AndroidHealthClinic

Herintreder

maar ga er niet meer op in,ik geef ook niet in elk topic aan dat mijn leermeester Giuseppe Deiana was.

Je geeft zelf aan in je voedingsschema dat je 1.90m bent bij 92 kg bent dus wat lul je dan.

Je komt hier advies vragen en wees dan eerlijk, je spiergeheugen heeft je net als je echte geheugen in de steek gelaten.

Ciao,

Porter

Beste Frans,

Ik zou lekker een paar jaar gaan trainen zonder aas, met een goed voedingsschema. de afgelopen kuren hebben je geen windeieren gelegd.

Grts,
Bully

Hallo,

Ik wil me even voorstellen,ik ben Rob 47 jaar uit Eindhoven.
Heb tot mijn 30 jaar veel en hard getraind bij diverse sportscholen Harks en Frans koene.
Daarna gestopt met bodybuiling maar wel gesport ,voetbal mountainbike en hardlopen.
Maar het eten is nog steeds een way of life ,6 jaar geleden weer begonnen met gewichten te trainen en spieren hebben geheugen hahahha.
Sinds 2 jaar weer lekker aan de bodybuilding en gaat goed ik ben 190cm 92 kg en 18% vet.
Graag zou ik nog wat stapjes maken vandaar dat ik me in schrijf op dit forum.

Graag zou ik jullie ervaring of visie willen horen.
Ik wil aan mijn 3e kuur beginnen 1e kuur was 6 weken 40 mg(2011) winnie, 2e kuur was test -e 250 mg 10 weken.(2012)

Week 1 tm 2 500mg Testo-E -frontload
Week 3 tm 12 250mg Testo-E
Week 1 tm 10 200mg Deca
Week 8 tm 12 40mg Winny elke dag
Week 14 tm18 20mg Nolvadex elke dag

Rot op met die kuurtjes en verdiep je in je voeding ouwe!

jammer dat het op deze manier moet gaan
alleen maar snauwen
misschien kan je hem helpen om een goede cut kuur te maken
of ander advies
probeer ik ook namelijk daar ben je tenslotte bij gebaat
ik neem aan dat we allemaal volwassen zijn toch

• Topic Starter Topic Starter
Rot op met die kuurtjes en verdiep je in je voeding ouwe!

Tja .....dit noemen ze nu respect .......

. Taalgebruik en beleefdheid

Op dit forum hecht de leiding veel belang aan vriendelijkheid en beleefdheid. Beledigingen en provocaties worden dan ook beantwoord met een gele (waarschuwing) of rode kaart (strafpunt). De afkorting "kk" (kanker) als pejoratief is niet toegestaan omdat dit te gevoelig ligt.

Laatst bewerkt:
Je krijgt van meerdere mensen het advies om eerst je vet% te laten zakken voordat je gaat kuren... doe daar dan iets mee... of is dat niet wat je wilde horen?

Met 18% vet in elk geval geen Test/Deca doen... of je moet willen opblazen als een pad en met nog een paar % meer uit de kuur willen komen.

Just my 2 cents.

Terug
Naar boven