Fitness Seller

Het ALLER-Smerigste wat je gemaakt hebt!

Tonijn shake, dacht dat ik met dubbelfris en vruchtenkwak de gore smaak een beetje kon opvrolijken.... niet dus :(

Heel simpel water met 100gr havermout koud opgegeten. Echt zo smerig!!!

kwark op brood, ook zo lekker:kots:

:kots: perfet body mass gainer...en ik moet nog 3,4 kg

Rauwe soja brokken met yoghurt vorig jaar 2 maanden gegeten over een paar weken ga ik weer beginnen. Dat is echt vies maar perfect voor het cutten.

Silva zei:
Rauwe soja brokken met yoghurt vorig jaar 2 maanden gegeten over een paar weken ga ik weer beginnen. Dat is echt vies maar perfect voor het cutten.
waarom niet eerts weken en koken dan zijn ze zacht
misschien wat zoetstof bij het water doen en daarna krokant bakken in de oven ofzo
trw hoezo goed voor het cutten..?

Een bakje gepakt, vol met havermout gegooit, water erbij.

Lekker een hapje nemen... hmm niet zo lekker, 15 minuten en 2 hapjes later, :kots:

Melk was op dus ff snel een shakie maken van whey, havermout, 100ml yoghurt en halve liter water, was niet te drinken zeg.:kots:

Toen ik mijn eerste blender had gekocht, blende ik gewoon alles..

"When you have a hammer, you see a nail in everything.."

Toen kwam ik op het idee om kip es te blenden en dat te mengen doorheen me rijst.. Dacht dat er een soort chinees gerecht uit zou komen..

Nooit doen :barf: :barf: :barf: :barf: :barf:

regelmatig rauwe diepvriespizza's naar binnen werken met een scheut tabasco.

* brinta met melk honing en choco, jammie.
* sandwichen met hesp en mayo

Dani zei:
Ik speel eigenlijk altijd op safe. Enige wat ik echt heel vies vind zijn chemische fruitsmaken. Keer Vitargo geprobeerd, sond een uur later nog te kokhalzen, smaak bleef terugkomen.

Idd, chemische smaken, brrr.

Voor Whey-Shakes pakte ik altijd vanille, en ooit eens op idee gekomen andere smaken te proberen. Eerst chocolade, brrr, was dat slecht, ik hou van chocolade maar als je proberen chocolade na te botsen zonder vet en suiker... smaakt gelijk karton.
Banaan is nog erger, ik vraag me af of die wetenschappers die die smaakstoffen ontwikkelen al ooit een banaan gegeten hebben... walgelijk.

Back to vanille dus...

waarom niet eerts weken en koken dan zijn ze zacht
misschien wat zoetstof bij het water doen en daarna krokant bakken in de oven ofzo
trw hoezo goed voor het cutten..?

Teveel werk, 20 minuten laten koken duurt mij te lang.

per 100 gram zitten

50 gram eiwitten
12 gram koolhydraten
3 gram vet.

Net nog iets op wat ze durven te verkopen voor 'tonijn'. Het blik was gevuld met 'tonijnpuree'. Heel waterig en een erg uitgesproken vissmaak. Maar, zo hardcore als ik ben, heb ik het toch opgegeten.

Tip van de dag : Ga niet voor de goedkoopste tonijn, kies de bekendere merken!

M@rsel zei:
Net nog iets op wat ze durven te verkopen voor 'tonijn'. Het blik was gevuld met 'tonijnpuree'. Heel waterig en een erg uitgesproken vissmaak. Maar, zo hardcore als ik ben, heb ik het toch opgegeten.

Tip van de dag : Ga niet voor de goedkoopste tonijn, kies de bekendere merken!

Ik heb het voor 45 ct. p / 135 gram, van die snippers. Beetje zout en peper, mexicaanse kruiden en het is best te doen. Moet ook wel, als je er 4 blikjes p / dag van eet.

Silva zei:
Teveel werk, 20 minuten laten koken duurt mij te lang.

per 100 gram zitten

50 gram eiwitten
12 gram koolhydraten
3 gram vet.
teveel werk...:cool: ahaaa okeej.... maar als je in eens veel kookt en in porties verpakt is het maar een keer 20min per week ofzo
ach ja het is maar wat je voor lekkerder eten over hebt...:rolleyes: ;)

proteinshake zei:
had avond ervoor snackje genomen en toen opruim kick volgende dag, dus ruim mn schuurtje op en nam grote slok fanta uit fles die er nog stond..toen zag ik dat er allemaal nieuwe paarse levenvormen door de fles krioelden, die fles stond daar dus al heel wat maandjes/jaartjes, toen snel mn vinger in de keel gestoken en de rst van de dag mn tanden gepoetst..(srry beetje of topic want dit heb ik niet zelf gemaakt )

hahaha ja dat is goor ja :P

Terug
Naar boven