XXL Nutrition

Help mij een opleiding kiezen!

Ja, idd!

• Topic Starter Topic Starter
ZeroSignal zei:
Waarom ben je VWO NG gaan doen en niet EM?
Zo te zien ligt economie je veel beter, met EM krijg je ook niet zoveel (en makkelijkere) scheikunde , natuurkunde en wiskunde.

misschien kan je nog proberen te switchen van profiel :)

Had idd beter e&m kunnen doen maar was zo eigenwijs om toch n&g te proberen.

Kan helaas niet meer wisselen omdat alle toetsen al zijn geweest :mad:

Net gebeld over de opleiding International Business & Management Studies en heb morgen een afspraak gemaakt dus ben benieuwt! En als het helemaal nix is weer een keuze minder!

succes er mee dan

moet wel zeggen even offtopic een mega goede body en dan ook nog brains GVD

he exteme ik doe MER. zit in het 2e jaar. Is goed te doen en prima te combineren met trainen. Het aantal colleges is laag en er word veel zelfstandig gewerkt dus is prima te doen. Verder is het niet alleen maar cijfertjes maar meer marketing/management.Rechten vind ik wat minder maar is prima opleiding en belangrijk erg breed. suc6

punani zei:
he exteme ik doe MER. zit in het 2e jaar. Is goed te doen en prima te combineren met trainen. Het aantal colleges is laag en er word veel zelfstandig gewerkt dus is prima te doen. Verder is het niet alleen maar cijfertjes maar meer marketing/management.Rechten vind ik wat minder maar is prima opleiding en belangrijk erg breed. suc6

Ik ga in sept. met MER beginnen (avondopleiding), is het ook een beetje te doen naast een full-time baan?

henk, wie ken jij op de aclo dan?

Henk ik dacht dat jij fysiotherapie in A'dam deed?

Nee volgens mij niet, ik bedoel Henk uit Klazinaveen Alias Xtreme_body en vroeger Barman :)
Ik dacht dat hij dat een keer heeft vermeld in een topic

Haha nee dacht het niet, zag een foto op de telefoon van je maatje (Thezz)

In_Progress zei:
Henk ik dacht dat jij fysiotherapie in A'dam deed?

Daar heb ik idd over zitten te denken maar is niet doorgegaan en heb toen voor vwo n&g gekozen maar dat profiel paste dus niet echt bij me!

Xtreme_BODY zei:
De sprint vwo n&g gaat niet echt zo als de bedoeling was. Dus zit ik nu te kijken wat mijn mogelijkheden zijn. Bij sommige opleidingen kan je nog instromen in februari maar ik zit te twijfelen tussen welke opleiding ik moet kiezen.. Bang dat ik weer verkeerd kies en een jaar verkloot..

Dus als iemand een van de volgende opleidingen doet of heeft gedaan vertel dan even jouwn ervaring erover.

-International Business & Management Studies
deze lijkt me het leukste maar weet niet of mijn engels goed genoeg is.

of
-Management, economie & recht

of
-Small Business & Retail Management

of
-Vastgoed & Makelaardij

De school zit in groningen. Trouwens ook iemand die bij de aclo traind en is dat nog wat? En wat zijn verder goede sportscholen in groningen?

Verkeerd kiezen en een jaar verkloten? zo ken ik duizenden mannen het is niet de keuze die verkeerd is maar de zin die gewoon ontbreekt. En dan wordt een richting afgedaan met als excuus 'het ligt mij niet' dus ga ik een jaar lang niks doen.

Maak eens gewoon af aan wat je begint, ik doe mijn richting ook niet graag maar maak het is gewoon af, beter dan heel de dag niks doen.

En het is trainT: schrijf zoiets op je examen en je bent gegarandeerd gebuist.

Verder zou ik gaan voor managment en economie lijkt me leuk en ook toepasbaar in de praktijk...
Sector van vastgoed is imho al volledig verzadigd en om daar dan nog als nieuwkomer binnen te komen...

D. zei:
henk, wie ken jij op de aclo dan?

Marc trip en ronald alberts die wou er ook nog heen maar of die al geweest is.. Zijn niet extreem groote lui hor maar die trainden vroeger op de zelfde sportschool als mij. En hoorde van hun dat ze bij de aclo toch wel de meeste dingen hadden dus ga zeker even kijken! Voor die 90 euro :eek: toch beter dan zon 400 euro bij een normale sportschool.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven