Fitness Seller

Hero Brinkman (PVV) vs Hirsch Ballin (CDA)

Peiling Peiling Wie wint?

• Totaal stemmers
    26
ik woon daar al sind begin 2006; ik denk dat ik ondertussen wel weet waar ik het over heb.
;)
Oh dat kan. Weet niet in welke kringen jij je begeeft en welke kennis tot jou komt. Dus dit argument zegt me niet zoveel.
Maar wat bedoel je hiermee te zeggen?
Dat jij weet hoe het zit?

Hoe zit het dan?

Oh dat kan. Weet niet in welke kringen jij je begeeft en welke kennis tot jou komt. Dus dit argument zegt me niet zoveel.
Maar wat bedoel je hiermee te zeggen?
Dat jij weet hoe het zit?

Hoe zit het dan?

politiek op Curacao is idd deels corrupt, voornamelijk aan NL te wijten die geen poot uit wil steken aan een stuk Nederlands grondgebied, maar ondertussen wel een grote bek heeft over criminele laagopgeleide Antillianen die hun weg zoeken in de drugscriminaliteit, terwijl Nederlandse politiek haar kop in het zand steekt als we het hebben over verantwoordelijkheidsgevoel.
;)

wanneer NL hun afspraken was nagekomen, had geinvesteerd in onderwijs en zich beter en directer had bemoeid met politiek, waren er geen ex-criminelen zoals Anthony Godett in de politiek gekomen.

vriendjes politiek, zoals banen weggeven aan vriendjes, die qua opleiding nergens kaas van hebben gegeten, terwijl er bij de Antilliaanse overheid al jaren een vacaturestop is........( en niet een paar baantjes, nee enkele honderden!!!)
:mad:

• Topic Starter Topic Starter
politiek op Curacao is idd deels corrupt, voornamelijk aan NL te wijten die geen poot uit wil steken aan een stuk Nederlands grondgebied, maar ondertussen wel een grote bek heeft over criminele laagopgeleide Antillianen die hun weg zoeken in de drugscriminaliteit, terwijl Nederlandse politiek haar kop in het zand steekt als we het hebben over verantwoordelijkheidsgevoel.
;)
Pardon? Nederland pompt elk jaar miljoenen in Curacao. Weg gegooid geld juist vanwege de corruptie.

Precies ik begrijp ook niet wat NL er nog mee moet.

Stond er een tijd terug trouwens niet in de krant dat president Chavez van Venezuela van plan was om de ABC eilanden te veroveren? Omdat het binnen 300 km van Venezuela af ligt?

Geldkraan dichtdraaien! is een bodemloze put,een referendum over of Antillen onafhankelijk moet worden, vind ik wel een goeie, denk dat de meeste mensen er mee eens zijn!

Zeker de PVV ;)

bron?

is het dan niet verstandiger de corruptie aan te pakken ipv een heel eiland met 150duizend mensen te vervloeken?
:rolleyes:

De grootste bron is het hele eiland zelf, ik denk dat we de kraan indd dicht moeten draaien, we moeten nu aan ons eigen volk denken die het steeds maar moeilijker krijgen omdat we teveel met centjes gooien, zo zou jij ook denken als je hier woonde.

Geldkraan dichtdraaien! is een bodemloze put,een referendum over of Antillen onafhankelijk moet worden, vind ik wel een goeie, denk dat de meeste mensen er mee eens zijn!

Zeker de PVV ;)
ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar ik hoop dat je ooit nog eens hersens krijgt en die weet te gebruiken............

dit kinderlijk geblaat lijkt op een kudde domme schapen die de weg kwijt is.
:D

De grootste bron is het hele eiland zelf, ik denk dat we de kraan indd dicht moeten draaien, we moeten nu aan ons eigen volk denken die het steeds maar moeilijker krijgen omdat we teveel met centjes gooien, zo zou jij ook denken als je hier woonde.

voorbeeld:

Gouda is een NL gemeente, net als Curacao ongeveer is te beschouwen.

gemeentebestuur weet zich geen raad met de overlast marokkanen en pompt subsidies in nutteloze projecten.

denk je dat NL zich daar ook vanaf gaat keren en Gouda geen subsidie meer toekennen?

nee, want er wonen ook nog veel Nederlanders...........raar, op Curacao wonen ook veel Nederlanders, en nog niet eens de overlast die Gouda kent?

wat is het verschil................discriminatie op politieke schaal?

laat de PVV zich eens na laten kijken door een groep psychiaters, want als volwassenen zulke onzin uitkramen zijn ze IMO compleet gestoord!

;)

wanneer NL hun afspraken was nagekomen, had geinvesteerd in onderwijs en zich beter en directer had bemoeid met politiek, waren er geen ex-criminelen zoals Anthony Godett in de politiek gekomen.

vriendjes politiek, zoals banen weggeven aan vriendjes, die qua opleiding nergens kaas van hebben gegeten, terwijl er bij de Antilliaanse overheid al jaren een vacaturestop is........( en niet een paar baantjes, nee enkele honderden!!!)
:mad:

voorbeeld:

Gouda is een NL gemeente, net als Curacao ongeveer is te beschouwen.

gemeentebestuur weet zich geen raad met de overlast marokkanen en pompt subsidies in nutteloze projecten.

denk je dat NL zich daar ook vanaf gaat keren en Gouda geen subsidie meer toekennen?

nee, want er wonen ook nog veel Nederlanders...........raar, op Curacao wonen ook veel Nederlanders, en nog niet eens de overlast die Gouda kent?

wat is het verschil................discriminatie op politieke schaal?

laat de PVV zich eens na laten kijken door een groep psychiaters, want als volwassenen zulke onzin uitkramen zijn ze IMO compleet gestoord!

'ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar ik hoop dat je ooit nog eens hersens krijgt en die weet te gebruiken............

dit kinderlijk geblaat lijkt op een kudde domme schapen die de weg kwijt is.'

'ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar ik hoop dat je ooit nog eens hersens krijgt en die weet te gebruiken............

dit kinderlijk geblaat lijkt op een kudde domme schapen die de weg kwijt is.'
leuk, mijn eigen boodschap tegen mij gebruiken terwijl ik gewoon de harde waarheid vertel?
:roflol:

echt kerel, je bent IMO nog stommer als het achtereind van een varken, wanneer je niet inziet wat de waarheid is!

en dat geld ook voor alle domme PVV'ers die zomaar wat schreeuwen!
;)

• Topic Starter Topic Starter
link?

er zijn in de afgelopen jaren door de NL overheid idd vele miljoenen BELOOFD, maar NOOIT UITBETAALD!!!
:eek:

hoe zou jij je voelen wanneer iemand jou zo'n k*tstreek levert?

en wat zou je reactie daarop zijn?
;)
:roflol:!!!

Hier ga ik niet op in.

Terug
Naar boven