha, hij moet het wel opnemen natuurlijk.

de Martelaar fixed het wel.

---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

Behalve als het hem is natuurlijk :P

Het zal me trouwens niks verbazen als het iemand van dbb was.

nee Ivo, de Martelaar doet alleen maar aan echt geniale acties. niet dit soort 'grappige' dingen

haha ja, zat referenties... maar hij geeft meestal alles via msn. hij beperkt zich niet alleen tot prank calls, nog veel genialere acties...

de Martelaar fixed het wel.

---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

nee Ivo, de Martelaar doet alleen maar aan echt geniale acties. niet dit soort 'grappige' dingen

Nu willen we wel een verhaal horen natuurlijk.

Nu willen we wel een verhaal horen natuurlijk.

twijfel je aan de Martelaar zijn genialiteit?

ik denk niet dat hij het waardeert als ik hier zomaar allemaal verhalen neer ga zetten.

en beetje vertrouwen en geduld vraag ik van je, is dat teveel?

zodra hij op msn is en ik ook gaat deze link direct naar hem

twijfel je aan de Martelaar zijn genialiteit?

ik denk niet dat hij het waardeert als ik hier zomaar allemaal verhalen neer ga zetten.

en beetje vertrouwen en geduld vraag ik van je, is dat teveel?

zodra hij op msn is en ik ook gaat deze link direct naar hem

Nee, zo bedoelde ik het niet. Maar uit nieuwsgierigheid om wat leuks te horen.
Geduld heb ik wel, ben benieuwd :p, hou wel van pranks.

Je kent Theo echt niet he? Het Katwijkse Beest. De Martelaar!

Nee, zo bedoelde ik het niet. Maar uit nieuwsgierigheid om wat leuks te horen.
Geduld heb ik wel, ben benieuwd :p, hou wel van pranks.

het komt allemaal goed, mijn zoon

ik heb een oproep gedaan op zijn prive pagina aangezien ik nu weg moet en em dus niet op msn tref. succes jongens!
,

Je kent Theo echt niet he? Het Katwijkse Beest. De Martelaar!

het komt allemaal goed, mijn zoon

ik heb een oproep gedaan op zijn prive pagina aangezien ik nu weg moet en em dus niet op msn tref. succes jongens!
,

Jawel hoor in een ver ver verleden toen ik nog hyves had wou ie mij toevoegen, ik was er bijna ingetrapt!

Je kan hem een vals gevoel van veiligheid geven door niet lastig te vallen. Even achterhalen waar hij woont en na de feestdagen zijn gezicht verbouwen.

maar that's just me

Je kan hem een vals gevoel van veiligheid geven door niet lastig te vallen. Even achterhalen waar hij woont en na de feestdagen zijn gezicht verbouwen.

maar that's just me

Ja iemands gezicht verbouwen vanwege een geintje op marktplaats en wat telefoontjes daarna. Goed idee man.

maar that's just me

1e kuur test en andere monster opwekkende agressieve shit :angstig:

Hij neemt btw niet meer op!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
whahaha volgens mij is ie aardig terug gepakt. Ook Domie gaat hem even stalken, die werkt bij een call center:roflol:

Voor een paar keer opbellen ga ik niet naar iemand toe. Kijk het kan wel. Je wacht tot ie niet opneemt en dan hopen dat ie naam en achternaam op de voicemail heeft staan. Maar dat gaat me te ver. Zo is ie volgens mij aardig genezen van deze dronken spelletjes.

Mij irriteert het niet, maar als iemand me zo zou irriteren als dat G-men qua indruk wekte...dan ja. Ik zou dan zover gaan. Ben ik me geloof (satanisme) verschuldigd. Je mag doen wat je wilt, maar ben je mij tot last behoud ik elk recht om met je te mogen doen wat ik wil.

Mij irriteert het niet, maar als iemand me zo zou irriteren als dat G-men qua indruk wekte...dan ja. Ik zou dan zover gaan. Ben ik me geloof (satanisme) verschuldigd. Je mag doen wat je wilt, maar ben je mij tot last behoud ik elk recht om met je te mogen doen wat ik wil.

Ik word ontzettend bang voor je....

:angstig:

Terug
Naar boven