XXL Nutrition

Help ligt het aan de genen deel 2

ErikB23

Novice
Waardering
0
Bedankt voor de feed back.

13 sept begint mijn school weer dan kan ik wat meer tijd aan mijn voedings schema besteden hij gaat er ongeveer zo uit zien:

7u ontbijt brinta met magre melk (wil zo weinig moglijk vetten)
10u bakje magere kwark 300 tot 500 gr
12u zes plakjes brood maisbrood (is gewoon lekker) met kipfilet, kalkoenfilet of kaas nog sugesties iemand?
15u weer zes plakjes met hetzelfde beleg
16a17 u na schooltijd portie musli met melk
18.30 avond eten waarschijnlijk veel pasta en rijst met kipfilet koolvis tonijn en groeenten
19.30 u trainen tot cq 20.30 u na het trainen creantine met druivensap
21u eiwitshake of waitgainer weet niet welke (zolang ik het betalen kan ben een arme student)

de brinta en de kwark zijn de losten niet en dat moet ik zo houden heeft ieemand dus nog goedkope sugesties?
O'ja die magere melk wil ik omdat ik graag vetvrije massa aan wil komen of praat ik nou onzin? Ben nu 62 kilo licht dus volgende zomer wil ik 80 kilo zijn met een vetpercentage van 12 tot 14 die is nu 18 lijkt me niet onhaalbaar.

Wat ook lekker beleg is, is gerookte kalkoen, filet saxe, gerookte zalm...

Ook es je energiebehoefte uitrekenen en dan pas kan je met een schema voor de dag komen waar je van zal groeien. Want tegen volgende zomer 18 kg erbij EN dan nog es 4 à 6% BF naar beneden lijkt me beetje sterk.

Laatst bewerkt:
Ja dat gaat idd niet lukken. Ik kan je 1 tip geven, en dat is lees en leer hier op het board. Begin iig met het uitzoeken hoe je je behoefte kunt uitrekenen en stel vanuit die behoefte een voedingsschema op. Wat je nu hebt is uit de lucht gegrepen en daar heb je gewoon niks aan. Supplementen hoef je in het begin ook niet te gebruiken. Leer eerst gewoon te eten en het schema vol te houden. Alle voedingsstoffen kan je ook uit voedsel halen.
Succes

18 kilo erbij in een jaar? als dat je lukt moet je me je geheim vertellen :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik had een calculator van een van de board leden gebruikt een exel spreadsheet als ik me niet vergis deze heeft aan de hand van mijn bmr en mijn energie verbruik uit gerekend hoeveel ik moet eten om van 62 naar 70 kg te gaan in ee jaar tijd (had 70 moeten staan) wist niet of dat haalbaar was maar je kon het gewich dat je zou willen intoetsen en die callcalculator rekende het dan uit.
Maar die heeft het dan fout?

Mwah als hij meteen een goed dieet volgt, en het is zn eerste bulk, én hij heeft tenminste een beetje aanleg dan moet 20kg op een jaar te doen zijn.

Cutten tot 6% is wel heel erg diep dat gaat je niet lukken om dan al die massa ook nog vast te houden.

Vetvrije massa? - Ik zou eerst gewoon 2 maanden gaan cutten naar de 12% ofzo en daarna weer bulken.

Terug
Naar boven