Fitness Seller

Help met tel uitzoeken haha!

Peiling Peiling Welke tel zou jij kiezen als je vandaag MOEST kiezen

• Totaal stemmers
    41
  • Peiling gesloten .

Trickster

Competitive Bodybuilder
Waardering
254
Lengte
1m79
Massa
107kg
Vetpercentage
10%
Gents,

simpel vraagje maar voor mij een hersenbreker :p
Ik mag vandaag nieuwe tel uitzoeken mn HTC desire HD was volledig in puin.

Ik twijfel tussen Iphone 4 (al heeft iedereen die..) & de nieuwe HTC One X (witte). Heb liever iOS dan Android, maar de specs van HTC One X zijn VEEL beter..

DUS MOEILIJK!! :D

Welke zouden jullie kiezen?

Lol iPhone natuurlijk :roflol:

Ik heb de iPhone en ben zeer tevreden.. weet de specs niet van HTC one maar ik heb de iPhone ook boven de Galaxy SII verkozen en totaal geen spijt van :o

Maar iedereen die een iphone heeft zegt dat je een iphone moet halen en iedereen die de htc heeft zegt dat je die moet halen... haha

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gestemd, krijg ik karma? :D

makkelijk, die iphone komt kwa hardware uit het stenen tijd perk vergeleken bij de htc. Ik zou dus zeer zeker voor de htc gaan.

Ik ben gewoon geen apple fan, omdat iedereen dat is.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die specs maken echt geen zak uit. De iPhone werkt gewoon goed en je hebt nooit het idee dat je wat mist. Dus over processors en camera's en die bs hoef je echt niet na te denken. Voordat ik een iPhone had dacht ik ook altijd over specs dat wel. Nu weet ik beter :D

Poll slaat nergens op. Je vergelijkt een ouder Apple product met het nieuwste HTC product. Wil je eerlijk vergelijken neem dan de 4S.

makkelijk, die iphone komt kwa hardware uit het stenen tijd perk vergeleken bij de htc. Ik zou dus zeer zeker voor de htc gaan.

Kijk dat bedoel ik, dan krijg je reacties als deze van HTC fanboys die al helemaal nergens op slaan.

Ik heb een HTC, tevreden mee dus ik stem voo one.

Het enige dat beter lijkt is de camera en de processor? maar wanneer heb je last van de processor op de iPhone? precies nooit. En de foto's van de iPhone zijn hartstikke scherp dus ik begrijp dat hele gezeur over specs niet zo

Edit: Foto's zijn van dezelfde kwaliteit. Misschien zelfs wel beter maar in ieder geval 8mp. Ook dat zegt niet alles. Maar leg dat maar is uit.

Laatst bewerkt:
Poll slaat nergens op. Je vergelijkt een ouder Apple product met het nieuwste HTC product. Wil je eerlijk vergelijken neem dan de 4S.

Kijk dat bedoel ik, dan krijg je reacties als deze van HTC fanboys die al helemaal nergens op slaan.

Gaat niet om vergelijking bro, et gaat om de keuze dit IK overweeg!
Met bijbetalen etc is dit de keuze die ik wil maken. 4S moek veel op bijleggen, geen zin in.

Tussen deze 2 moet ik dus kiezen vandaag vandaar de poll aangezien ik er moeite mee heb.

Gaat niet om vergelijking bro, et gaat om de keuze dit IK overweeg!
Met bijbetalen etc is dit de keuze die ik wil maken. 4S moek veel op bijleggen, geen zin in.

Tussen deze 2 moet ik dus kiezen vandaag vandaar de poll aangezien ik er moeite mee heb.

Als jij een nieuw model vergelijkt met een oud dan heb je absoluut niets aan het resultaat want het zal biased zijn naar het nieuwe model.

Maar goed, zelfs dan nog zou ik voor de iphone gaan. Specs boeien niet zo, gaat om de gebruikerservaring en kwaliteit.

Als jij een nieuw model vergelijkt met een oud dan heb je absoluut niets aan het resultaat want het zal biased zijn naar het nieuwe model.

Maar goed, zelfs dan nog zou ik voor de iphone gaan. Specs boeien niet zo, gaat om de gebruikerservaring en kwaliteit.

Daarom staat er dus ook in mn topicstart dat ik iOS prefereer, maar de hardware van de one X de keuze bemoeilijkt :p

Dat is exactly et moeilijke van de keuze!
Mindere specs en voorkeur in gebruik, of mindere ervaring gebruik met high end specs..

---------- Post toegevoegd Fri 20 Apr 2012 om 09:46 ----------

Hmm krijg net belletje van mn contact @ vodafone. Ik MAG wss niet eens Iphone kiezen omdat ik hiervoor een HTC had die kapot is gegaan dus eigenlijk MOET ik een model van zelfde merk kiezen. Zo schijnt te werken met die vouchers indien niet repareerbaar..
Maar hij gaat doorvragen..

Grote kans dat toch de One X wordt dan..

Jammer, zou zelf nooit iets kopen waar ik niet 100% achter sta, maar veel succes. Hopen dat ie niet weer kapot gaat. :o

HTC is een beetje, ik wil wel een iphone maar ik kan hem niet betalen smartphone

.....

tijdje wachten, en iphone 5 halen.

Htc one is een mooi, verkoopt goed in de winkel en accu gaat goed mee.

Terug
Naar boven