Fitness Seller

Help mij een opleiding kiezen!

Ik doe zelf SB&RM, je moet echt ondernemend zijn ingesteld als je voor deze opleiding kiest, want het is helemaal anders dan alle andere opleidingen, althans waar ik hier zit (Sittard).

Ik heb meestal 2 dagen per week vrij en 1dag maar een paar uurtjes, echt heel weinig les en tijd genoeg om te trainen.

Je krijgt btw hetzelfde diploma (Bachelor of Economics) als bij CE en MER dacht ik ook.

Brandweerman! Vink echt wat voor jou, met je lekkere spiertieten! Geweldig beroep ook, ongeboren baby's uit brandende huizen redden enz!

Ik heb IBMS gedaan, leuke studie en ook best nuttig. Wel engelstalig, dus je engels moet in orde zijn.

• Topic Starter Topic Starter
leGionellz zei:
Ik heb IBMS gedaan, leuke studie en ook best nuttig. Wel engelstalig, dus je engels moet in orde zijn.

Heb je ook nog master aan de uni er naar gedaan? En wat voor werk doe je nu ?

Je mag wel dolfijnen en orka's mee gaan trainen met mij ? Deze zomer deed ik altijd stiekum schoulder press met een dolfijn boven me hoofd als niemand keek.

wellicht een optie om je even helemaal kapot te leren voor je examens?
het is zelfs mij gelukt om op die manier mn vwo te halen. Daarna wist ik ook absoluut niet wat ik wilde doen en heb ik twee jaar op het MBO gezeten om te kijken wat ik een beetje leuk vond. geen spijt van gehad, heb nu een leuke opleiding gevonden en begin over een maand of drie aan het derde jaar!
miss ook een idee voor jou? mbo en hbo stufi zijn gescheiden, dus als je eenmaal de juiste opleiding hebt, heb je niet (zoals velen) al een of twee jaar hbo/wo stufi lopen verk*tten.
maar probeer vooraleerst je vwo toch te halen! het opent veel deuren!

suc6 extreme body!

precies, zoals Acidreign en BuilderB zeggen; Beulen voor die tentamens zoals je nog nooit (in de gym) gebeuld hebt! :thumbs:

weet niet of het nu nog steeds zo is maar toen ik vwo examen moest doen, toen leken de tentamens super veel op die van de voorgaande jaren...bij bio was het allemaal MC en alle vragen waren toen al in voorgaande examens geweest...oftewel 9.8:)

..maar geloof dat nu alles beetje is veranderd met al die profiele-bullshit...zou gewoon proberen die troep te redden...remember... pain is temporary..

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven