- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ZeroSignal zei:Waarom ben je VWO NG gaan doen en niet EM?
Zo te zien ligt economie je veel beter, met EM krijg je ook niet zoveel (en makkelijkere) scheikunde , natuurkunde en wiskunde.
misschien kan je nog proberen te switchen van profiel![]()

punani zei:he exteme ik doe MER. zit in het 2e jaar. Is goed te doen en prima te combineren met trainen. Het aantal colleges is laag en er word veel zelfstandig gewerkt dus is prima te doen. Verder is het niet alleen maar cijfertjes maar meer marketing/management.Rechten vind ik wat minder maar is prima opleiding en belangrijk erg breed. suc6
Is een andere henk, denk ik.In_Progress zei:
D. zei:

is een andere D., denk ik.In_Progress zei:Ik zag laatst nog een foto van jou D., jij hebt ook wel spieren!![]()
Das wel deze henk volgens mij.In_Progress zei:Nee volgens mij niet, ik bedoel Henk uit Klazinaveen Alias Xtreme_body en vroeger Barman
Ik dacht dat hij dat een keer heeft vermeld in een topic
In_Progress zei:Haha nee dacht het niet, zag een foto op de telefoon van je maatje (Thezz)

D. zei:
In_Progress zei:
Xtreme_BODY zei:De sprint vwo n&g gaat niet echt zo als de bedoeling was. Dus zit ik nu te kijken wat mijn mogelijkheden zijn. Bij sommige opleidingen kan je nog instromen in februari maar ik zit te twijfelen tussen welke opleiding ik moet kiezen.. Bang dat ik weer verkeerd kies en een jaar verkloot..
Dus als iemand een van de volgende opleidingen doet of heeft gedaan vertel dan even jouwn ervaring erover.
-International Business & Management Studies
deze lijkt me het leukste maar weet niet of mijn engels goed genoeg is.
of
-Management, economie & recht
of
-Small Business & Retail Management
of
-Vastgoed & Makelaardij
De school zit in groningen. Trouwens ook iemand die bij de aclo traind en is dat nog wat? En wat zijn verder goede sportscholen in groningen?
Geeft niks knul, maar laten we het on-topic houden!!In_Progress zei:Ja zo heet hij op DBB, Thijs bedoel ik.. Maar dan zit ik mischien verkeerd?
D. zei:
toch beter dan zon 400 euro bij een normale sportschool.