Feyoso
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Drink half volle melk .. 10U 0,5L en 15U 0,5L.
Eet over gans de dag 100GR noten ( NIET VERVANGEN MET EEN MAALTIJD )
Eet smiddags 0,5L kwark en voor het slapengaan ook 0,5L kwark..
Eet 15u ook een banaan
10u bv een appel
eet bruin brood met kippewit,hesp etc etc
Thanks maar ik geef maar een voorbeeld .. Als die jongen die problemen heeft kan hij mij altijd contacteren.. zoals ik eet altijd bruin brood met kippewit om 10U en blijf bij kippewit want bv tonijn eet ik al niet etc etc..
Thanks maar ik geef maar een voorbeeld .. Als die jongen die problemen heeft kan hij mij altijd contacteren.. zoals ik eet altijd bruin brood met kippewit om 10U en blijf bij kippewit want bv tonijn eet ik al niet etc etc..
Ik heb zonder schema in 4-5 maand zeker 14KG bijgekomen en nu ben ik mijn 2de week bezig met dit eetschema en ik moet zeggen alles groeit sneller dan ervoor , vooral het lijf maar mijn armen lopen achter .

Ik heb zonder schema in 4-5 maand zeker 14KG bijgekomen en nu ben ik mijn 2de week bezig met dit eetschema en ik moet zeggen alles groeit sneller dan ervoor , vooral het lijf maar mijn armen lopen achter .
hej, bedankt man, ik zal het proberen, en binnenkort afspraak bij dietist, die zal ook wat tips geven denk ik

ohja weet ik, zoiets zou jij natuurlijk nooit poste![]()
b. Heb ik aardig wat mensen geholpen met het opstellen van een voedingsschema.

a. Is het meuk wat die post.
b. Heb ik aardig wat mensen geholpen met het opstellen van een voedingsschema.
.[/b]
wat overigens niet niet wil zeggen dat je een expert/verstand hebt. Hier mee zeg ik overigens niet dat je het niet of wel hebt.
[/B]
Wat overigens niet niet wil zeggen dat je een expert/verstand hebt. Hier mee zeg ik overigens niet dat je het niet of wel hebt.
Lees zijn post, dat ik zoiets nooit zou posten. Iets wat dus niet op waarheid bewust.
---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:42 ----------
Moet je nog steeds overal mee geholpen worden? Alles nog steeds voorgezegd worden? Veegt je moeder ook nog je kont af?
Veel eten snap ik maar ik weet niet wat voor schema. En wat is deadliften?
en ik wil graag vet aankomen alleen het lukt niet
---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------
deadliften heb ik net opgezocht, oke zal ik doen![]()

nu ben je ruig zeg, blijf gewoon uit deze topic als je alleen maar loopt te kloten..echt een hekel aan mensen zoals jij, geen tips alleen maar kritiek.