XXL Nutrition

Help mijn vriendin om Mis(s) Nederland te worden!!! (en verdien karma)

Bedankt voor je stem!

Shushila

Done!

done

Iemand die het vol houdt met een DBB'er verdient sowieso een stem, dus bij deze. :)

Done ;) .

M'n vader heeft ook een dwarslaesie.. Ik heb gestemd! (maar ik hoef geen karma hoor) Ik vind dr trouwens heel mooi.

Weer gestemd.. :)
Hoef geen karma hoor.. kan je beter aan de karma geile sletjes hier geven :P
Ik geef niet echt om karma :rolleyes:

Zal ff stemmen bro, ze heeft een mooie uitstraling! lijkt me geen makkelijke tante trouwens ;)

Ook gestemd op je meisje B@ss :D, ik wens haar veel succes in de finale :thumbup:

It's done!!

Bedankt voor je stem!

Shushila

Shushila Jialal
24 jaar

Ik heb een dwarslaesie

Ik wil Nederland laten zien dat je niet hoeft te treuren als je een handicap hebt en dat er meer is dan je handicap. Ik zal jongeren stimuleren om zichzelf te accepteren en iets van hun leven te maken.

mooi streven heeft ze!

En idd ik ben ook een Karma Geile sl*t!!

gedaaaaaan! Mooie vrouw heb je!

Je hebt een prachtige dame, wees er trots op!!!!

Gestemd!

Je hebt een prachtige dame, wees er trots op!!!!

Gestemd!

and again.. voted

Gestemd!
Veel succes ermee!;)

Ik heb de dames allemaal bekeken. Eerlijk en zonder vooroordeel ten opzichte van Sushila.
Vond er niet bijster veel bijzitten. Voor m'n gevoel weet ik dat ik voor Sushila had gekozen omdat ze er duidelijk uitspringt voor mijn smaak.

En echt hoor, als er een ander was geweest die beter op me overkwam had ik ook op haar gestemd, ik stem zelf graag op de mooiste, het ****ed me niet wie het is maar dat is imho Sush dus veel succes ermee, ik heb op Sushila gestemd.;)

Oh er is nog iemand op dit forum die, als reactie op het laten stemmen op een gehandicapte vriendin, z'n geit vandaag gaat aanbieden ter stemming. Ik heb de naam nog niet onthuld om hem een afgang te besparen maar hij was ervan overtuigd dat als er op een gehandicapte gestemd kon worden, z'n geit ook in aanmerking kwam.

Kom maar uit de kast onbehouwen boer.

Tractortje zei:
Ik had het niet specifiek over zijn vriendin, maar over het algemene niveau van de vrouwen op die site. Eerlijkheidsgehalve vind ik zijn vriendin ook niet erg mooi en over smaak valt te twisten. Wel vind ik haar een van de mooiere vrouwen op de site.

En sinds wanneer heeft een lichamelijk handicap cq verlamming aan het onderlichaam, met aantrekkelijkheid/schoonheid te maken?

Practice what you preach zal ik nu maar even zeggen dan.

Jij zegt beste wat nederland te bieden heeft?
Wie zegt dat dit het beste is wat Nederland te bieden heeft? Het is gewoon een indicatie van mooie vrouwelijke gehandicapten. Staat dit dan gelijk aan alle vrouwen in Nederland?
Jij komt gewoon op de verkeerde plekken want bij mij zie ik soms echt dames waarvan me hartje sneller gaat slaan:D

Terug
Naar boven