MuscleMeat

Herintreder

Harpoen

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
135
Lengte
1m90
Massa
101kg
Vetpercentage
14%
Herintreder, info over kuur

Hallo,

Ik wil me even voorstellen,ik ben Rob 47 jaar uit Eindhoven.
Heb tot mijn 30 jaar veel en hard getraind bij diverse sportscholen Harks en Frans koene.
Daarna gestopt met bodybuiling maar wel gesport ,voetbal mountainbike en hardlopen.
Maar het eten is nog steeds een way of life ,6 jaar geleden weer begonnen met gewichten te trainen en spieren hebben geheugen hahahha.
Sinds 2 jaar weer lekker aan de bodybuilding en gaat goed ik ben 190cm 92 kg en 18% vet.
Graag zou ik nog wat stapjes maken vandaar dat ik me in schrijf op dit forum.

Graag zou ik jullie ervaring of visie willen horen.
Ik wil aan mijn 3e kuur beginnen 1e kuur was 6 weken 40 mg(2011) winnie, 2e kuur was test -e 250 mg 10 weken.(2012)

Week 1 tm 2 500mg Testo-E -frontload
Week 3 tm 12 250mg Testo-E
Week 1 tm 10 200mg Deca
Week 8 tm 12 40mg Winny elke dag
Week 14 tm18 20mg Nolvadex elke dag

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik zou op 18% eerder mikken op een cutkuur.

• Topic Starter Topic Starter
Hallo,

Ik wil me even voorstellen,ik ben Rob 47 jaar uit Eindhoven.
Heb tot mijn 30 jaar veel en hard getraind bij diverse sportscholen Harks en Frans koene.
Daarna gestopt met bodybuiling maar wel gesport ,voetbal mountainbike en hardlopen.
Maar het eten is nog steeds een way of life ,6 jaar geleden weer begonnen met gewichten te trainen en spieren hebben geheugen hahahha.
Sinds 2 jaar weer lekker aan de bodybuilding en gaat goed ik ben 190cm 92 kg en 18% vet.
Graag zou ik nog wat stapjes maken vandaar dat ik me in schrijf op dit forum.

Graag zou ik jullie ervaring of visie willen horen.
Ik wil aan mijn 3e kuur beginnen 1e kuur was 6 weken 40 mg(2011) winnie, 2e kuur was test -e 250 mg 10 weken.(2012)

Week 1 tm 2 500mg Testo-E -frontload
Week 3 tm 12 250mg Testo-E
Week 1 tm 10 200mg Deca
Week 8 tm 12 40mg Winny elke dag
Week 14 tm18 20mg Nolvadex elke dag

Heb het wat veranderd aan mjn kuur graag jullie mening en ook van mijn voedingsschema.

Week 1 tm 12 250mg Testo-E
Week 1 tm 10 200mg Deca
Week 1 tm 4 40mg Winny elke dag
Week 4 tm 13 25mg Proviron per dag
Week 14 tm18 20mg Nolvadex per dag

Bijlagen

Heb het wat veranderd aan mjn kuur graag jullie mening en ook van mijn voedingsschema.

Week 1 tm 12 250mg Testo-E
Week 1 tm 10 200mg Deca
Week 1 tm 4 40mg Winny elke dag
Week 4 tm 13 25mg Proviron per dag
Week 14 tm18 20mg Nolvadex per dag

beginnend over het voedingschema
probeer tussen de middag rijst met kip en groente in te passen

kuur ziet er ook goed uit zo alleen ik zou met jou ervaring uit het verleden en eerdere kuren
je test op 500 en deca op 250 a 300 pakken lekker man zeker met proviron erbij
ikzelf zit ook te denken om deze kuur te doen,maar twijfel nog tussen deze of een andere met bold ipv deca
misschien is het ook verstandig om hcg in te voegen na week 4 250iu 2x per week
zijn de kosten niet en zorgt voor betere kokosnoten en beter herstel zeker op onze leeftijd
nolva hoeft trouwens niet 5 weken maar 4

leuk om ook een oudere te zien die fanatiek bezig is net als ik
kijk maar eens op het schoolplein als je kinderen hebt naar leeftijd genoten hoe die erbij lopen hahahaha
als blikken dan konden doden
weet je in ieder geval waar we het voor doen

Laatst bewerkt:
beginnend over het voedingschema
probeer tussen de middag rijst met kip en groente in te passen

kuur ziet er ook goed uit zo alleen ik zou met jou ervaring uit het verleden en eerdere kuren
je test op 500 en deca op 250 a 300 pakken lekker man zeker met proviron erbij
ikzelf zit ook te denken om deze kuur te doen,maar twijfel nog tussen deze of een andere met bold ipv deca
misschien is het ook verstandig om hcg in te voegen na week 4 250iu 2x per week
zijn de kosten niet en zorgt voor betere kokosnoten en beter herstel zeker op onze leeftijd
nolva hoeft trouwens niet 5 weken maar 4

leuk om ook een oudere te zien die fanatiek bezig is net als ik
kijk maar eens op het schoolplein als je kinderen hebt naar leeftijd genoten hoe die erbij lopen hahahaha
als blikken dan konden doden
weet je in ieder geval waar we het voor doen

@giuseppe,bedankt voor de info.
Idd die hcg is zeker een optie om mee te laten lopen.En zeker fanatiek bezig ,en regelmatig jonge gasten in de gym die vragen hebben ,en jaloerse blikken hahaha
Als ik alle gear bij elkaar heb ga ik het zeker blog posten hier over het verloop.

Hey kerel, sorry maar bij 1m90 en 92kg op 18% moeten we concluderen dat je echt geen verstand hebt van wat je werkelijk doet op het gebied van voeding ( Hoewel je misschien wel gezond eet voor je gevoel ).

