AndroidHealthClinic

Hersteltijd ?

Coeliejoelie

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m93
Vetpercentage
13%
Hallo Bb'ers,

Stel dat je deze zomer gekuurd hebt met 500mg test e.
Je gaint een aantal kilo's en houd er een aantal over.

Na hoeveel weken/maanden kun je weer naturel gainen mits je voeding in orde is?
Geld ook hier de regel time on is time off ?

Ik denk niet dat je nog de motivatie en het geduld hebt om naturel te kunnen gainen nadat je eenmaal geproefd hebt van aas...maar dat is enkel mijn mening.

ff in m'n glazen bol kijken

als je echt wat bereikt hebt naturel, hiermee bedoel ik, minstens het gewicht van je laatste 2 cijfers van je lengte halen op minder dan 15%, en erna kuur je. Je pakt kilo's dieje kan overhouden op je natuurlijke limiet.

dan lijkt het me vrij logisch dat je alleen op je eigen testosteron je gewicht probeert te behouden, en wil je nog bulken kan dit, maar zonder roids zul je niet ver komen...

• Topic Starter Topic Starter
als je echt wat bereikt hebt naturel, hiermee bedoel ik, minstens het gewicht van je laatste 2 cijfers van je lengte halen op minder dan 15%, en erna kuur je. Je pakt kilo's dieje kan overhouden op je natuurlijke limiet.

dan lijkt het me vrij logisch dat je alleen op je eigen testosteron je gewicht probeert te behouden, en wil je nog bulken kan dit, maar zonder roids zul je niet ver komen...

Hmm ok duidelijk ! Tnx voor de uitleg :D. Dus stel ik woog 80 kilo doe een kuur en weeg 90 kilo.
Mn voeding is k*t en zak na een tijd weer terug naar de 80 en baal als een stekker.

Beloof mezelf om nu echt goed met mn voeding aan de gang te gaan zonder te kuren kan ik dan naturel nog makkelijk wat kilo's pakken ?

Trouwens wat heb jij een monsterarm dude :D.

als je van een bulk kuur komt zal je naturel niet veel gaan gainen. Gaat zeer traag, net als daarvoor en misschien nog wel trager omdat je niveau hoger is. Maar na een cutkuur waar je knoepelhard uitkomt kan ik me voorstellen dat je naturel wel wat makkelijker gaint al zal je ook vocht pakken.

Als je eenmaal aan AAS begint is er no way back. (damn)

Hmm ok duidelijk ! Tnx voor de uitleg :D. Dus stel ik woog 80 kilo doe een kuur en weeg 90 kilo.
Mn voeding is k*t en zak na een tijd weer terug naar de 80 en baal als een stekker.

Beloof mezelf om nu echt goed met mn voeding aan de gang te gaan zonder te kuren kan ik dan naturel nog makkelijk wat kilo's pakken ?

Trouwens wat heb jij een monsterarm dude :D.

hmmmm ik snap je vraag niet helemaal, als je 1M90 bent moet je op een normale vetpercent 90 kg bereiken, dan zit je ongeveer aan je natuurlijjke limiet. maar formuleer je laatste vraag anders want snap ze niet helemaal.
en dankuwel, hij is niet zooo groot hoor maar je de lens van de camera zit dichts bij biceps/triceps dus licht optisch bedrog speelt hier mee...

hmmmm ik snap je vraag niet helemaal, als je 1M90 bent moet je op een normale vetpercent 90 kg bereiken, dan zit je ongeveer aan je natuurlijjke limiet. maar formuleer je laatste vraag anders want snap ze niet helemaal.
en dankuwel, hij is niet zooo groot hoor maar je de lens van de camera zit dichts bij biceps/triceps dus licht optisch bedrog speelt hier mee...

Di zal denk ik eerder bij 100kg liggen

+1, ik denk dat de natuurlijke limiet op acceptabel vetpercentage op de laatste 2 cijfers van je lengte ligt + 10 ongeveer. Voor sommigen (en daar spelen genen, toewijding en vooral GEDULD een grote rol) +20

Hallo Bb'ers,

Stel dat je deze zomer gekuurd hebt met 500mg test e.
Je gaint een aantal kilo's en houd er een aantal over.

Na hoeveel weken/maanden kun je weer naturel gainen mits je voeding in orde is?
Geld ook hier de regel time on is time off ?

Laat je bloed prikken, of word dat tegenwoordig niet meer gedaan ?

wat is dit voor onzin.. limiet?? 90kg op 1.90m is normaal gewicht. toen ik 69 kilo was (op 1.69m) was ik nog een spriet die pas een half jaar trainde.. maak er maar +10-20 kg met acceptabel vet% van. daarbij is het natuurlijk persoonsafhankelijk.

waarom zeggen mensen hier dat ik onzin verkoop? ik heb hemel en aarde moeten verzetten om 75 kg te halen op mijn vetpercent( 8 percent ongeveer)
Ondanks dat iedereen dacht dat ik al gekuurd hat toen, had ik nog niet gekuurd, in feite ben ik zelfs maar tot 74geraakt, en ik weet wel degelijk hoe je moet bulken dus aub, met jullie +20 enzo dat kan je niet veralgemenen, bij jullie mss bij mij niet...

