MuscleMeat

Help mijn vriendin om Mis(s) Nederland te worden!!! (en verdien karma)

@ bass die karma krijg je terug .

ik heb op een ander meisje gestemd :o

sorry

Zijn die vrouwen het beste wat Nederland te bieden heeft? Wordt toch eens emigreren naar Zweden.

Ik heb gestemd op je smaatje trouwens.

done.. meisje uit mn klas met botbreekziekte wou hier ook aan meedoen geloof ik (maar ze was te jong)

Done...

Tractortje zei:
Zijn die vrouwen het beste wat Nederland te bieden heeft? Wordt toch eens emigreren naar Zweden.

Kneuserige post,gab.

Ken jij veel mooiere Zweedse gehandicapte vrouwen dan?:rolleyes:

Misschien toch eerst eens nadenken voordat je zoiets slooms post.....soms kan je namelijk maar beter je kop houden als je niks zinnigs te melden hebt.

@Ontopic

Ook gestemd op je meissie,bro.

Wens jullie veel succes.

Testo zei:
Kneuserige post,gab.

Ken jij veel mooiere Zweedse gehandicapte vrouwen dan?:rolleyes:

Misschien toch eerst eens nadenken voordat je zoiets slooms post.....soms kan je namelijk maar beter je kop houden als je niks zinnigs te melden hebt.

@Ontopic

Ook gestemd op je meissie,bro.

Wens jullie veel succes.

Ik had het niet specifiek over zijn vriendin, maar over het algemene niveau van de vrouwen op die site. Eerlijkheidsgehalve vind ik zijn vriendin ook niet erg mooi en over smaak valt te twisten. Wel vind ik haar een van de mooiere vrouwen op de site.

En sinds wanneer heeft een lichamelijk handicap cq verlamming aan het onderlichaam, met aantrekkelijkheid/schoonheid te maken?

Practice what you preach zal ik nu maar even zeggen dan.

En wat ik dan ook weer betreurenswaardig vind, is dat sommige mensen meteen negatieve karma gaan uitdelen na de verkeerde interpretatie van een post. Erg jammer, maar dat was te verwachten op een groot forum als DBB, waar helaas niet iedereen gezegend is met een IQ boven de 65.

Tractortje zei:
En wat ik dan ook weer betreurenswaardig vind, is dat sommige mensen meteen negatieve karma gaan uitdelen na de verkeerde interpretatie van een post. Erg jammer, maar dat was te verwachten op een groot forum als DBB, waar helaas niet iedereen gezegend is met een IQ boven de 65.
Idd, gebeurt wel vaker. Niet echt de meest snuggeren altijd op dit board. Dat klopt.

Tractortje zei:
Spijtig dat je mensen daar op afrekent... ik was nog wel zo trots op mijn score van 55 :(

Leuk meisje man.

Als ze single was, had ze geen rolstoel nodig, want dan zou op mij kunnen rijden :P

Zal zeker even stemmen !

ik vind het heel cool..
ik heb je PF wel eens gezien B@ss met je meissie..wist niet dat ze in een rolstoel zat.

Tractortje zei:
Erg jammer, maar dat was te verwachten op een groot forum als DBB, waar helaas niet iedereen gezegend is met een IQ boven de 65.

Met jou als boegbeeld van die iq-lozen want welke imbeciel moet ik nu nog gaan uitleggen dat het NOT DONE is om mensen met een handicap af te kraken?

Dan ben je gewoon een gevoelloze klootmongool die er geen reet van snapt want iemand schoppen die al op de grond ligt is wel het laagste wat je kan doen en niet te vergelijken met mijn actie toen ik het zoveelse wannabee-modelletje vriendelijk mijn mening gaf....

En die nega karma heb je natuurlijk niet van mij voordat er meer van je collega-iq-lozen dat denken want ik haat nega karma.

Laatst bewerkt:
Testo zei:
Met jou als boegbeeld van die iq-lozen want welke imbeciel moet ik nu nog gaan uitleggen dat het NOT DONE is om mensen met een handicap af te kraken?

