MuscleMeat

help!

Van die 170 euro kan je 11 maanden sporten bij fit4free... Just sayin.
En als je nu thuis gaat free wheelen met losse gewichten heb je dikke kans dat je de oefeningen niet goed doet, met spierschade als gevolg. Als ik jou was zou ik dus zeker beginnen in een sportschool en daar hulp vragen van een trainer, zoals anderen hier ook al zeiden.

Als je toch echt thuis aan de slag wil, ik zie net dat er in een ander topic een groot deel van een goede home gym wordt aangeboden.

• Topic Starter Topic Starter
Van die 170 euro kan je 11 maanden sporten bij fit4free... Just sayin.
En als je nu thuis gaat free wheelen met losse gewichten heb je dikke kans dat je de oefeningen niet goed doet, met spierschade als gevolg. Als ik jou was zou ik dus zeker beginnen in een sportschool en daar hulp vragen van een trainer, zoals anderen hier ook al zeiden.

Misschien hebben jullie wel gelijk... Is het zinvol dat ik één maand ga om de technieken onder de knie te krijgen?

• Topic Starter Topic Starter
Meen jij dat je alles in een maandje leert?

Ik ben wss langer bezig dan jij het gaat volhouden en leer nog heel veel van anderen

Ik dacht toch niet dat je een jaar nodig had om de technieken te leren.. Een kerel van me klas heeft een sixpack en grote armspieren en heeft nooit een sportschool van dichtbij gezien. Hoe heeft die dat dan gedaan? Toverkracht?

Ik dacht toch niet dat je een jaar nodig had om de technieken te leren.. Een kerel van me klas heeft een sixpack en grote armspieren en heeft nooit een sportschool van dichtbij gezien. Hoe heeft die dat dan gedaan? Toverkracht?
Ga je nou weer in discussie?

Ja hij is vast in de toverketel van obelix gevallen

Veel succes met je doelen, ik ga mijn hoofd tegen een muur slaan

5055032357_69d1d1be72.jpg

Ga je nou weer in discussie?

Ja hij is vast in de toverketel van obelix gevallen

Veel succes met je doelen, ik ga mijn hoofd tegen een muur slaan

+1

Cedric, srs, je komt hier binnen met je 14 jaar, zonder enige ervaring en dan ga je gasten die al zo lang bezig zijn als jij oud bent in feite vertellen dat jij het beter weet. Niet slim als je op termijn echt hulp nodig hebt bij groeien en trainen. Zelf draai ik ook al ff mee qua trainen en nog steeds is het fijn als iemand mijn houding corrigeert of een nieuwe oefening voorstelt. Daar leer je veel van en zelf zie je niet altijd wat je mis doet.

Een jaartje in de sportschool is echt niet veel en waarschijnlijk heb je dan nog niet alle oefeningen even strak. Als je een maand lang 3 of 4 keer per week naar de sportschool gaat, zal je een aantal basisoefeningen best wel onder de knie krijgen. Maar om te blijven groeien moet je steeds je schema -en dus ook je oefeningen - omgooien om resultaat te blijven krijgen. En dat leer je gewoon niet in een maand. Zeker als beginner heb je daar hulp bij nodig.

+1

Ik zit nu 6 maanden zo 'n 3 tot 4 keer per week in de sportschool en ook ik leer elke dag weer nieuwe technieken, oefeningen en nog veel meer.

Terug
Naar boven