Fitness Seller

help! wil voor het eerst een kuur volgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nano

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
hallo

ik heb een vraagje ik sport nu al plus minus 1,5 jaar en het gaat me niet snel genoeg om eerlijk te zijn wil graag een kuur volgen omdat ik meer vorm wil krijgen. alleen ik weet niet goed welke spullen ik hiervoor moet gebruiken! en wil graag ook weten of ik allang genoeg bezig ben. ik ben 21 jaar weeg 85,5 kilo en ben 1 meter 67 vetpercentage weet ik zo niet.

wie kan en wil me helpen

alvast bedankt

Aangezien het je eerste post is zou ik zeggen gebruik de searchknop eens:)

het gaat je niet snel genoeg? Wat is je train en eet schema op dit moment? Die zullen vast wel goed zijn aangezien je al 1,5 jaar traint!

Blijf me verbazen over sommige mensen die zulke 1e posts maken. Of die zowiezo zo een post maken.

Om het kort te houden voor je: Je traint nog niet lang genoeg, traint waarschijnlijk ook niet hard genoeg, en je eet waarschijnlijk nog minder. Heb eerst eens deze dingen op orde. Je kan je natuurlijk wel vast gaan verdiepen in dit onderwerp voor als je er over een paar jaar wel klaar voor bent.

man doe eens wat moeite lees wat, hier staat zat.
je hebt toch ook de site gevonden nou gvd.
:finger:

Als je vetpercentage rond de 15% is of lager dan heb je alvast goede stats, maar gelet op je vraagstelling ben je nog niet toe aan kuren.

Educate yourself.

eens met EricR

Nano zei:
-..het gaat me niet snel genoeg...
-..alleen ik weet niet goed welke spullen ik hiervoor moet gebruiken..
-..en wil graag ook weten of ik allang genoeg bezig ben..

Help jezelf aub voordat je met hormonen gaat kloten

Zie de links hieronder!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven