XXL Nutrition

Help met tel uitzoeken haha!

Peiling Peiling Welke tel zou jij kiezen als je vandaag MOEST kiezen

• Totaal stemmers
    41
  • Peiling gesloten .
tijdje wachten, en iphone 5 halen.

En daarna de 6, houdt nooit op!

wel mooi iedereen op mijn werk had een 4, die van mij was niet goed aangekomen dus is opnieuw besteld net toen de 4s uitkwam dus 3 keer raden wie de eerste 4s had op mijn werk :trollface: collega's

Maar zeer tevreden over, ook als je hem zakelijk gebruik om afspraken bij te houden en je agenda's te beheren!

HTC! Android 4.0

Wacht gewoon op de Samsung Galaxsy 3.

Ik ben een aanhanger van HTC... Dus zou voor de HTC one gaan..

Daarbij vindt ik t iphone model gewoon niks.. en Android prefereer ik juist boven IOS.

T enige positieve van de Iphone is dat 't constant is... Je hebt er bijna nooit gezeik mee, alles loopt soepel.. Bij de HTC laat dat nog wel is wat te wensen over, maar de Update naar Android 4.0 is al een hele verbetering..

Kleine scherm van die iphones kan echt niet meer. Zeker niet als je een bodybuilder bent.

Mensen die iphone afkraken hebben meestal nog nooit een iphone gebruikt en lullen gewoon uit hun nek. Ik ken die types namelijk, als je gaat doorvragen merk je al snel dat ze niks van iphone kennen. iphone heeft gewoon de beste materialen, beste design, beste OS (veel meer ervaring met OS maken dan een zoekmachine bouwer), beste gebruiksvriendelijkheid, beste batterij, beste scherm, minste kans op defect, ik kan zo blijven doorgaan.

Die Taiwanese en Koreaanse bedrijven zijn met hun smartphones gekomen nadat Apple al marktleider was. Ze zijn vanaf dan Apple gaan namaken, maar zoals bij alle marktleiders kan je ze alleen achterna lopen en het origineel is altijd beter dan de kopie.

Je hoort vaak dat mensen iphone kopen vanwege het merk, dit is complete onzin. Mensen kopen vanwege hun ervaring met een merk.

Mensen die iphone afkraken hebben meestal nog nooit een iphone gebruikt en lullen gewoon uit hun nek. Ik ken die types namelijk, als je gaat doorvragen merk je al snel dat ze niks van iphone kennen. iphone heeft gewoon de beste materialen, beste design, beste OS (veel meer ervaring met OS maken dan een zoekmachine bouwer), beste gebruiksvriendelijkheid, beste batterij, beste scherm, minste kans op defect, ik kan zo blijven doorgaan.

Die Taiwanese en Koreaanse bedrijven zijn met hun smartphones gekomen nadat Apple al marktleider was. Ze zijn vanaf dan Apple gaan namaken, maar zoals bij alle marktleiders kan je ze alleen achterna lopen en het origineel is altijd beter dan de kopie.

Je hoort vaak dat mensen iphone kopen vanwege het merk, dit is complete onzin. Mensen kopen vanwege hun ervaring met een merk.

Maak je niet zo druk man, zo te zien wordt dit weer een Apple VS Android topic.

iPhone... wat de boer niet kent dat eet die niet.

Coolfactsbro.jpg
Als je nou al die beweringen ook nog eens kon staven met proof, man dan schijtik even mn broek vol

Om eerlijk te zijn, als je geen fl**ker van af weet (aka niet veeleisende noob) en niet weet welke tel het best bij je past dan is de iphone altijd een safe bet, daarom wordt de iphone altijd zo de hemel ingeprezen.

Veelal reacties zoals "Heb iphone gekocht, en ben er superblij mee, doet wat ik wil en veel beter dan mijn oude Nokia."

