Fitness Seller

Help! In 26 dagen 3 KILO spieren kwijtgeraakt.

Ey Johnnie,

ga zoals sommigen al zeiden uit van de spiegel, je broekriem, je fitheid en vertrouw er maar op dat gezond leven en veel sporten de weg naar succes is.
Over hoe je moet sporten kun je het beste blijven lezen op het forum en zelf proberen.
Mijn advies is het It's showtime programma volgen.
[Link niet meer beschikbaar]
Je gaat daarmee je vet percentage via interval cardio te lijf, en bouwt spieren op. Het afvallen gaat iets minder hard, maar je broekriem en gevoel des te harder.
Check ook die filmpjes van de Lab-rat!

Ik doe dat schema ook (eigenlijk al te lang) en het werkt prima voor mij.

ze moeten alle verkrachters eerst het geslachtsdeel afhakken en die vervolgens door de strot heenduwen

Je eet weinig tot helemaal geen vetten. Succes
post je voedingsschemaeens

HIIT ipv gewone cardio

Zoals vaker gezegd: onbetrouwbare meetapparatuur.

Als je echt zeker wilt weten of je spiermassa verloren bent, moet je goed bijhouden hoeveel gewicht en reps je op de oefeningen doet. Als jij minder gewicht aankan dan voorheen, dan is de kans groot dat je spiermassa verloren bent. Als je alleen maar sterker bent geworden in de loop der tijd, dan heb je absoluut geen massa verloren (misschien zelfs eerder opgebouwd?).

Dus kijk liever daar naar i.p.v. die zooi die ze op de sportschool gebruiken om je lichaam te 'meten'.

30 min cardio na je workout is denk ik wel genoeg, deed dat vandaag.

Houd er wel rekening mee dat wanneer je vet aan het verbranden bent, je eigenlijk geen spiermassa kunt aanzetten (tenzij je echt net begonnen bent). Je zult dus hoe dan ook wat spiermassa inleveren om tot een lager vetpercentage te komen. 3kg lijkt me echter heel sterk, en gezien de manier waarop het gemeten is zou ik me daar niet aan vast pinnen. Geef niet op, doorzettingsvermogen is the key to success!

Moet er een beetje bij lachen :P Misschien toch maar weer even een tijdje vlammen op de AMP's? Bedoel, het is weer bijna carnaval dus...

En zoals al eerder omschreven, de apparatuur faalt behoorlijk.

(Mocht ik er toch naast zitten dan mijn excuses, maar we kennen elkaar toch?)

Heej Krueger! Zit je ook op dit forum! Nice!
gr uit Melick

Haha, dacht al dat jij het was :D
Johnnie moet gewoon met ons mee gaan trainen! Voedingsschema kunnen we hem wel maken. Waar heeft hij gewogen? Postert?

Heb je burn the fat, feed the muscle gelezen? ik ben er nu in bezig en er staan super veel nuttige tips in. Misschien is dat een aanrader voor je.

Onderhoudsniveau berekenen, vet verbranden met cardio, (beginnen met 3x in de week na krachttraining 15 tot 30 minuten.)

Oh ja en progressie iedere week bijhouden zodat je op tijd inziet of je goed of fout bezig bent.

Terug
Naar boven