Hallo
Ik ben 14 jaar en ben echt helemaal nieuw in dit soort dingen. Ik zou graag wat afvallen en wat sterkere spieren kweken
niet dat ik echt 'slap' ben maar ik zou toch graag wat meer hebben. Ik heb al verschillende dingen opgezocht. Zoals enkele buikspieroefeningen. Maar zoals ik al zei wil ik niet alleen krachttraining doen maar ook cardio. Ik ben niet van plan om naar de sportschool te gaan want ik ben nog maar 14 en onervaren... Kan iemand mij helpen met de opstelling van een schema? Dieet, cardio ( eventueel gaan lopen?) en natuurlijk krachttraining. Ik ben wel bereid om dingen te gaan kopen zoals halters etc (natuurlijk wel niet te duur)
Ik ben 1m70 weeg 65 ( sorry verkeerd in de beschrijving) en vetpercentage weet ik niet. Maar wel iets te veel. Misschien is mijn gewicht wel wat veel maar ik ben wel iets breder dan mijn leeftijdsgenoten.. Dus aub help!
Ik ben 14 jaar en ben echt helemaal nieuw in dit soort dingen. Ik zou graag wat afvallen en wat sterkere spieren kweken
niet dat ik echt 'slap' ben maar ik zou toch graag wat meer hebben. Ik heb al verschillende dingen opgezocht. Zoals enkele buikspieroefeningen. Maar zoals ik al zei wil ik niet alleen krachttraining doen maar ook cardio. Ik ben niet van plan om naar de sportschool te gaan want ik ben nog maar 14 en onervaren... Kan iemand mij helpen met de opstelling van een schema? Dieet, cardio ( eventueel gaan lopen?) en natuurlijk krachttraining. Ik ben wel bereid om dingen te gaan kopen zoals halters etc (natuurlijk wel niet te duur) Ik ben 1m70 weeg 65 ( sorry verkeerd in de beschrijving) en vetpercentage weet ik niet. Maar wel iets te veel. Misschien is mijn gewicht wel wat veel maar ik ben wel iets breder dan mijn leeftijdsgenoten.. Dus aub help!