:o

13-13 en dat is vorige generatie tegen nieuwe generatie. :o

Het probleem met HTC fans is dat ze volledig gefocust zijn op specs. Zolang de HTC een hogere spec heeft is het een betere telefoon. Zo werkt het natuurlijk niet. Zo heeft HTC die One X een erg groot scherm gegeven. Je leuk, maar dat ding is nu belachelijk groot en ligt niet lekker in de hand. Dat zou Apple natuurlijk ook kunnen doen, maar die weten ook wel dat een telefoon lekker in de hand moet liggen. Wat boeit dan dat scherm? Een telefoon moet gewoon niet te groot zijn. Ga je dan naar materialen kijken zie je dat HTC alleen plastic gebruikt, iphone aluminium waarbij de body als antenne dient. Dat draagt allemaal bij aan design en functionaliteit. Dan de kritiek op de software van HTC, en zo kan je blijven doorgaan. Smartphones worden steeds beter, maar mensen moeten gewoon eens een winkel binnenstappen en zelf testen, want cijfers maken niet de gebruikerservaring.

Lees deze review nou maar: http://www.phonearena.com/reviews/HTC-One-X-vs-Apple-iPhone-4S_id2998/page/4

One X word alleen maar de hemel in geprezen door HTC fanboys. Ok de iphone ook, maar neutrale reviews zoals hierboven verkiezen toch de iphone.

That's not to say that the One X is a bad device. Quite the contrary – it's great, especially if you enjoy watching a lot of video, or play lots of games on your phone. These are the areas where the iPhone 4S can't compete with it. However, the iPhone does have a more approachable design, better camera, easier to use interface, as well as a much more polished and stable software, which won't cause you so much trouble. That's the phone we'd pick to manage our daily grind among these two.

Sowieso dikke bullshit, als je niet eens weet dat iOS veruit de beste games heeft dan hoef je de rest van die review niet eens te lezen. Android heeft shit games man. :o

oja ik kies die want als ik hem laat fl*kkeren is die nog heel..

koop dan een nokia 3310

Edit: ^^^ wizard

That's not to say that the One X is a bad device. Quite the contrary – it's great, especially if you enjoy watching a lot of video, or play lots of games on your phone. These are the areas where the iPhone 4S can't compete with it. However, the iPhone does have a more approachable design, better camera, easier to use interface, as well as a much more polished and stable software, which won't cause you so much trouble. That's the phone we'd pick to manage our daily grind among these two.

Sowieso dikke bullshit, als je niet eens weet dat iOS veruit de beste games heeft dan hoef je de rest van die review niet eens te lezen. Android heeft shit games man. :o
Hij bedoelt dat de iphone een kleiner scherm heeft, is voor video's kijken of games spelen minder dan een groot scherm. Maar wie gaat er nu ook uitgebreid gamen en video kijken op een telefoon, daar heb je een ipad voor. Vind ik dus niet eens een bruikbaar argument.

Ik zou de HTC one x nemen, kep ervaring met HTC Android en ook iPhone4. Of je spaart verder en je haalt de iPhone 5 of galaxy s3. Ik wilde zelf ook one x halen over een maand, maar er zijn toch wat verbeterpunten mbt de accu. Al met al vind ik de iPhone 4 niet goed genoeg, de iPhone 3gs was een kwalitatief beter toestel naar mijn mening

Apple is over het algemeen duurder voor de zelfde specs. Verder zou ik gewoon naar benchmarks kijken en beslissen wat het beste bij je past.

Persoonlijk zou ik een samsung aanraden maar die staat niet bij de opties :(

Verder is mijn ervaring met Apple dat je vaak in situaties geforceerd wordt bijvoorbeeld dat je iTunes moet downloaden om in je apparatuur te mogen neuzen. Maar ze maken het gebruikersgemak wel makkelijker daardoor, voor het geval je niet echt handig bent met techniek....

Lees hier.

Het beste toestel wat op de markt gaat komen

http://www.samsunggalaxys3.net/

---------- Post toegevoegd Fri 20 Apr 2012 om 11:16 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=VqgA802InWs
Ja vind je't gek :roflol: Samsung is volledig van goedkoop plastic gemaakt. De iphone van echt glas. Logisch dat glas breekt en plastic heel blijft. Apple heeft voor glas gekozen vanwege andere voordelen. Maar koop gewoon een iphone bumper, probleem opgelost, geen schade meer bij vallen. :)

Overigens is het wel zo dat de 3GS stukken sterker is, heb de mijne al paar keer laten vallen en alleen wat krasjes erop.

Terug
Naar boven