AndroidHealthClinic

help!

Is dat niet zo dan?

---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 14:57 ----------

Is dit niet veel dan? Ik heb het geld wel, maar ik dacht dat dit redelijk duur was voor een paar gewichten

Een homegym kost je al snel 1000 euro,

Dus eerst ff naar de sportschool om te zirn of deze sport wel wat voor jou is

Omdat je veel kunt met een barbell en wat dumbbells, maar lang niet alles.

Dan zou je dus ook een bankje moeten kopen, desnoods een dipstelling, een chin up bar.
En die gewichtjes zijn wel leuk enzo, maar als jij tussen elke oefening eerst al die gewichten moet gaan staan veranderen schiet je er ook niet veel mee op.

• Topic Starter Topic Starter
Omdat je veel kunt met een barbell en wat dumbbells, maar lang niet alles.

Dan zou je dus ook een bankje moeten kopen, desnoods een dipstelling, een chin up bar.
En die gewichtjes zijn wel leuk enzo, maar als jij tussen elke oefening eerst al die gewichten moet gaan staan veranderen schiet je er ook niet veel mee op.

Als je nu gewoon wat sterkere biceps wil hoef je toch geen 1000 euro uit te geven? Voor buikspieren heb je de buikspieroefeningen en voor je triceps kun je opdrukken, zo'n bankje zou ik wel nog aanschaffen maar voor de rest zie ik niet in waarom dit nodig is

---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 15:36 ----------

Als je nu gewoon wat sterkere biceps wil hoef je toch geen 1000 euro uit te geven? Voor buikspieren heb je de buikspieroefeningen en voor je triceps kun je opdrukken, zo'n bankje zou ik wel nog aanschaffen maar voor de rest zie ik niet in waarom dit nodig is

Opdrukken is natuurlijk ook voor de borstspieren, sorry

Dan zou ik geen set van 70kg kopen, daar kom jij nog lang niet aan.

Maar wat diaephi en ik bedoelen is dat je van die 172 euro makkelijk een paar maanden naar de sportschool zou kunnen gaan.

---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 16:40 ----------

Maar wat diaephi en ik bedoelen is dat je van die 172 euro makkelijk een paar maanden naar de sportschool zou kunnen gaan.

excuses, 170.

---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 16:40 ----------

excuses, 170.

Ja dat snap ik wel maar enigszins wil ik dat niet... En ik weet ook dat ik geen 70 kilo nodig heb maar dat gaat lang mee, ik wil kunnen vorderen, snap je ik kan natuurlijk ook een paar gewichtjes kopen van 5 kilo maar dan mag je na een paar maanden weer dingen kopen..

Kijk anders even op Wehkamp.nl, daar heb ik ooit voor 40 euries een setje gehaad dat tot 18kg (9kg per) ging.

Daar zou je iig al eventjes meer vooruit kunnen gaan, daarna kan je altijd nog uitbreiden.

---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 16:46 ----------

ik ooit voor 40 euries een setje gehaad dat tot 18kg (9kg per) ging.

Ik gebruik ze nu nog als ik niet naar de sportschool kan.

Laatst bewerkt:

---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 15:36 ----------

Opdrukken is natuurlijk ook voor de borstspieren, sorry

Dit is een bodybuilding forum, daarbij horen complete trainingen

Ga anders maar naar dutchfitness

Ja dat snap ik wel maar enigszins wil ik dat niet... En ik weet ook dat ik geen 70 kilo nodig heb maar dat gaat lang mee, ik wil kunnen vorderen, snap je ik kan natuurlijk ook een paar gewichtjes kopen van 5 kilo maar dan mag je na een paar maanden weer dingen kopen..
Dat wil niet? Waarom niet?
Daar leer je waarschijnlijk veel meer over trainingen en spiergroepen dan dat je in je 'homegym' gaat leren.
Daarnaast heb ik een gevoel dat jij dit voor 2 weken doet en daarna al geen motivatie meer hebt.

Ik heb nog nooit iets van krachttraining gedaan dus weet ik ook niet of ik het al dan niet leuk zal vinden en dan zal ik wel zien of ik ermee doorga daarom dat ik ook onzeker ben voor de sportschool.. Als ik het leuk vind en een betere conditie heb ga ik naar de sportschool. Maar ik heb wel al de motivatie :D

Ik heb nog nooit iets van krachttraining gedaan dus weet ik ook niet of ik het al dan niet leuk zal vinden en dan zal ik wel zien of ik ermee doorga daarom dat ik ook onzeker ben voor de sportschool.. Als ik het leuk vind en een betere conditie heb ga ik naar de sportschool. Maar ik heb wel al de motivatie :D
Dus omdat je het nog niet weet of je het leuk gaat vinden, ben je onzeker?
Gewoon gaan man, en wees geen p*ssy. Niemand gaat jou raar aankijken omdat jij de kleinste bent daar; ze zullen respect voor jou hebben dat jij naar de sportschool, wat zoveel andere niet doen.

Ik wil eigenlijk gewoon wat zichtbare buikspieren, borstspieren, beenspieren en armspieren en mijn vetpercentage onder de 15 zien te krijgen
Voor de buikspieroefeningen ga ik sit-ups doen(in 3 vormen) voor borstspieren opdrukken (in 4 vormen) en voor de armspieren ga ik denk ik de set van 70 kilo kopen, dan heb ik alles wat ik moet hebben om een tijdje weg te kunnen. En dan de cardio, gaan lopen, fietsen en elke zondag 1u zwemmen.

---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 19:00 ----------

Dus omdat je het nog niet weet of je het leuk gaat vinden, ben je onzeker?
Gewoon gaan man, en wees geen p*ssy. Niemand gaat jou raar aankijken omdat jij de kleinste bent daar; ze zullen respect voor jou hebben dat jij naar de sportschool, wat zoveel andere niet doen.

Ik ben niet bang van de sportschool ofzo ;) maar ik zie gewoon niet in wrm je er geld moet aan geven als je alles thuis kan doen..

Not sure if srs or troll.

Je bent toch veel meer kwijt aan die halters en gewichten dan een paar maanden sportschool.:rolleyes:

Terug
Naar boven