XXL Nutrition

Help Dildo eens op weg!

CitizenD

Freaky Bodybuilder
Waardering
33
Nu deze knaap bijna zijn vwo heeft afgerond ben ik al een tijd op zoek naar een vervolg studie. Ik wil een WO opleiding doen, omdat dat toch in mn capaciteit ligt alleen is het erg lastig te beslissen:o

Nu zit ik al langere tijd na te denken over IBM(lees International Business Management) en Vastgoed en makelaardij. Helaas is deze laatste alleen op HBO niveau. MAAR ik kwam er dus laatst achter dat een vegrelijkbare opleiding op universitair niveau is op de Real Estate School in A'dam.

Nu is mijn vraag eigenlijk, wie van jullie volgt deze opleiding of zou mij er wat meer over kunnen vertellen aangezien als ik voor Real Estate kies uiteindelijk maar 1'weg'op kan gaan in tegen stelling tot IBM.

Hopelijk kunnen jullie me wat opweg helpen:D

Zorg eerst maar dat je bench 100 kg is zie dan maar verder

:D

Tenzij je precies wilt doen wat je met die universitaire opleiding kan zou ik de HBO doen, iets algemener.

nee, geen ervaring mee, zit in een andere sector. Al heeft deze me wel altijd geintrigeerd.

Ben je al wel 'es naar zo'n open dag/meeloop dag geweest?

Toen ik de topictitel snel las las ik de eerste 2 keer "Help, dildo opeens weg!" :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
lol:D Nee die was in een andere sectie gekomen.

maargoed blijkbaar weten de meeste hier helaas niet zoveel van deze opleidingen dus ik zal het nogwel proberen te regelen op een andere manier;)

lol:D Nee die was in een andere sectie gekomen.

maargoed blijkbaar weten de meeste hier helaas niet zoveel van deze opleidingen dus ik zal het nogwel proberen te regelen op een andere manier;)

Spieren en hersenen gaan niet samen he... wees blij dat je topic niet omgetoverd is tot een vrijdagmiddag topic ;)

Terug
Naar boven