XXL Nutrition

Hero Brinkman (PVV) vs Hirsch Ballin (CDA)

Peiling Peiling Wie wint?

• Totaal stemmers
    26
Hirsch Ballin, :roflol: toppunt van politieke correctheid en het verspreiden van valse leugens.

En de grootste partij, nederland zou zich moeten schamen.

haha, ik vind die ballin echt zo een karperkop hebben :P maar hij maakt ook wel mooie opmerkingen :P neemt niet weg dat ie weer eens poep praat.

Ach joh, deze man is een grote grap, allemaal praatjes om zo de boterham te verdienen.Aan zijn stem is al te horen dat hij niet weet van aanpakken.De criminaliteit daalt dus met andere woorden zijn er geen maatregelen meer nodig, maar er zijn wel mensen die om het leven worden gebracht en worden vrijgesproken of een lage straf krijgen, laten we het helemaal niet over diegene hebben die niet eens opgepakt worden omdat er te kort aan politie is (zoals ze dat zeggen terwijl ze ondertussen op onze auto's een bon drukken) of omdat er gewoon geen organisatie/oplossingen zijn.

We moeten ons een verplaatsen in mensen die elke dag weer narigheid ondervinden of aan de familie/kennis/vrienden van een gedood slachtoffer,aan de mensen die niet meer over straat willen/durven lopen.

wat een mong**l die hirschi ballin, ouwe k*tgek...afvoeren

haha, ik vind die ballin echt zo een karperkop hebben :P maar hij maakt ook wel mooie opmerkingen :P neemt niet weg dat ie weer eens poep praat.

Grapjes maken in de 2e kamer mag van mij als je je zaakjes dan ook maar op orde hebt.

''eeeeh'' ''eeeh'' ''eeeh'' ''eeeh'' ''percent''.

Nuff said?

Ik vraag me af waarom twee mensen op Ballin gestemd hebben. Hij komt amper uit zijn woorden en draait om de boel heen. Vreemd dat de man toch twee stemmen krijgt.

Ohja, en ook nog de uitstraling van een boterham pindakaas.

Ik vraag me af waarom twee mensen op Ballin gestemd hebben. Hij komt amper uit zijn woorden en draait om de boel heen. Vreemd dat de man toch twee stemmen krijgt.

beter zoiets dan zo'n arrogante kl***zak met een te grote bek over Antillianen!

het is dat ik aan het werk was, ten tijde van Brinkmans bezoek aan Curacao, anders had hij tandjes mogen spugen!
:mad:

beter zoiets dan zo'n arrogante kl***zak met een te grote bek over Antillianen!

het is dat ik aan het werk was, ten tijde van Brinkmans bezoek aan Curacao, anders had hij tandjes mogen spugen!
:mad:
Ik weet niet hoe de regels zijn in de gevangenis daarzo, maar lijkt me nou niet echt verstandig.

als ik Brinkman op Curacao de tanden uit zijn bek zou hebben geslagen, zou ik als een HELD zijn vereerd in de gevangenis op Curacao!!
:roflol:

Ja, omdat de corrupte maffia het niet fijn vind als er eens wat van hun asociale gedrag gezegd word.

Dat zijn 2 linkse randdebielen die sowieso tegen alles zijn wat met rechts te maken heeft, zie maar hoe dom ze eigenlijk zijn.

laten we het helemaal niet over diegene hebben die niet eens opgepakt worden omdat er te kort aan politie is (zoals ze dat zeggen terwijl ze ondertussen op onze auto's een bon drukken) of omdat er gewoon geen organisatie/oplossingen zijn.

Degene die bonnen uitschrijven zijn geen agenten maar parkeer wachters zij mogen niemand aanhouden omdat ze een laag niveau diploma op zak hebben.

Terug
Naar boven