AndroidHealthClinic

HELP! Foutmelding USER32.dll

Je kan toch ook gewoon in de quarantaine van AVG het bestand terug zetten

msn heeft weinig zin want blijkbaar geraak je niet in C:\WINDOWS\system32\
klopt dat?
Je hebt het bestand user32.dll nu wel e?
Ook in veilige modus geraak je niet in die ene map? Kan je anders niet precies zeggen in welke je user32.dll staat? Als je dat weet zet hem gewoon in C:
en dan een cmd opstarten (zie start>run typ cmd)
en daar dit typen:
copy c:\user32.dll c:\windows\system32\

klopt dat?
Ook in veilige modus geraak je niet in die ene map? Kan je anders niet precies zeggen in welke je user32.dll staat? Als je dat weet zet hem gewoon in C:
en daar dit typen:

Ja dit kan je ook nog doen (ook met die dll die ik gemailt heb.)

Is een User32.dll niet systeem gebonden?

Ik heb precies hetzelfde probleem op een andere pc. Deze krijg ik echter helemaal niet meer opgestart (zelfs niet in veilige modus) en dat terwijl er veel belangrijke troep op die pc staat, de t*ring.. Zal nog eens wat van AVG installeren! :mad:

Heb via een ander forum wel een mogelijke oplossing gevonden:

http://www.antispywareoffensief.nl/forum/showthread.php?p=392328#post392328

Zal nu gelijk eens even kijken of dat lukt..

wtf heb precies hetzelfde probleem, kreeg gisteravond melding van trojan horse met avg. Heb hem verwijdert daarna werkte internet niet meer, dus ik start opnieuw op en mijn pc krijgt een foutmelding bij het opstarten dus ik kan helemaal niks met met me pc. heb inmiddels pc helemaal opnieuw geinstalleerd. Misschien heeft iemand hier op dbb een virus gepost ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
klopt dat?
en daar dit typen:

Yep, klopt, kan nog via copypaste in de map maar kan er niets openen, bestand van superknurft kan ik ook niet uitpakken

En nu? Blijkbaar kan ik niet meer opstarten als ik hem uitzet (linkje Daniel)

wtf heb precies hetzelfde probleem, kreeg gisteravond melding van trojan horse met avg. Heb hem verwijdert daarna werkte internet niet meer, dus ik start opnieuw op en mijn pc krijgt een foutmelding bij het opstarten dus ik kan helemaal niks met met me pc. heb inmiddels pc helemaal opnieuw geinstalleerd. Misschien heeft iemand hier op dbb een virus gepost ofzo?

Nee is geen virus, is een fout van AVG.

dll melding

ik kreeg een dll melding en nu krijg ik mijn windows xp niet meet opgestart, hoe kan dat??

Heb de oplossing gevonden. Niet geheel volgens de link, maar toch wel een stuk.. User32.dll was een bestand zonder backup op de desbtreffende pc. Oftewel, in 'servicepackfiles\386i' stond geen backup van het bestand, sterker nog.. De gehele map ontbrak op mijn pc! Wat ik nu heb gedaan:

1) D.m.v. een legale XP cd Windows opgestart --> Repair modus
2) User32.dll op een floppy gezet (copy-paste vanaf een andere pc)
3) Hetvolgende ingetypt (nadat je ziet staat C:\windows):

copy a:\user32.dll c:\windows\system32\user32.dll

<enter>

exit

<enter>

Nu ging de pc zichzelf opnieuw opstarten en was het probleem verholpen.. Kan je dit ook niet proberen Sanca?

Edit: Oh wacht, ik zie nu dat jij wel in Windows komt.. Oftewel, user32.dll ontbreekt dus niet, anders kon je het opstarten wel vergeten...

Er is wel een topic op het forum over het onklaar maken van een pc door op een link te drukken.

Heb de oplossing gevonden. Niet geheel volgens de link, maar toch wel een stuk.. User32.dll was een bestand zonder backup op de desbtreffende pc. Oftewel, in 'servicepackfiles\386i' stond geen backup van het bestand, sterker nog.. De gehele map ontbrak op mijn pc! Wat ik nu heb gedaan:

1) D.m.v. een legale XP cd Windows opgestart --> Repair modus
2) User32.dll op een floppy gezet (copy-paste vanaf een andere pc)
3) Hetvolgende ingetypt (nadat je ziet staat C:\windows):

copy a:\user32.dll c:\windows\system32\user32.dll

<enter>

exit

<enter>

Nu ging de pc zichzelf opnieuw opstarten en was het probleem verholpen.. Kan je dit ook niet proberen Sanca?

Edit: Oh wacht, ik zie nu dat jij wel in Windows komt.. Oftewel, user32.dll ontbreekt dus niet, anders kon je het opstarten wel vergeten...

Nice!

Ik durf mn pc niet aftesluiten, heb zo ook geen cd ofzo

Ik was naat user32.dll gegaan en op herstellen geklikt en nu is het bestand gewoon weg, exlporerer ofzo reageren nog niet :dunno:

Potverdomme, ik durf mn pc niet meer uittezetten, niets blijkt nog te werken wat iets met windows te maken heeft, ik krijg telkens weer die foutmelding

Maar msn gaat wel gewoon :dunno:

een verdoken help mij op msn post? :D

ff pg 2 en 3 lezen...

Gadverdamme, ik denk er juist aan... heb ook avg :angstig:

Hmmz, wil je niet bang maken.. maar ben bang dat als je je pc afsluit, je hem inderdaad ook niet meer krijgt opgestart. Dan zal je de stappen moeten doorlopen als in de link (of hetgeen wat ik gedaan heb).

Opzich is het niet zo moeilijk, als je naast deze pc verder niks bij de hand hebt, gewoon ervoor zorgen dat je de benodigde informatie even uitprint / opschrijft en ervoor zorgt dat je het bestand user32.dll (desnoods op floppy) hebt (mits hij niet meer als back-up file aanwezig is op je pc). Dan is het een kwestie van ff een legale Windows XP cd-rom lenen en klaar is Sanca! ;)

een verdoken help mij op msn post? :D

ff pg 2 en 3 lezen...

Ja :sukkeltje:

Gadverdamme, ik denk er juist aan... heb ook avg :angstig:

Als je een melding krijgt van 2 trojaanse paaden, negeren kiezen!

Hmmz, wil je niet bang maken.. maar ben bang dat als je je pc afsluit, je hem inderdaad ook niet meer krijgt opgestart. Dan zal je de stappen moeten doorlopen als in de link (of hetgeen wat ik gedaan heb).

Opzich is het niet zo moeilijk, als je naast deze pc verder niks bij de hand hebt, gewoon ervoor zorgen dat je de benodigde informatie even uitprint / opschrijft en ervoor zorgt dat je het bestand user32.dll (desnoods op floppy) hebt (mits hij niet meer als back-up file aanwezig is op je pc). Dan is het een kwestie van ff een legale Windows XP cd-rom lenen en klaar is Sanca! ;)

Ik vrees het ook...

cd-rom kan ik vandaag niet meer aankomen denk ik, moet ik 'em maar laten opstaan denk ik :mad:

Als je een melding krijgt van 2 trojaanse paaden, negeren kiezen!

cd-rom kan ik vandaag niet meer aankomen denk ik, moet ik 'em maar laten opstaan denk ik :mad:

oke thx

en kan toch geen kwaad om ff je pc aan te laten staan...

wel goed dat alles in orde is gekomen

Terug
Naar boven