Gouwetonny
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 315
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gouwetonny zei:Tonijn shake, dacht dat ik met dubbelfris en vruchtenkwak de gore smaak een beetje kon opvrolijken.... niet dus![]()

{W}esley. zei:
Dat spul tintelde gewoon in je mond.dat doe je goedGouwetonny zei:Heb wel een halve liter weg gedronkenDat spul tintelde gewoon in je mond.
Beetje naar gevoel na die tijd, wel alles binnengehouden.

waarom niet eerts weken en koken dan zijn ze zachtSilva zei:Rauwe soja brokken met yoghurt vorig jaar 2 maanden gegeten over een paar weken ga ik weer beginnen. Dat is echt vies maar perfect voor het cutten.
Dani zei:Ik speel eigenlijk altijd op safe. Enige wat ik echt heel vies vind zijn chemische fruitsmaken. Keer Vitargo geprobeerd, sond een uur later nog te kokhalzen, smaak bleef terugkomen.
waarom niet eerts weken en koken dan zijn ze zacht
misschien wat zoetstof bij het water doen en daarna krokant bakken in de oven ofzo
trw hoezo goed voor het cutten..?
M@rsel zei:Net nog iets op wat ze durven te verkopen voor 'tonijn'. Het blik was gevuld met 'tonijnpuree'. Heel waterig en een erg uitgesproken vissmaak. Maar, zo hardcore als ik ben, heb ik het toch opgegeten.
Tip van de dag : Ga niet voor de goedkoopste tonijn, kies de bekendere merken!
teveel werk...Silva zei:Teveel werk, 20 minuten laten koken duurt mij te lang.
per 100 gram zitten
50 gram eiwitten
12 gram koolhydraten
3 gram vet.
ahaaa okeej.... maar als je in eens veel kookt en in porties verpakt is het maar een keer 20min per week ofzo

proteinshake zei:had avond ervoor snackje genomen en toen opruim kick volgende dag, dus ruim mn schuurtje op en nam grote slok fanta uit fles die er nog stond..toen zag ik dat er allemaal nieuwe paarse levenvormen door de fles krioelden, die fles stond daar dus al heel wat maandjes/jaartjes, toen snel mn vinger in de keel gestoken en de rst van de dag mn tanden gepoetst..(srry beetje of topic want dit heb ik niet zelf gemaakt )