Fitness Seller

Help mijn vriendin om Mis(s) Nederland te worden!!! (en verdien karma)

B@ss

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Wie wordt de mooiste, slimste, charmantste, meest doortastende en meest betrokken gehandicapte jonge vrouw van Nederland? 31 mei 2006 wordt zij tijdens een spectaculaire liveshow gekozen. (meer info op:www.misverkiezing.nl)

Niemand minder dan m'n eigen meisie (Shushila) is in de run voor een plekje in de finale!!!

Ze kan onze hulp echter goed gebruiken om daadwerkelijk in de finale te komen. Van de 20 dames die zijn geselecteerd in de voorrondes, gaan er namelijk maar 12 door naar de finale op 31 mei, ze kan onze stem dus goed gebruiken...

Stem dus nu via http://tros.nl/index.php?id=1095 op mijn meisie (Shushila op de stemsite) en zorg ervoor dat zij zich kan representen in de finale!!!

Je kan elke dag opnieuw stemmen!!!

Hieronder zijn een paar foto's van m'n meisie te zien:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
pica1.jpg

Uiteraard verdient iedereen die stemt karma :D Aangezien je maar 10 x per dag karma kan geven, zal het soms eventjes duren voordat je het krijgt, maar krijgen zal je het zeker!

Edit:
Ze is mede dankzij jullie door naar de finale :D Deze wordt 31 mei live op tv uitgezonden, dus vergeet niet die dag opnieuw op haar te stemmen!!!

veur het goede doel gestemd.

succes

Done! Ze verdient het trouwens.;)

Ik zie jullie vaak samen op HC-feessies, tof stel.

Leuke meid, dus mijn stem heb je.

Mooie meid, wees er trots op.

Heb erop gestemd, maar laat de karma maar zitten. Die zul je nodig hebben voor de anderen ;)

Bij het zien van de site had ik zowieso wel op haar gestemd alhoewel ik Kim ook wel chill vind.

Done.. :)

@ B@ss: als ze verkozen wordt gaat ze toch exclusief voor DBB bloot in het geile hanehok toch? :D

Ik heb ook gestemd. Wat ik me afvraag, is wat nu het grootste verschil is tussen een relatie met een "gewoon" meisje en een gehandicapt meisje. Schrikt het in eerste instantie niet af en hoe is het zover gekomen?

Anyway, een mooie meid... het beste samen!

groeten,
Ron

is dit nu echt :roflol:

goeie grap :rolleyes:

Mooie foto's mijn stem heeft ze. vind alleen de foto's op die site erg slecht van allemaal. komen niet mooi uit op de foto.

done.

Gestemd, welke handicap heeft ze?
Laat ons hopen dat ze er door raakt ;)

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen bedankt voor het stemmen :D De eerste karmaronde is geweeest...
Vergeet niet dat je elke dag opnieuw kan stemmen, en dus ook elke dag opnieuw karma kan verdienen!!!

To Jordy; inderdaad, de kwaliteit van de foto's op de site is echt slecht, beetje jammer...

To Buffster; Er is weinig verschil hoor, ze neemt alleen de lift in plaats van de trap ;) Verder is ze net zo onbegrijpelijk en onuitstaanbaar als elke andere vrouw :P No woman no cry, hehe...

To calibre; Ze heeft een dwarslaesie en is daardoor verlamt vanaf haar knieën...

Goeie armen en een mooi koppie. :)

EricR zei:
:rolleyes: Soms is het beter om te zwijgen.

dude zeg nu eens eerlijk .

er zijn al 500 topics geweest van stem op mijn chickie

ik dacht dat dit een hoax was .

als ik echt grof wou zijn kon ik andere dingen zeggen , maar zo ben ik niet .
ik ben een echte heer met een slecht inlevingsvermogen

ziezo;)

zag je een tijdje geleden met je vriendin door Groningen heen fietsen. Lief! En ze is idd mooi. Ik zal eens op haar stemmen :)

Terug
Naar boven