- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
onderbouw...Hirsch Ballin,toppunt van politieke correctheid en het verspreiden van valse leugens.
En de grootste partij, nederland zou zich moeten schamen.
haha, ik vind die ballin echt zo een karperkop hebbenmaar hij maakt ook wel mooie opmerkingen
neemt niet weg dat ie weer eens poep praat.
Ik vraag me af waarom twee mensen op Ballin gestemd hebben. Hij komt amper uit zijn woorden en draait om de boel heen. Vreemd dat de man toch twee stemmen krijgt.
Ohja, en ook nog de uitstraling van een boterham pindakaas.

Ik weet niet hoe de regels zijn in de gevangenis daarzo, maar lijkt me nou niet echt verstandig.beter zoiets dan zo'n arrogante kl***zak met een te grote bek over Antillianen!
het is dat ik aan het werk was, ten tijde van Brinkmans bezoek aan Curacao, anders had hij tandjes mogen spugen!
![]()
Ik weet niet hoe de regels zijn in de gevangenis daarzo, maar lijkt me nou niet echt verstandig.

als ik Brinkman op Curacao de tanden uit zijn bek zou hebben geslagen, zou ik als een HELD zijn vereerd in de gevangenis op Curacao!!
![]()
Ik vraag me af waarom twee mensen op Ballin gestemd hebben. Hij komt amper uit zijn woorden en draait om de boel heen. Vreemd dat de man toch twee stemmen krijgt.
Ohja, en ook nog de uitstraling van een boterham pindakaas.
laten we het helemaal niet over diegene hebben die niet eens opgepakt worden omdat er te kort aan politie is (zoals ze dat zeggen terwijl ze ondertussen op onze auto's een bon drukken) of omdat er gewoon geen organisatie/oplossingen zijn.
Ja, omdat de corrupte maffia het niet fijn vind als er eens wat van hun asociale gedrag gezegd word.
Ik houd je ook niet tegen, zitten veel junkies in de Bon Futuro.als ik Brinkman op Curacao de tanden uit zijn bek zou hebben geslagen, zou ik als een HELD zijn vereerd in de gevangenis op Curacao!!
![]()
dat klopt idd, maar om daarmee heel Curacao een corrupt boevennest te noemen vind ik te ver gaan!
Hirsch BallinDat zijn 2 linkse randdebielen die sowieso tegen alles zijn wat met rechts te maken heeft, zie maar hoe dom ze eigenlijk zijn.