- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat het wel, denk om je hart kerel.leuk, mijn eigen boodschap tegen mij gebruiken terwijl ik gewoon de harde waarheid vertel?
echt kerel, je bent IMO nog stommer als het achtereind van een varken, wanneer je niet inziet wat de waarheid is!
en dat geld ook voor alle domme PVV'ers die zomaar wat schreeuwen!
![]()
gaat prima hoor, ik maak me niet druk om jullie domme praat.

Helaas bezig je ook dezelfde taal als de mensen die je verdedigd. Ik houd niet van de vergelijkingen zoals jij die maakt, als je niet op normaal niveau wilt discussiëren laat het dan.gaat prima hoor, ik maak me niet druk om jullie domme praat.
ik verdedig alleen de Antilliaanse bevolking die net zoveel recht heeft als inwoners van Nederland op goed onderwijs, goede voeding , goede politiek, enz.
![]()
welke vergelijking maak ik dan, die je niet aanstaat?Helaas bezig je ook dezelfde taal als de mensen die je verdedigd. Ik houd niet van de vergelijkingen zoals jij die maakt, als je niet op normaal niveau wilt discussiëren laat het dan.

welke vergelijking maak ik dan, die je niet aanstaat?
en is dat dan volgens jou niet de waarheid? en waarom dan niet?
![]()
- ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar ik hoop dat je ooit nog eens hersens krijgt en die weet te gebruiken............
- dit kinderlijk geblaat lijkt op een kudde domme schapen die de weg kwijt is
- echt kerel, je bent IMO nog stommer als het achtereind van een varken, wanneer je niet inziet wat de waarheid is!
- laat de PVV zich eens na laten kijken door een groep psychiaters, want als volwassenen zulke onzin uitkramen zijn ze IMO compleet gestoord!

warschijnlijk heb je deze post al gelezen:

Wat moet ik met die link?warschijnlijk heb je deze post al gelezen:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...s-negeert-nederlandse-wet-183016/#post3186847
![]()
dat iedereen zich een beetje druk loopt te maken over wat fraude, terwijl de werkelijke problemen in het zand worden weggedrukt.

Ja misschien heeft Hij het zo gewild.dat iedereen zich een beetje druk loopt te maken over wat fraude, terwijl de werkelijke problemen in het zand worden weggedrukt.
![]()
link?
er zijn in de afgelopen jaren door de NL overheid idd vele miljoenen BELOOFD, maar NOOIT UITBETAALD!!!
hoe zou jij je voelen wanneer iemand jou zo'n k*tstreek levert?
en wat zou je reactie daarop zijn?
![]()
Gelukkig maar, een beetje onze centen op maken waar wij voor moeten werken, omdat aan de andere kant van de wereld een paar nederlanders wonen, rot toch op maf.

Antillianen zijn nog steeds nederlanders omdat Nederland zo graag een paar eilandjes in de Cariben wilde hebben; nu het niet gaat zoals ze graag hadden gewild stoten ze het maar af.............maar zo makkelijk is dat niet!
alsof je een kind krijgt maar niet tevreden bent omdat je zelf het kind geen opvoeding wilt geven, en wanneer het fout gaat maar op straat dumpt?
Asociale hufter praktijken vind ik dat!
![]()
Lol nu praat je over honderden jaren geleden, het is nu wel welletjes geweest vind ik.

Antillianen zijn nog steeds nederlanders omdat Nederland zo graag een paar eilandjes in de Cariben wilde hebben; nu het niet gaat zoals ze graag hadden gewild stoten ze het maar af.............maar zo makkelijk is dat niet!
alsof je een kind krijgt maar niet tevreden bent omdat je zelf het kind geen opvoeding wilt geven, en wanneer het fout gaat maar op straat dumpt?
Asociale hufter praktijken vind ik dat!
![]()
Wij bepalen niet meer wat er op de eilanden gebeurd hoor ?
Het is helemaal niet van ons, het is aan de andere kant van de wereld en heeft niks meer met ons te maken, ookal wonen er nederlanders.
Het is zo lang geleden en dingen moeten aangepast worden in deze tijd, hetzelfde met de straffen hier, die zijn verzonnen in de tijden dat er nog geen massamigratie was en dat het leven van de nederlanders bestond uit het naar school gaan, werken en plezier maken en je eigen ding doen, nu er mensen van buitenaf komen die zich bezighouden met andere dingen moeten onze wetten aangepast worden, dit is ook zo met de eilanden, het is helemaal mooi geweest met jullie.
De bevolking kan de centen inleveren om dat stuk grond van jullie beter te maken, Zijn jullie nou helemaal van het padje ?

het zijn nog steeds de NEDERLANDSE Antillen!
als je voor die verantwoordelijkheid wilt weglopen door je kop in het zand te steken en daardoor arme mensen de dupe te laten worden........ben je IMO een egoistische hufter!
Nederlandse antillen, als het geld binnenstroomt is het wel toepasselijk om daar nederlandse voor te zetten, in mijn ogen is het pas een deel van nederland als er ten eerste minder corruptie aanwezig is en ten 2e niet zo veel voor neergelegd moet worden, er zijn genoeg mensen in ons eigen land die het al moeilijker en moeilijker krijgen en dan kom jij hier even over egoistisch praten.
De antillen lachen zick stuk en hebben schijt aan ons.