Fitness Seller

Help me alsjeblieft

Maar wat kun je dan het beste nemen Squat om zoals Ohearn te worden????

Ik ben zelf namelijk ook een superfan van MIke. Dat is de lichaam waarnaar ik streef

Hoop alleen niet dat je een vergroeide kin of neus krijgt van de Gh.

SucceS !

Originally posted by n*gger
Maar wat kun je dan het beste nemen Squat om zoals Ohearn te worden????

Sorry, ik verduidelijk mij wat:

als je in je begin jaren van bodybuilding zit kan je heus wel zo'n kuren doen voor je die Ohearn fysiek bereikt (en heel wat tijd ook).
Blijf je er echter mee doorgaan dan zal je nog massiever worden.
Wat ik bedoel is dat Mike Ohearn niet spectaculair meer vooruit gaat en dat ie min of meer met dezelfde fysiek blijft.
Dwz dat hij geen massakuren meer doet om zijn "natural status" te kunnen behouden. Stel dat hij nog 15 kg in spiermassa groeit. Wie gaat hem dan nog geloven?

Dus denk ik dat zijn kuren nu gebasseerd zijn op massa behoud.
Wat denk je Admin?

Ja dat zou wel kunnen ja. Maar mijn vraag was wat is nu een goede kur om zoals Mike te worden???

Beste n*gger/Ohearn, aangezien het 1 en dezelfde persoon is, je wordt alleen zoals Mike door goed te eten, een goed dieet met goede training. Steroiden kunnen helpen, maar richten alleen ook niks uit.

Denk dat o hearn wel eens wat kuurt, maar met zijn genen kan hij véél groter worden. Dus ik denk niet dat hij dat wil. (is ook meer een fotomodel dan een bodybuilder)

Maar idd, als je naturel lang genoeg traint en je hebt een goede aanleg dan kan je met matige kuurtjes wel in zijn buurt komen.
Maar vergeet niet dat training en voeding veel belangrijker zijn dan kuurtjes. Die o hearn heeft zijn fysiek niet door een paar kuurtjes, maar heeft er ook de nodige jaren voor moeten werken. Verder is niet iedereen zo symmetrich en zo gebouwd. Je kan wel spieren vergroten, maar niet de vorm veranderen.

En ik denk ook dat hij niet erg bulkt, wat ik zei: 60 kcal per kg massa maximaal, dan de jaren inzet, en om te HELPEN de kuur.
En droog/hard word je vooral door een goed dieet. Als je massa wil winnen of zo een snel een efficient mogelijke manier dan moet je eerst wat bulken, dus vet winnen.
Daarna pas gaan denken aan cutten /hard worden. Zo zal o hearn het net zo goed hebben gedaan. En als je daar eenmaal bent, dan kan je zeggen: nu ga ik dit proberen behouden door schoon te eten, en matig te trainen.

Originally posted by n*gger
Ja dat zou wel kunnen ja. Maar mijn vraag was wat is nu een goede kur om zoals Mike te worden???
Hoe kunnen we dat weten, als je niet eens een foto hebt gepost van jezelf? Misschien ben je bijna evengroot en wil je enkel dezelfde spierhardheid.

Misschien ben je bijlange nog niet in de buurt, en moet je nog maanden , jaren trainen om dit te bereiken.

Verduidelijk jezelf, geef stats of post een foto.

En hou het bij 1 naam ipv. je onder verschillende namen aan te melden. Je krijgt er echt niet meer hulp door.

oke Soulraver ik zal het doen. Nou jah je hebt ook gelijk admin. Bedankt vooor alle hulp.

Dus dat wilt zeggen dat je dan maar eigenlijk 1 keer hoeft te kuren? Dus goed kuren en daarna zo proberen te blijven. Goed en schoon eten en hard trainen.

Zoals ik al zei, zou ik dan eerst een eind natural trainen tot een bepaald punt waarvan je zegt, ja met die ene kuur behaal ik zeker te weten mijn doel.

Maar vergis je niet. Er zijn meer mensen die zeiden dat ze het maar bij 1 kuur zouden houden, maar bij 9 van de 10 is er toch wel een 2e kuur gekomen.
Iedereen verlegt zijn doelen en grenzen.

En de spierkwaliteit en symmetrie bereik je idd niet met 1 kuur. Daar gaan jaren van trainen overheen.

Ja O hearn verduidelijk je zelf laat een foto zien en geef er stats bij.

Once you're in, you won't get out. Na 1 kuur komt er altijd een volgende.

Yup mee eens..

Ja dat kan ook wel Levrone of 50 Cent .???

JA Levrone komt zeker goed. Let maar eens de op . De nieuwe MIke o HEarn komt eraan

Terug
Naar boven