AndroidHealthClinic

Het ALLER-Smerigste wat je gemaakt hebt!

ooit met enkele vrienden toen we terugkwamen van een avondje stappen:
6eieren, bevroren kaas, brvroren hesp, smeerkaas, een halve pot choco en strooikaas in een pan gedaan en dan opgegeten terwijl de eieren nog half rauw waren.
Tja, we waren dan ook goed scheef :D( we waren goed dronken)

Laatst bewerkt:
Vrije vorm L-arginine --> smaakt naar rottend vlees (denk ik)
Creatine Ethyl Ester --> accuzuur (denk ik)

Mix van tonijn en zalm en dat gebakken. Das pas guur.

Lijnzaadolie met kwark, het smerigste dat ik ooit heb gegeten!!!

3 eieren geklopt met het ID om lekker te bakken. kwam in eens in me op om er een 2 scheppen aarbei-whey eiwit doorheen te doen. toen was ik toch "goed" bezig dus deed ik er nog wat voorgesneden kipfilet reepjes in (van die kant en klare repen in een platic bakje) dus lekker gemixed en zo in de koekenpan..

brrrrr!!!!! wat was dat vies!! :D

Mr.Mike zei:
Paar eitjes bakken, maar de pan stond nog op het vuur met kip.
Naja, even gewacht en de pan van het vuur gehaald. Afwasmiddel erin, en toen ging de telefoon.. Pan was dus warm, en het afwasmiddel gaat dan lekker koken...

Anyway, lang gesprek.. ik kom terug, eitjes in de pan en bakken maar.
Afwasmiddel was natuurlijk al lang niet meer te zien, en ik was het blijkbaar vergeten.
Naja dikke honger, flinke schep gebakken ei in me mond, en GVD alles eruit gekotst, broek en bank eronder. Die smaak van ei met afwasmiddel, onbetaalbaar!!
:roflol:

Koude rijst met blik tonijn erdoorheen.

Ik hou van rijst, ik hou van tonijn, mag koud zijn, whatever, maar deze combi is te ranzig voor woorden.

-zwitserse strooikaas
-tonijn
-kwark
-pindakaas

Ik had eens een keertje havermout in een kommetje gegegooid en daar melk bij, ff opwarmen en dan opeten

Wat is dat smerig zeg

brinta +water +blikje tonijn en blenden maar. Had haast toen en dacht dan maar zo. Ik kan veel hebben maar dat kreeg ik echt niet door mn strot :D

gallius zei:
Tja, we waren dan ook goed scheef :D

Pst hollanders kennen die uitdrukking niet

offtopic zeggen jullie ook "zo scheef als een hesp"? :p

Ontopic: Melk met tonijn is niet voor herhaling vatbaar

leGionellz zei:
Koude rijst met blik tonijn erdoorheen.

Ik hou van rijst, ik hou van tonijn, mag koud zijn, whatever, maar deze combi is te ranzig voor woorden.

ik eet dagelijks rijst met tonijn(wel warme rijst). Ik snap niet wat je er zo smerig aan vind. Doe er gewoon wat ketchup bij, best lekker

Net thuis van werk, koelkast bijna leeg, winkels dicht. Je kent het wel.

Blikje mais, blikje tonijn, wat reeds gestoomde rijst, plakjes banaan en wat doperwtjes.

Ik kon het nog eten. Mijn broertje ging niet eens meer meetrainen die avond :D

-kwark met visolie omdat de lijnzaadolie opwas...:eek:gatverdamme!!!elke hap kwark proef je vis:kots:
-amino explode 5ampullen in een kopje gedaan en opzuipen...30minuten over gedaan accuzuur smaakt nog beter!!!ben de rest van de dag aan de dunne geweest!!!
-die whey shakes van american sport "hard body" :barf:!!!gek genoeg was het pas te zuipen met veel lijnzaadolie:o
-zelfde geldt voor microwhey van MDW!!!neutraal van smaakt...een kartonnen verhuisdoos smaakt nog beter!!!lijnzaad drbij dus!!!

Ik speel eigenlijk altijd op safe. Enige wat ik echt heel vies vind zijn chemische fruitsmaken. Keer Vitargo geprobeerd, sond een uur later nog te kokhalzen, smaak bleef terugkomen.

haha mooie topic !!!!! :D

HMB in poedervorm direkt op mijn tong om het daarna door te spoelen met water. Het was alsof de HMB versteende op mijn tong en het doorspoelen lukte daarna ook zo goed niet meer.

The good old days :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Hahahahhhahahahaa leuke reacties!! :D :D

Terug
Naar boven