:popcorn:

Probeer indd maar eens 1.80 90 kilo bij 8% natural te doen.
Gaat wel ff duren;)
Heel veel mensen hun VP ligt ook hoger dan ze denken;)

wat is dit voor onzin.. limiet?? 90kg op 1.90m is normaal gewicht. toen ik 69 kilo was (op 1.69m) was ik nog een spriet die pas een half jaar trainde.. maak er maar +10-20 kg met acceptabel vet% van. daarbij is het natuurlijk persoonsafhankelijk.

Ik geraakte natty nooit boven de 86 a 87kg.
Mijn broer die iets kleiner is dan mij raakt natty ook niet boven dit gewicht.

Laatste 2 cijfers van je lengte plus min of meer 10 a 15kg is toch wat wij ervaren. Kan naar mijn ervaring dus best grond van waarheid inzitten dat bij de meesten de natuurlijke limiet daar ongeveer ligt.

waarom zeggen mensen hier dat ik onzin verkoop? ik heb hemel en aarde moeten verzetten om 75 kg te halen op mijn vetpercent( 8 percent ongeveer)
Ondanks dat iedereen dacht dat ik al gekuurd hat toen, had ik nog niet gekuurd, in feite ben ik zelfs maar tot 74geraakt, en ik weet wel degelijk hoe je moet bulken dus aub, met jullie +20 enzo dat kan je niet veralgemenen, bij jullie mss bij mij niet...

omdat ik er over mee kan praten....
74 kilo met 8% bij jouw lengte is netjes maar alles behalve bijzonder. Viel veel meer uit te halen. Of je moet echt waardeloze genen hebben of training en voeding zijn onder de maat.

Laatst bewerkt:
toch ben ik het niet metje eens, want met je 10+ regel dat wil zeggen dat ik naturel 85 kg had moeten halen,en sta nu op 82-83 en geloof me, dit had ik naturel nooit kunnen bereiken. ik woog 55 kg zelfde lengte ongetraind, en ben tot 74 gegaan droge spiermassa wel te verstaan. dat is 20 kg droge massa naturel gegained, ik geraakte zeeeeker niet meer verder,had toen al ruim 12 cm armomtrek gepakt. heeft heel wat moeite/ bulkfases gekost. het komt erop neer dat ik toen nog 1 kg onder mn 75 zat wat dus nog 1 minder dan de laatste 2 cijfers van mijn lengte zijn. en nu zelfs nog niet op 10+ zit niet naturel,en dit had ik naturel onmogelijk kunnen bereiken punt uit. maarja andere mensen andere lichaamsbouw kan idd zijn dat die 10+ naturel halen.ik ben een ecto,smalgebouwd en train benen niet zo intensief als bovenlichaam.dus je kan het niet veralgemenen.
en in feite dwalen we al serieus af van topic...

Laatst bewerkt:
Ik geraakte natty nooit boven de 86 a 87kg.
Mijn broer die iets kleiner is dan mij raakt natty ook niet boven dit gewicht.

Laatste 2 cijfers van je lengte plus min of meer 10 a 15kg is toch wat wij ervaren. Kan naar mijn ervaring dus best grond van waarheid inzitten dat bij de meesten de natuurlijke limiet daar ongeveer ligt.

Idd, droog staan op je lengte + 10-15 kg is een heel mooi doel om naturel te behalen. Daar ben je normaal gezien heel wat jaren mee bezig.

toch ben ik het niet metje eens, want met je 10+ regel dat wil zeggen dat ik naturel 85 kg had moeten halen,en sta nu op 82-83 en geloof me, dit had ik naturel nooit kunnen bereiken. ik woog 55 kg zelfde lengte ongetraind, en ben tot 74 gegaan droge spiermassa wel te verstaan. dat is 20 kg droge massa naturel gegained, ik geraakte zeeeeker niet meer verder,had toen al ruim 12 cm armomtrek gepakt. heeft heel wat moeite/ bulkfases gekost. het komt erop neer dat ik toen nog 1 kg onder mn 75 zat wat dus nog 1 minder dan de laatste 2 cijfers van mijn lengte zijn. en nu zelfs nog niet op 10+ zit niet naturel,en dit had ik naturel onmogelijk kunnen bereiken punt uit. maarja andere mensen andere lichaamsbouw kan idd zijn dat die 10+ naturel halen.ik ben een ecto,smalgebouwd en train benen niet zo intensief als bovenlichaam.dus je kan het niet veralgemenen.
en in feite dwalen we al serieus af van topic...

zie dikgedrukte. daar ga je al nat.

ik woog 54kg toen ik begon en heb 83kg op 8% gehaald natural bij 1.69m in 8 jaar (ook 100kg met te hoog vet%). Je moet wel een beetje geduld hebben natuurlijk.
20kg heb je idd gegaint, maar 55 kilo is ondervoed. Dus je pakt dan al snel kilo's. Ik ga verder niet in discussie. Je kunt klote genen hebben, maar voor het meerendeel geldt wel wat ik zeg. Meerendeel zegt hard te trainen en hun dieet op orde te hebben, maar praktijk wijst anders uit. Ik zie ze maar al te vaak.

Terug
Naar boven