Als je resultaat wilt boeken moet je met je voeding om gaat als een exact iets. Je lichaam heeft x aantal calorieen nodig per dag. Bestaande uit een x aantal eiwitten vetten en koolhydraten..

Als je minder vet wilt zijn, zou ik op 18% zeker NIET kuren en eerst naturel Droog trainen tot 10%.
Je wilt tijdens je kuur GROEIEN en GROEIEN doe je met een kcalorie overschot. En ja dan stijgt je vet%.
Wil je echt groeien moet je een goede hoeveeheid boven je onderhoud eten en dan word je vetter.

Als je blij bent met je huidige verpercentage, en alleen geinteresseerd bent in meer massa dan kan je natuurlijk gewoon gaat kuren nu.

---------- Post toegevoegd Fri 22 Feb 2013 om 21:06 ----------

Oh oeps sorry heb je voedingsschema over het hoofd gezien.. deze is prima, maar als je wilt groeien zou ik eerder 600 kcal boven onderhoud eten.. gooi er 80 koolhydraten bij..

Maar heb je altijd zo een voedingsschema gevolgd? Want je stats zijn van een beginner die maar wat klooit met zijn voeding....

Hey kerel, sorry maar bij 1m90 en 92kg op 18% moeten we concluderen dat je echt geen verstand hebt van wat je werkelijk doet op het gebied van voeding ( Hoewel je misschien wel gezond eet voor je gevoel ).

Als je resultaat wilt boeken moet je met je voeding om gaat als een exact iets. Je lichaam heeft x aantal calorieen nodig per dag. Bestaande uit een x aantal eiwitten vetten en koolhydraten..

Als je minder vet wilt zijn, zou ik op 18% zeker NIET kuren en eerst naturel Droog trainen tot 10%.
Je wilt tijdens je kuur GROEIEN en GROEIEN doe je met een kcalorie overschot. En ja dan stijgt je vet%.
Wil je echt groeien moet je een goede hoeveeheid boven je onderhoud eten en dan word je vetter.

Als je blij bent met je huidige verpercentage, en alleen geinteresseerd bent in meer massa dan kan je natuurlijk gewoon gaat kuren nu.

---------- Post toegevoegd Fri 22 Feb 2013 om 21:06 ----------

Oh oeps sorry heb je voedingsschema over het hoofd gezien.. deze is prima, maar als je wilt groeien zou ik eerder 600 kcal boven onderhoud eten.. gooi er 80 koolhydraten bij..

Maar heb je altijd zo een voedingsschema gevolgd? Want je stats zijn van een beginner die maar wat klooit met zijn voeding....

@LiftWeights,

Die stats zijn niet juist,zoals de meeste alleen de leeftijd :D En idd de koolhydraten zou om omhoog kunnen,ik had gedacht 400 kcal boven ondehoud te doen.

Licht het aan mij of zie ik in het voedingsschema alleen cijfers en geen producten :p

Met 18% vet zou ik geen Deca in m'n kuur pakken en eerder voor een cutkuur gaan.

Of eerst een aantal % dalen in vet.

En met Winny aan het eind van de kuur zou ik Aromasin aan m'n nakuur toevoegen maar ik zie dat je die al naar voren hebt gehaald.

Laatst bewerkt:
@LiftWeights,

Die stats zijn niet juist,zoals de meeste alleen de leeftijd :D En idd de koolhydraten zou om omhoog kunnen,ik had gedacht 400 kcal boven onderhoud te doen.

Je stats kloppen wel man, je hebt je met je voedingsschema ook aan die stats gehouden. 1.90m 92kg 18% vet., mijn buurman heeft dezelfde stats en heeft nooit geen halter aangeraakt., het boeit mij geen hol, er komen wekelijks 20 van deze topics voorbij.

49g vet is sowieso veel te laag :D

Laatst bewerkt:
Je stats kloppen wel man, je hebt je met je voedingsschema ook aan die stats gehouden. 1.90m 92kg 18% vet., mijn buurman heeft dezelfde stats en heeft nooit geen halter aangeraakt., het boeit mij geen hol, er komen wekelijks 20 van deze topics voorbij.

49g vet is sowieso veel te laag :D

Je mag denken wat je wil ,ik weet hoe het zit .....
En in het voedingsschemastaat 94 gram vet :eek:

Greetzz

Je mag denken wat je wil ,ik weet hoe het zit .....
En in het voedingsschemastaat 94 gram vet :eek:

Greetzz

Leuk he alles aanpassen en dan iemand voor gek willen zetten. je Carbs had je op 570 staan en vet op 49g.

Maar goed jij wil advies niet ik. Ciao.

1 positieve aanmerking moet ik je meegeven, mijn buurman voetbalt al van jong af aan en speelt nu bij het 6e team van de plaatselijke voetbalclub.

En Frans heet Koenen :D

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
Leuk he alles aanpassen en dan iemand voor gek willen zetten. je Carbs had je op 570 staan en vet op 49g.

Maar goed jij wil advies niet ik. Ciao.

Als je het voedingsschema openend en klikt links op bestand ,kan je zien dat het op 19-02 de laatste keer dat het is veranderd dus wie wil wie voor gek zetten......:D

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 08:35 ----------

1 positieve aanmerking moet ik je meegeven, mijn buurman voetbalt al van jong af aan en speelt nu bij het 6e team van de plaatselijke voetbalclub.

En Frans heet Koenen :D

En Frans heet Koene

Frans Koene
1982
Holland Hercules - NBBF, Light-HeavyWeight, 2nd

1983
Holland Grand Prix - NBBF, Light-HeavyWeight, 2nd

1984
[Link niet meer beschikbaar], Light-HeavyWeight, 1st

1985
Holland Nationals - NBBF, HeavyWeight, 2nd

1986