oebi
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 13
Hallo
Ik heb met behulp van diverse sites een voedingsschemaopgezet
Ik zet nogal snel aan in vet, en ik train nu 4 a 5 dagen per week op kracht, en 1 a 2 keer in de week (kick)boksen ( zodra ik stop of minder ga trainen dan komen de kilo's er nogal al snel bij, en dat zijn net de kilo's die je net wil hebben )
Uiteraard na iedere sessie krachttraining doe ik c.a. 30 a 45 minuten cardio, meestal op de loopband rennen / interval
doel is om een normaal getrained ( atletisch ) figuur te krijgen
Training:
Maandag: Borst + Schouders + Biceps + Cardio
Dinsdag: Benen + Cardio
Woensdag: Rug + Triceps + Kickboksen / Cardio
Donderdag: Kickboksen / Cardio
Vrijdag: Schouders + Biceps + Cardio
En dan iedere dag de buikspieren.
Het weekend train ik helemaal niet, en eet ik in de ochtend een wheyshake met warme broodjes, rond 12.00 uur een wheyshake in de middag / avond friet of wat dan ook, en dan voor het slapen een whey shake
Bijgaand mijn voedingschema
Actueel over mij:
1.84 CM / 80 KG / 12% vet / 28 jaar
Graag jullie reacties / aanpassingen / tips
Indien iemand tips heeft voor verdeling van spiergroep training hoor ik het graag
Gr.
Ik heb met behulp van diverse sites een voedingsschemaopgezet
Ik zet nogal snel aan in vet, en ik train nu 4 a 5 dagen per week op kracht, en 1 a 2 keer in de week (kick)boksen ( zodra ik stop of minder ga trainen dan komen de kilo's er nogal al snel bij, en dat zijn net de kilo's die je net wil hebben )
Uiteraard na iedere sessie krachttraining doe ik c.a. 30 a 45 minuten cardio, meestal op de loopband rennen / interval
doel is om een normaal getrained ( atletisch ) figuur te krijgen
Training:
Maandag: Borst + Schouders + Biceps + Cardio
Dinsdag: Benen + Cardio
Woensdag: Rug + Triceps + Kickboksen / Cardio
Donderdag: Kickboksen / Cardio
Vrijdag: Schouders + Biceps + Cardio
En dan iedere dag de buikspieren.
Het weekend train ik helemaal niet, en eet ik in de ochtend een wheyshake met warme broodjes, rond 12.00 uur een wheyshake in de middag / avond friet of wat dan ook, en dan voor het slapen een whey shake
Bijgaand mijn voedingschema
Actueel over mij:
1.84 CM / 80 KG / 12% vet / 28 jaar
Graag jullie reacties / aanpassingen / tips
Indien iemand tips heeft voor verdeling van spiergroep training hoor ik het graag
Gr.
Bijlagen
Laatst bewerkt: