MuscleMeat

Help!!

wat is de reden daarvan? zie namelijk overal dat je om af te vallen juist de carbs naar beneden moet gooien?

Carbs worden vaak als slecht gezien. 'Carbs zijn de reden voor obesitas' blabla, nee een langdurig kcal overschot en een sedentary levenstijl is de reden voor obesitas.

Hier op DBB (als je wil cutten) zeggen we dat je je carbs naar beneden moeten brengen omdat je aan eiwitten en vetten bijna niets 'mag' veranderen als je optimale resultaten wil. Carbs/koolhydraten zijn niet noodzakelijk, alleen als je te laag gaat kan het een deuk geven in je energie en dus minder effectieve trainingen.

Ben het wel met SuuS eens, sowieso wordt het nu winter en je knie zal denk ik toch wel wat langer nodig hebben om écht te herstellen. Misschien cleanbulk of op onderhoud?
Cutten dan weer rond maart of zo?

• Topic Starter Topic Starter
Ben aangekomen door t ongeluk, t moet er weer af anders wordt k echt gek ;)

Ben aangekomen door t ongeluk, t moet er weer af anders wordt k echt gek ;)
Waarom? Blijkbaar vind je de zichtbaarheid van spieren belangrijk. In dat geval zou ik juist eerst wat spieren kweken (lees; meer kcal eten) zodat je spieren kweekt en een laagje vet behoud in de winter.

Kan je richting de zomer cutten om die extra spieren te zien.

Veel succes met je doel :)!

Waarom? Blijkbaar vind je de zichtbaarheid van spieren belangrijk. In dat geval zou ik juist eerst wat spieren kweken (lees; meer kcal eten) zodat je spieren kweekt en een laagje vet behoud in de winter.

Kan je richting de zomer cutten om die extra spieren te zien.
Waarom dat onderscheid in zomer en winter? Je wil er toch altijd goed uitzien?

Niets mis met eerst eens goed cutten, zodat je daarna al het spier dat je aanzet mooi zichtbaar is.

Zeker als je opeens stil gaat zitten door een blessure is bulken niet heel handig ;)

• Topic Starter Topic Starter
Waarom dat onderscheid in zomer en winter? Je wil er toch altijd goed uitzien?

Niets mis met eerst eens goed cutten, zodat je daarna al het spier dat je aanzet mooi zichtbaar is.

Zeker als je opeens stil gaat zitten door een blessure is bulken niet heel handig ;)

Zie nog meer aankomen niet helemaal zitten idd...
Wil er toch mooi uit blijven zien voor vriendlief haha

Terug
Naar boven