Dan ben je gewoon een gevoeloze klootmongool die er geen reet van snapt want iemand schoppen die al op de grond ligt is wel het laagste wat je kan doen en niet te vergelijken met mijn actie toen ik het zoveelse wannabee-modelletje vriendelijk mijn mening gaf....

idd..das het laagste wat er is.

Oke Testo, één ding moet ik je nageven, ik had niet gezien dat het om allemaal gehandicapte vrouwen ging en dacht dat alleen de vriendin van B@ss gehandicapt was, dus de vergelijking met "alle vrouwen van Nederland" gaat hier niet op en was verkeerd geplaatst. Dat geef ik toe en bied m'n excuses aan daarvoor.

Toch verandert het niets aan mijn punt. Een gehandicapte vrouw wil beoordeelt worden op haar schoonheid. Dat is het doel van een miss-verkiezing, ook in een gehandicapte miss-verkiezing. In dat geval mag ik best zeggen wat ik vind van de vrouwen die daar staan. Als ik ze niet aantrekkelijk vind mag ik dat best zeggen, ook al zijn ze gehandicapt en dat is het enige punt wat ik wilde maken. Dat is net zo'n onzin als een ecto met één arm, die twee maanden traint een 10 geven voor z'n fysiek. Waarom? Omdat hij 1 arm heeft? Ja, het is heel vervelend inderdaad, maar als je een foto in de gallery plaatst wil je beoordeelt worden op je fysiek en moet je geen respect in de vorm van een cijfer verwachten voor je prestatie of je doel. Je moet een cijfer krijgen voor je fysiek en dat moet hier ook gebeuren.En dan is dit nog een geval wat moeilijk te vergelijken is ook, omdat schoonheid is aangeboren en niet verandert wordt door een handicap cq verlamming en een fysiek gekweekt moet worden.

Iemand een voorkeursbehandeling geven, omdat hij of zij gehandicapt is? Hou toch op. Het zijn gewone mensen en wensen ook zo behandelt te worden.

Idd Testo. Snap jouw post ook niet helemaal. Het gaat toch om een missverkiezing vanwege hun uiterlijk. Het is echt niet zo dat hun gezicht er slechter op wordt volgens mij? Waarom mogen ze dan niet beoordeeld worden zoals andere mensen? Volgens mij willen de mensen die gehandicapt zijn JUIST behandeld worden zoals de rest.

Tractortje zei:
Oke Testo, één ding moet ik je nageven, ik had niet gezien dat het om allemaal gehandicapte vrouwen ging en dacht dat alleen de vriendin van B@ss gehandicapt was, dus de vergelijking met "alle vrouwen van Nederland" gaat hier niet op en was verkeerd geplaatst. Dat geef ik toe en bied m'n excuses aan daarvoor.

Dat is een coole actie van je,bro....karma voor jou.

Ik ben het met het 2e gedeelte van je post ook helemaal eens en heb daar dus niks tegen in te brengen maar je post kwam in een split second zo ****ing onrespectloos over dat ik daar ff wat van wou zeggen.:p

Voor jou dus hetzelfde Benchie....inhoudelijk hoef ik niet te reageren want ben het met jullie eens.

benchMarc zei:
Idd Testo. Snap jouw post ook niet helemaal. Het gaat toch om een missverkiezing vanwege hun uiterlijk. Het is echt niet zo dat hun gezicht er slechter op wordt volgens mij? Waarom mogen ze dan niet beoordeeld worden zoals andere mensen? Volgens mij willen de mensen die gehandicapt zijn JUIST behandeld worden zoals de rest.

inderdaad , als ik mijn gehandicapte opa wil helpen geeft ie me een veeg tegen mijn kop : ''dat kan ik zelf rotjoch'

gelijke behandeling willen velen , maar als het ook effectief gedaan word zijn degene die het , het meest gewild hebben er meestal terug tegen

done bro;)

koetje zei:
inderdaad , als ik mijn gehandicapte opa wil helpen geeft ie me een veeg tegen mijn kop : ''dat kan ik zelf rotjoch'

gelijke behandeling willen velen , maar als het ook effectief gedaan word zijn degene die het , het meest gewild hebben er meestal terug tegen
maar dat is omdat is omdat je echt een rotjoch bent, dat ie dit zegt:D

Terug
Naar boven