AndroidHealthClinic

Het ALLER-Smerigste wat je gemaakt hebt!

sjeun

Cool Novice
Waardering
0
Ik heb zelf vanochend zoiets vies gemaakt ik denk niet dat jullie het overtreffen. Ik dacht gelijk dit moet een topic worden, wel lache :).

Mijnus dan:

2 gekookte (gepelde ;)) zachte eieren
250 gram koningskwark
130 gram sandwichtonijn tonijn
50 ml halfvolle melk

:eek: VIES :D:D

ik had ergens zo'n recept vandaan, het leek me al niet lekker maar ik wou het toch even proberen

eiwitten lichtjes koken en roeren met groene thee met een vanille smaakje... de koelkast in

heerlijk :o

Paar eitjes bakken, maar de pan stond nog op het vuur met kip.
Naja, even gewacht en de pan van het vuur gehaald. Afwasmiddel erin, en toen ging de telefoon.. Pan was dus warm, en het afwasmiddel gaat dan lekker koken...

Anyway, lang gesprek.. ik kom terug, eitjes in de pan en bakken maar.
Afwasmiddel was natuurlijk al lang niet meer te zien, en ik was het blijkbaar vergeten.
Naja dikke honger, flinke schep gebakken ei in me mond, en GVD alles eruit gekotst, broek en bank eronder. Die smaak van ei met afwasmiddel, onbetaalbaar!!

10 ei-eiwitten en droge havermout... gadverdamme

Toen ik de topictitel las, wist ik al zeker dat jij er binnen no-time zou reageren KaLe...

Melk met havermout. Wat is havermout toch vreselijk smerig :barf:

En dan te bedenken dat er zat lui zijn die zoiets eten.

Ik had een keertje tijdnood en heb toen 1 blikje tonijn, halve bak kwark, melk en havermout in de blender gegooid en opgedronken. :kots:

Had vorige week, 60gram weightgainer(vanille smaak) in een beker gedaan, klein k*t bekertje waar nog ongeveer 100ml water bij kon, toen ff shaken:kots:

had avond ervoor snackje genomen en toen opruim kick volgende dag, dus ruim mn schuurtje op en nam grote slok fanta uit fles die er nog stond..toen zag ik dat er allemaal nieuwe paarse levenvormen door de fles krioelden, die fles stond daar dus al heel wat maandjes/jaartjes, toen snel mn vinger in de keel gestoken en de rst van de dag mn tanden gepoetst..(srry beetje of topic want dit heb ik niet zelf gemaakt:o )

steebz zei:
had avond ervoor snackje genomen en toen opruim kick volgende dag, dus ruim mn schuurtje op en nam grote slok fanta uit fles die er nog stond..toen zag ik dat er allemaal nieuwe paarse levenvormen door de fles krioelden, die fles stond daar dus al heel wat maandjes/jaartjes, toen snel mn vinger in de keel gestoken en de rst van de dag mn tanden gepoetst..(srry beetje of topic want dit heb ik niet zelf gemaakt:o )
zo lekker hehe :p volgens mij hebben we een winner

Ooit een shake gemaakt voor een iritante klant op de sportschool en vertelt dat ie hiervan heel hard zou groeien:

- Koffiemelk
- eiwit poeder (aardbei)
- Kabeljauw filet
- Evergreen
- Suiker
- Zout en peper

Allemaal in de blender en mixen maar. Nog nooit iemand zo zien kokhalzen:D

Kabeljauw filet, whahahhaha...

2 eiwitten + halve kop havermout + 250ml melk en kopje rozijnen, toch lekka

sjeun zei:
Ik heb zelf vanochend zoiets vies gemaakt ik denk niet dat jullie het overtreffen. Ik dacht gelijk dit moet een topic worden, wel lache :).

Mijnus dan:

2 gekookte (gepelde ;)) zachte eieren
250 gram koningskwark
130 gram sandwichtonijn tonijn
50 ml halfvolle melk

:eek: VIES :D:D
Ik heb eens 180 gram tonijn uit blik volledig fijn geblend met 1 liter magere melk. Dat rechtstreeks in zijn geheel en zonder stoppen vanuit de blender opgedronken. Heb stuk of 5 keer gekokhalst, was echt de smerigste gore troep die ik ooit heb gemaakt. Je hebt het gevoel dat je net gekotst hebt en alles weer netjes aan het opdrinken bent :kots: (kleur van wat de smilie kotst is net hetzelfde als de kleur van dit "drankje"

hahaha.. Heb trouwens ook eens iets ranzigs gemaakt..

Onder het motto alles moet er in 1 keer ingegoten worden:
- doperwten
- tonijn
- brood
- water

Was geen suxxes :X

Hehe wat trouwens bij mij op nr 2 staat is: rauwe eieren in fruitsap en in een glas leegdrinken, ook zeker een aanrader als je nog eens zin hebt om de inhoud van je maag terug te zien.

Mr.Mike zei:
Paar eitjes bakken, maar de pan stond nog op het vuur met kip.
Naja, even gewacht en de pan van het vuur gehaald. Afwasmiddel erin, en toen ging de telefoon.. Pan was dus warm, en het afwasmiddel gaat dan lekker koken...
Anyway, lang gesprek.. ik kom terug, eitjes in de pan en bakken maar.
Afwasmiddel was natuurlijk al lang niet meer te zien, en ik was het blijkbaar vergeten.
Naja dikke honger, flinke schep gebakken ei in me mond, en GVD alles eruit gekotst, broek en bank eronder. Die smaak van ei met afwasmiddel, onbetaalbaar!!

dat heb ik ook gehad!!!!D Dikke smerige rook! was in griekeland, in een appartement met mn schoonouders:eek:

ennuhhh.. kwarktonijnshake!:D :cool:

salade met:
-sla
-tomaat
-gekookte ei
-en rodebieten.

dat was niet bepaald lekker,

appel + kwark... walgelijk :D Voor de rest maak ik geen vage troep

Terug
Naar boven